K: Esimesed õõtsapuksid

Kõik seonduv velgede rehfide ja silla tetailidega
egert
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas egert »

ratta polte üle keerates esimesed rehvid andsid nagu nõksu järgi ... puksid mingisugused minemas?
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas opelist »

egert kirjutas:ratta polte üle keerates esimesed rehvid andsid nagu nõksu järgi ... puksid mingisugused minemas?
Võimalik, samas Omega esisild ongi paras sült, kui just mingeid väga vängeid (nt polüuretaan) pukse pole paigaldatud. Kui rehvid ebaühtlaselt ei kulu, ilusti otse kulgeb ning pidurdamisel vibama-väristama ei hakka, siis pole minu arvates muretsemiseks põhjust.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Miks see esisild nn sült on?

Kui kõik õigesti paigaldatud ja reguleeritud on siis jookseb otse ja vibamise põhjus on reeeglina valepidi või muu paigaldusveaga puksid
Amordid, laagrid, kettad taldrikud jne võiks ka korrektselt paigaldatud olla
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas opelist »

Omega Sport Packet kirjutas:Miks see esisild nn sült on?
Seda peaksid kõige paremini teadma Opeli insenerid, kuid tõenäoliselt ikka selleks, et teekonarusi paremini siluda - rahulikult kulgedes toimib täiesti edukalt.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Tim »

egert kirjutas:ratta polte üle keerates esimesed rehvid andsid nagu nõksu järgi ... puksid mingisugused minemas?
Millal viimati õõtsharkide pukse vahetasid?
Mul sügisel vahetatud(odavamad puksid) ja täitsa ok esiots veel.Vanad puksid olid minuarust kah head(kõik vastas Opelisti ülesloetud kriteeriumitele) aga ülevaatusel vana hakkas kobisema ja luges ohtlikuks veaks.Tuttav remondimes arvas et pole väga viga midagi olnud aga...tuli vahetus ikkagi ette võtta.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Rumsa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Rumsa »

Ei teagi kas saab õigesse auku mure kirjutatud kuid probleem ebamäärase võdinaga autos. Rehvid on uued ning tasakaalus, amordid töötavad ka kenasti, mingit ülemäärast õõtsumist ei ole, auto nagu võimendaks lainetust teel ja seda ka mitte kogu aeg ja ühtemoodi. Ükspäev tõstsin esimesi rattaid tungiga ja ratast sõidusuunas edasi-tagasi liigutasin avastasin kerge õõtshoova liikumise puksides. Kas võdin võib tulla kulunud puksidest? Pidurdamisel mingit erinevust pole võdistamises. Võdin ei sõltu ka kiirendamisest ega aeglustamisest. Olen selle autoga sõitnud 8 tkm aga see sültjas võdin häirib. On keegi samasuguseid sümptomeid kogenud?
Rumsa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Rumsa »

Nonii ise küsin-ise vastan. Ilmselt ikka ka õõtsa puksid läbi. Siit küsimus et kas saab eraldi A varuosa pukse tellida või peab kogu õõtshoova ostma? Huvitav mis hinnaga võiks uus A varuosa õõtshoob olla?
Kasutaja avatar
Argo
Klubiliige
Postitusi: 384
Liitunud: 08 Jaan 2010 15:56
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 3 korda

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Argo »

Õõtshooba sa nüüd küll ostma ei pea, puksid saab hoova küljest välja pressida.
Ja pukse saab eraldi tellida.
siim1314
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas siim1314 »

Minu omal olid vahetatud õõtsad all, ja tagumine puks mingi vääraka mõõduga. Niiet ei forss, automaailm ega fixus ei suutnud mle sellist pakkuda naq vaja oleks. Nüüd siis ootan oma uusi õõtshoobasid.
Ehk kui vahetate oma õõtshoobasid, vaadake et neile pärast pukse ka oleks võtta kuskilt ;)
Rumsa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Rumsa »

