Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
Teeme siis teema diffri vahetusest siia. Lisan kunagi hiljem ka pildid sellest tööst, et kust ja mida.
Aega planeerida tööks 2h kuni 6h olenevalt kui hästi ja libedalt poldid lahti saab.
Hetkel aga jutt sellest.
Vajaminevad võtmed/riistad
Tung(soovitavalt krokodill ratastel)
8mm 6kant võti
velje võti
auto toestamis pukid
2x19mm silmus/leht võti
18mm silmus/leht võti
kas 11mm torks padrunit või 14mm torks padrunit
kummiheeblit(lapiku otsaga kuni 1m kangi)
töökaid käsi
Alustame siis algusest. Esmalt tõsta auto piisavalt kõrgele, et ise alla mahud ja ruumi oleks liikuda ja kruvida seal, tõstukiipeal või kanalis oleks lisaks vaja siis käigukasti tungi. Kuna enamusel sellist riistvara kodus ei vedele siis on lihtsam teha seda põrandalt.
Toesta auto, eemalda rattad, toestamiseks parimad kohad on tagasilla talade kinnitus koht keresse. Edasi võta 8mm kuuskant võti ja keera lahti pooltelgede otsad rummude küljest, kui see tehtud saad vahepeal tagumised rattalaagrid ära vahetada, see aga teine jutt. Muidugi enne võtme kätte võtmist oleks kaval poltidel võtmepesad seest puhtaks teha ja muidugi ka leotada roosteimmutus õliga, et ei juhtuks nii nagu minul, et 11 polti lahti ühel poldil keerasin kandid maha ja ei jäänud muud üle kui relakaga kallale. Kui see tehtud, sanguta pooltelje osad pesast välja ja tõsta piduriketta peale, seejärel roni põhja alla, aja heebel või kang, kumb parasjagu kättesaadavam on, abs hammaste vöö taha Võimalikult sügavale) ja järsu murdmise tagajärjel peaks pooltelje ots diffrist välja hüppama. Edasi võta 2 19mm silmus või leht võtit ja keera lahti reduktori plaat leevendus muhvi küljest(3 polti, mutrid käivad ringi) Sel hetkel oleks hea kui on keegi abiks kes paneks käigu sisse(automaadil parking) ja võtaks välja, et käiguga aitaks väheke kaasa kinni hoidmisel, Need poldid on väga kõvasti kinni, vähemalt peaks olema, muidu keerad ju keerleval võllil keerlevaid polte, sama võid ka ise käia auto alt välja ja tagasi, nagu mina.
Kui eelnev tehtud võta ja eemalda ABS anduri pistikud klambritest ja tõmba pistikud lahti, siis 18mm võtmega vabasta diffrikorpuse tagumised kinnitused, ilusti näha puksidest läbi minevad poldid. Siis vabasta kas 11mm või 14mm torks padruniga diffri esimeselt kinnituselt 3 polti, sea krokodill tung või transport alus diffri jämedama osa alla, vajadusel pane vahele pikki diffrit toestuseks lauajupp. Seejärel kruvi kõik 5 polti välja lase aeglaselt tungi allapoole samal ajal vahest diffrit liigutades, et kuhugi taha kinni ei jäeks.
ja ongi kõik, tagasi panek on vastupidine lahtivõtmisele nagu ütleb ka haynese rahvas.
Aega planeerida tööks 2h kuni 6h olenevalt kui hästi ja libedalt poldid lahti saab.
Hetkel aga jutt sellest.
Vajaminevad võtmed/riistad
Tung(soovitavalt krokodill ratastel)
8mm 6kant võti
velje võti
auto toestamis pukid
2x19mm silmus/leht võti
18mm silmus/leht võti
kas 11mm torks padrunit või 14mm torks padrunit
kummiheeblit(lapiku otsaga kuni 1m kangi)
töökaid käsi
Alustame siis algusest. Esmalt tõsta auto piisavalt kõrgele, et ise alla mahud ja ruumi oleks liikuda ja kruvida seal, tõstukiipeal või kanalis oleks lisaks vaja siis käigukasti tungi. Kuna enamusel sellist riistvara kodus ei vedele siis on lihtsam teha seda põrandalt.
Toesta auto, eemalda rattad, toestamiseks parimad kohad on tagasilla talade kinnitus koht keresse. Edasi võta 8mm kuuskant võti ja keera lahti pooltelgede otsad rummude küljest, kui see tehtud saad vahepeal tagumised rattalaagrid ära vahetada, see aga teine jutt. Muidugi enne võtme kätte võtmist oleks kaval poltidel võtmepesad seest puhtaks teha ja muidugi ka leotada roosteimmutus õliga, et ei juhtuks nii nagu minul, et 11 polti lahti ühel poldil keerasin kandid maha ja ei jäänud muud üle kui relakaga kallale. Kui see tehtud, sanguta pooltelje osad pesast välja ja tõsta piduriketta peale, seejärel roni põhja alla, aja heebel või kang, kumb parasjagu kättesaadavam on, abs hammaste vöö taha Võimalikult sügavale) ja järsu murdmise tagajärjel peaks pooltelje ots diffrist välja hüppama. Edasi võta 2 19mm silmus või leht võtit ja keera lahti reduktori plaat leevendus muhvi küljest(3 polti, mutrid käivad ringi) Sel hetkel oleks hea kui on keegi abiks kes paneks käigu sisse(automaadil parking) ja võtaks välja, et käiguga aitaks väheke kaasa kinni hoidmisel, Need poldid on väga kõvasti kinni, vähemalt peaks olema, muidu keerad ju keerleval võllil keerlevaid polte, sama võid ka ise käia auto alt välja ja tagasi, nagu mina.
Kui eelnev tehtud võta ja eemalda ABS anduri pistikud klambritest ja tõmba pistikud lahti, siis 18mm võtmega vabasta diffrikorpuse tagumised kinnitused, ilusti näha puksidest läbi minevad poldid. Siis vabasta kas 11mm või 14mm torks padruniga diffri esimeselt kinnituselt 3 polti, sea krokodill tung või transport alus diffri jämedama osa alla, vajadusel pane vahele pikki diffrit toestuseks lauajupp. Seejärel kruvi kõik 5 polti välja lase aeglaselt tungi allapoole samal ajal vahest diffrit liigutades, et kuhugi taha kinni ei jäeks.
ja ongi kõik, tagasi panek on vastupidine lahtivõtmisele nagu ütleb ka haynese rahvas.
Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
Lisaks veel seda et juhipoolset pooltelge pole vaja lahti kruvida kui võtad ära kundepoolse siis tuleb see teine pooltelg heebliga tõmmates ja difrit alla lastes ise otsast ära . Võidad lihtsalt kuus polti
Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
Sama asja võib vabalt teha ka kõrvalistuja poolse poolassi puhul. Ise tegin viimati just nii, et jätsin selle paika, et võtsin ainult juhipoolse lahti ja lasin difri alla.
Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
kui siis jah juhipoolne ära võtta ei pea sumpsi lahti laskma trippidest
Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
Mina tegin nii just hiljuti et mõlemalt poolt veovõllid lahti(need kuus polti) Siis kunde poolne amort ka tagumine lahti ja terve kupatusega alt ära differ, kahekesi lihtne üks hoiab teine keerab polte ja tegin seda kanalis. Muidugi jõudu peab ka olema, et jaksab hoida.
pärast maas võtsin ma need veovõllid ära, päris tugevalt olid kinni ja abs-i rõngad puhastasin ka ilusti ära, olid teised päris s*tta täis
Ega mingi raketiteadus pole üldiselt.


