K:2,0 100 kw mootoriploki pingutamine.
- Argo
- Klubiliige
- Postitusi: 388
- Liitunud: 08 Jaan 2010 15:56
- Asukoht: Läänemaa
- Has tänanud: 7 korda
- Been tänatud: 3 korda
K:2,0 100 kw mootoriploki pingutamine.
Tere
Küsiks siis siin targematelt kes on selle töö ette võtnud,et kui suure jõuga tuleb plokikaane polte pingutada nm-tes.
Küsiks siis siin targematelt kes on selle töö ette võtnud,et kui suure jõuga tuleb plokikaane polte pingutada nm-tes.
Viimati muutis Anonymous, 25 Apr 2012 21:04, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Tegin pealkirja korda
Põhjus: Tegin pealkirja korda
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K:2,0 100 kw mootoriploki pingutamine.
Siinkohal küsiks kas on vajalik ka pärast üle pingutada. Kui oled natuke sõitnud. Kuna endal oli juhus kui vahetasin tihendit ja pingutasin ära. Kaks päeva sõitu ja asi mokas. Jahutusvedelik õlis. Ja lõplikult lahangul olid kõik plokikaane poldid õrnalt kinni. Ei tea millest. Aga nii oli. Mitte et ma hirmutaks vaid nii juhtus mul. Tihendiga peaks õpetus kaasas olema. Seal näitab kuidas ja kui kõvasti.
Re: K:2,0 100 kw mootoriploki pingutamine.
,,,ja uued plokikaane poldid panid ikka ju?
Hästi ei mäletagi aga kas hiljem niisama lampi tahtmismööda saabki neid polte pingutada,nukkvõllid ette ei jää?
Hästi ei mäletagi aga kas hiljem niisama lampi tahtmismööda saabki neid polte pingutada,nukkvõllid ette ei jää?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K:2,0 100 kw mootoriploki pingutamine.
Nukkvõll jääb ette ja see on tükk tööd seda maha kakkuda(tülikas). Kuid poldid olid vanad millel otsast mill-kaks maha lasin.
Samas keegi soovitas vahele panna ka grafiitmääret(vb olen nüüd loll valmis, et seda tegin) kuid arvan ka et see mängis seal mingit rolli et tihendieluiga väikseks jäi.
Samas keegi soovitas vahele panna ka grafiitmääret(vb olen nüüd loll valmis, et seda tegin) kuid arvan ka et see mängis seal mingit rolli et tihendieluiga väikseks jäi.
Re: K:2,0 100 kw mootoriploki pingutamine.
Asconale(üsnagi suure surveastmega mootor) panin vanad poldid ja sõitsin enne müüki aastakese mureta niimoodi....
Omegale paneksin kindlasti uued poldid(mootori rem.on ikkagi kallis) ja see et polte lühemaks tegid ei päästa minuarvates midagi.Metall väsib ära ja ongi kõik.
Omegale paneksin kindlasti uued poldid(mootori rem.on ikkagi kallis) ja see et polte lühemaks tegid ei päästa minuarvates midagi.Metall väsib ära ja ongi kõik.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
-
- Huviline
- Postitusi: 186
- Liitunud: 01 Mär 2010 19:01
- Asukoht: Lääne-Virumaa kadrina ja Vantaa
Re: K:2,0 100 kw mootoriploki pingutamine.
Ei pea pingutama ma tegin oma kahe liitrisele omegale 1 aasta tagasi kaane remondi ja panin uued poldid ja pärast küll ei pingutanud kestab siiani
Re: K:2,0 100 kw mootoriploki pingutamine.
Samas jh ega töökojadki tagasi pingutama saada. 
siit moraal teistele. Odavam siiski uued poldid osta.

siit moraal teistele. Odavam siiski uued poldid osta.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K:2,0 100 kw mootoriploki pingutamine.
Mootori plokis, keermed keera üle ennem keermepulgaga, keermed puhtaks ja suruõhuga lased avavused puhtaks.
Kui sodi jääb põhja keerad poldiga põhja kinni ja ei saa kokku suruda sinna seda lõpmatuseni.
Kui plokikaant on lihvitud siis tasuks mõõta, et oleks piisav varu kinnitamiseks.
Õige paksusega tihend ja õiget pidi
Veendu, et poldid ka õige pikkusega oleks, tulid kunagi tellides 2 mm pikemad poldid, poldi peade all on ka paksud seibid või kraega poldid
Kui sodi jääb põhja keerad poldiga põhja kinni ja ei saa kokku suruda sinna seda lõpmatuseni.
Kui plokikaant on lihvitud siis tasuks mõõta, et oleks piisav varu kinnitamiseks.
Õige paksusega tihend ja õiget pidi
Veendu, et poldid ka õige pikkusega oleks, tulid kunagi tellides 2 mm pikemad poldid, poldi peade all on ka paksud seibid või kraega poldid