B osa alla panna ei tahaks, kogu õõtsa vahetuse mõte on, et saaks zarniirid ka siis kohe ju uued, muidu on see, et pean neid kõiki eraldi vahetama.
Rumsa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Rumsa »

Kas Amserv on ainus kes A-osa müüb?
Kasutaja avatar
Marcouver
Huviline
Postitusi: 1007
Liitunud: 02 Mär 2009 16:26
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Marcouver »

Rumsa kirjutas:B osa alla panna ei tahaks, kogu õõtsa vahetuse mõte on, et saaks zarniirid ka siis kohe ju uued, muidu on see, et pean neid kõiki eraldi vahetama.
Ma vahetasin endal ainult puksid ära, sarniiri ei vahetanud, kuna se polnud halvas seisus ja niisama pole mõtet ka vahetada, originaal ikka tunduvalt etem kui mingi b varuosa!
Irmscher Omega 3.0 MV6
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Andu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Andu »

Omega Sport Packet kirjutas:Miks see esisild nn sült on?

Kui kõik õigesti paigaldatud ja reguleeritud on siis jookseb otse ja vibamise põhjus on reeeglina valepidi või muu paigaldusveaga puksid
Amordid, laagrid, kettad taldrikud jne võiks ka korrektselt paigaldatud olla
Tahaksin selliseid pukse oma silmaga näha, mis esirattad vibama paneb...! Kui ratas vibab, siis on põhjuseks reeglina kas vigane või tasakaalustamata rehv, vigane velg või siis ka piduriketas.Viimane siis, kui vibab pidurdamise ajal...
Soetasin omale Omega viis ja pool aastat tagasi, lasin kõik puksid ära vahetada ( originaalid) ja sõidan siiani. Olen vahetanud mõne rooliotsa selle ajaga ja ka amordid. Seoses sellega ka sai käidud silda reguleerimas, kuid mingit puksijama pole olnud ja ma ei saa aru, mis jutt ümber nende bemmi pukside käib...? Ommi originaalid peavad vastu küll ja veel, kui lausa mööda kartulivagusid ei sõideta...!
siim1314
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas siim1314 »

Andu kirjutas:
Omega Sport Packet kirjutas:Miks see esisild nn sült on?

Kui kõik õigesti paigaldatud ja reguleeritud on siis jookseb otse ja vibamise põhjus on reeeglina valepidi või muu paigaldusveaga puksid
Amordid, laagrid, kettad taldrikud jne võiks ka korrektselt paigaldatud olla
Tahaksin selliseid pukse oma silmaga näha, mis esirattad vibama paneb...! Kui ratas vibab, siis on põhjuseks reeglina kas vigane või tasakaalustamata rehv, vigane velg või siis ka piduriketas.Viimane siis, kui vibab pidurdamise ajal...
Soetasin omale Omega viis ja pool aastat tagasi, lasin kõik puksid ära vahetada ( originaalid) ja sõidan siiani. Olen vahetanud mõne rooliotsa selle ajaga ja ka amordid. Seoses sellega ka sai käidud silda reguleerimas, kuid mingit puksijama pole olnud ja ma ei saa aru, mis jutt ümber nende bemmi pukside käib...? Ommi originaalid peavad vastu küll ja veel, kui lausa mööda kartulivagusid ei sõideta...!
Eks see siiski oleneb kes kus põhiliselt sõidab, mina näiteks pean kruusateid päris palju uhama, mis on praegu siin kandis ikka eriti mõnuga treppis ja auklised.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Esimesed õõtsapuksid

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Õõtsa puksid kui need vastu peavad, rattalaagrid eriti tagumised on mõtekas panna parema kvaliteediga , mis on ka kallimad

See aeg ja vaev ja ka tööraha, mis odava varuosaga toimetades kokkuvõttes tuleb on kallim kui teha yks kord ja põhjalikult korda kvaly. osaga.
Vasta