Kuna täiseti must maa oli,siis aega läks mul umb.3h(sealhulgas kardaani tugilaagri vahetus)
Keera lahti 3 kardaani kinnituspolti(differntsiaalipoolsed),samal ajal hoida vastu nr.15 lehtvõtmega poltide otsas olevaid mutreid.Pildi näha ka õlilekke asukoht.

Kui poldid lahti siis jõuga tõmbad kardaani natuke käigukasti poole,sest diffrist tulev peavõll on natuke pikem jäetud,et oleks lihtsam kardaani nö. tsentrisse saada.
Et kardaani lahtine ots vastu pead ei käiks,tõmba see traadijupiga kuskile põhja alla kinni.
Edasi tuleb lahti keerata diffri küljes oleval "asjal"(õiget nime ei tea)üks kinnitusmutter,mutter käib lahti õiget pidi(tänud Megahabemele infi eest).Kuna diffrist tulev võll on liiga pikk,siis tavaline 24 padrun ei sobi.Tegin ise padrunile vahele ühe vahepuksi(pilti kahjuks hetkel ei ole).Kuna olin üksi,siis käsipidur diffrit paigal ei hoidnud ja kasutasin lõpuks mutri lahtikeeramiseks suruõhukeerajat.Kui on sõber abiks,siis teine peab pidureid niikaua peal hoidam,siis ehk saab ka ilma suruõhukeerajata selle mutri lahti.Siis tõmmits kätte ja eemalda diffri küljest "asi"....asjal on sees ka väike O-rõngastihend,kontrolli ka selle seisukorda.Pildil(kui hästi vaadata siis näeb)on näha roheline O-rõngastihend


Siis jõhkram lapik kruvikas kätte ja simmer vaja välja kangutada,kuna õli ikka diffris oli siis hakkas peale vana simmeri eemaldamist natuke õli jooksma.Iseenesest hea oligi,kuna voolav õli uhtus ka natuke mustust välja,mis oli simmeri eemaldamise käigus diffrisse kukkunud.Muidu ikka üks anum alla ja õli ikka kokku koguda!
Simmeri tööpinnad kenasti õliseks ja diffris olev äär kaltsuga puhtaks ja koputa simmer haamriga ettevaatlikult sisse(natuke võtma) ja siis viimased simmerti omale kohale suunavad löögid tegin ascona esiratta laagriga(laagri suurus täpselt sobis).

Siis tuleb see kolme haruga asi omale kohale tagasi panna ja mutrit täpselt niiplaju kinni keerata,et peavõllile jääks hästi pisikene laagri lõtk sisse(katsu meelde jätta kui suur lõtk enne lahtivõtmist oli),kui täitsa tuugaks keerad siis vist diffril pikka eluiga pole loota.
Ja siis kardaan tagasi ja valmis.Mina tegin samas ka kardaani tugilaagri vahetuse,et ei peaks sinna kardaanitunnelisse enam peadpidi ronima.