Opeli fänn
BMW e60 530d 170kw.
BMW e60 530d 170kw.
Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
A oomil pole vaja üldse poolasse lahti kruvida , diffri saab niisama kätte.chandler kirjutas:Sama asja võib vabalt teha ka kõrvalistuja poolse poolassi puhul. Ise tegin viimati just nii, et jätsin selle paika, et võtsin ainult juhipoolse lahti ja lasin difri alla.

-
- Huviline
- Postitusi: 1640
- Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
- Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139
Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
ei tea,mina pidin kyll ikka kunde poolse lahti laskma kuna ei saanud muud moodi alt!danel777 kirjutas:A oomil pole vaja üldse poolasse lahti kruvida , diffri saab niisama kätte.chandler kirjutas:Sama asja võib vabalt teha ka kõrvalistuja poolse poolassi puhul. Ise tegin viimati just nii, et jätsin selle paika, et võtsin ainult juhipoolse lahti ja lasin difri alla.

Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
Jah. tee meid siis ka targemaksdanel777 kirjutas:A oomil pole vaja üldse poolasse lahti kruvida , diffri saab niisama kätte.chandler kirjutas:Sama asja võib vabalt teha ka kõrvalistuja poolse poolassi puhul. Ise tegin viimati just nii, et jätsin selle paika, et võtsin ainult juhipoolse lahti ja lasin difri alla.
Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
Lase tagant kummipadi raamiküljest lahti ja vajub differ alla .chandler kirjutas:Jah. tee meid siis ka targemaksdanel777 kirjutas:A oomil pole vaja üldse poolasse lahti kruvida , diffri saab niisama kätte.chandler kirjutas:Sama asja võib vabalt teha ka kõrvalistuja poolse poolassi puhul. Ise tegin viimati just nii, et jätsin selle paika, et võtsin ainult juhipoolse lahti ja lasin difri alla.
Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
B diffri vahetuseks kulub aega kõigest 1-1,5 tundi




Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
Ta tuleb alla küll, aga kas differ sealt poolasside vahel välja ka mahub siis?Lase tagant kummipadi raamiküljest lahti ja vajub differ alla .
Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
Saab kätte küll nii. Olen vahetanud 2,0 ja ka 3,0 ja poolteljed on auto külge jäänud..Sumpa vaja tripidest lahti lasta ainult.chandler kirjutas:Ta tuleb alla küll, aga kas differ sealt poolasside vahel välja ka mahub siis?Lase tagant kummipadi raamiküljest lahti ja vajub differ alla .
-
- Huviline
- Postitusi: 1640
- Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
- Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139
Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
ei tea,ise jebiin tykk aega 3,0 taga tifrit kätte saada ja ei tulnud ta midagi nii et veo v6llid paigale jääksid,yhe keerasin lahti ja teidsega koos v6tsin auto alt ära mis sest et taga kummi padja lasin sama moodi lahti!
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
minul oli difri vahetus üksi tehes kahe tunni töö,tunge polnud ja kanalis.tungi , pukkide ja kahe mehega alla tunni läks.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851