Vahepeal saanud joonistusi muudetud ja muud möllu.
Tagarattad olid silmariivavalt lääpa vajunud ja seetõttu ka näris sisemist serva hoolega. Sai siis uuritud fotot, mille tegin sillastendis ja enamvähem paika regullitud tagant parem ratas ratsides. Nüüd tundub et jookseb kokku liiga ja seetõttu kulutab välimist kergelt, aga pole hullu. Küll ma midagi välja mõtlen. Umbes nii nägi reguleering välja:
Sai pagassi vähe ümber sätitud, vaja puid vedada maalt siia ja vahel ühtteist muud ka, nii et siis siuke süsteem:
Salongi tegemine areneb ikka ulmelise kiirusega, siiamaani olen jõudnud korra pahtlit panna ja liivase paberiga nühkida veits:
Lihtsalt pestud ja vahatatud:
Kerge sabloon joonistuse jaoks:
Viimasel ajal auto meelsaim paik olnud:
Seisupiduriklotsid sai ka uute vastu vahetatud, üle käidud ka plekid- rooste kergelt maha, tsink selga ja värv kaela... juhtus kätte punane värv, sama hooga tulistasin üle ka pidurisupordid sama punasega, lihvisin üle ka kõik muud klotsid kergelt- olid küll suht uued, aga kuuma saanud kergelt.
Aga täna siis siuke asi, et hommikul käisin rehve vahetamas ülevaatuse jaoks ja siis rebestasin tasakaalustusjunni külge lüües vana vigastuse veljel lahti vist.. igatahes, hakkas õhku läbi ajama 3 cm ulatuselt velg. Pm lõunaks vajus juba tühjaks- lasin törtsu klaasiliimi peale ja lõin tasakaalujunni tagasi, momendil veel seisab täis, peab plekkveljele ümber lööma rehvi lähiajal.
Sai siis leitud vaba moment, et ülevaatusele paugutada. Kõik läks peaaegu hästi, kui just halvasti poleks läinud. Põdesingi heitgaaside pärast ja asja eest kahh.
Probleemiks oli ka heitgaaside torustiku viimane osa- ehk siis sumpsi otsad peavad kas sirged olema või ots suunatud alla poole, mitte üles ega kus krt
Mõõtmine 1
90 kraadi
770 pööret
CO: 0.889 % - lubatud 0.5
CO2: 13.92 % - lubatud 14.5-16
O2: 1.63 % - lubatud 0.1-0.5
HC: 273 - lubatud 100
Lambda: 1.034 (vahel langes 1.028 peale ka)
COvrai: 0.901 %
Mõõtmine 2
102 kraadi
2530 pööret - ette nähtud on 2800 - 3200
CO: 0.904 % - lubatud 0.3
CO2: 14.09 %
O2: 1.43 %
HC: 151
Lambda: 1.031
COvrai: 0.904
Süüteküünlad 2 kuud tagasi vahetatud, tangin koguaeg 98´t nestest või lukoilist, lisasin ka kütuselisandit eelmine nädal, oli tunda seda et teravamaks läks tiba. Aga rsk mille nimel

Järgmine plaan on siuke, et tööjuures vedeleb ligi 100€ letikaga uus katalüsaator- seda ma vist niisama ei saa omale. Lõikan enda oma alt ära ja rebin riiulist ühe vana saksa keraamika lisaks ja selle raha saan tagasi kohe
Tglt üsna suured numbrid kahjuks, ei tea kas kati vahetusest piisab- vb vaja ka lambda vahetada. Lambda suts vana tundub ja viimati sumpsi vaadeldes, oli ühes ühenduskohas väheke tahmane- ehk siis see võis näitajaid ka mõjutada.
Seisupidur tahab ka tiba timmimist, see ei ole muidugi probleem.. uued klotsid pole end sisse töötanud veel.
Taga parem sõidupidur ka kehvavõitu... kolvid üle vaadata vist, klotsi järgi tundub et välimine on tiba kinni.
Legaalselt kulgemise sooviks ma siiski töötlen viimase püti ümber ja toonlakki tagatuledele enam peale ei lase
Jahutusvedeliku teekond tuleks ka läbi pesta ja vendi anduriga midagi ette võtta, sest vent veel 102 kraadi juures tööle ei hakanud, nagu ka sai märgatud seda viimati kardikal.