

Võtsin ette siis OPEL Omega 2.0 100kw, mis seisis üle aasta maja ees, ühe katkise rehvi pärast.

Väljavahetatud & uuendatud:
* Kõik filtrid & õlid
* Tagumised rattalaagrid + käsipiduriplekid
* Klotsid
* Summuti täies pikkuses
* Genekas
* Kogu konditsioneeri süsteem (kondi radikas, pump, torustik)
* Stabikad
* Vendrud
* Amordid
* Radikas
* Vabakäigu mootor (+uued torud)
* Küünajuhtmed, küünlad
* Klapikaane tihend ning kaane sisu puhastatud.
* Rimad, rullikud, pingutid
* Piduri supportid
* Puhastatud õhuluger (bensu kulu langes 100km kohta linnas 2l võrra

* Uued Nokian rehvid:)
Listis on veel asju


Peab veel tegema:
* UUS süütepool (tundub, et 1 silinder madalamatel põõretel ei toimi)
* Uued uksed lähevad kolmapäeval värvimisele , uksed vahetame välja:) Mõned kärnad vaja ka maha võtta ja hiljem poleerib auto üle.
* Klaasidele tulevad DARK kiled 65% ja 35% on ka olemas 12m sai kokku ostetud nii, et kilest puudust ei tule

* Uued DASH ja Keskkonsooli valgustused siniseks (täna uurisin, mis LED-i tüübid sinna sobiksid)
* Kogu auto valgustus LED-ide vastu vahetada (tagutuled tehtud)

* Esimene ja tagumine bumper vajaks pisut tegemist (iluliistude taastamine jne)

Tehtud:
* Väljavahetatud kogu kõlarisüsteem (võiks võimu junni igale kõlarile veel juurde lisada)
* Uus Pioneer 2012 orig CDR500 asemel paigaltatud. Koos Pioneeriga tuli lisada ka eraldi jubin, et Steering Wheel Controls töötaks:)
* Esituled (Depo)
* Iluvõre
* Xenon 55w 6000k täistuled.
* Põhalik väline pesu, koos velgede puhastamisega roostest

List täieneb edaspidi:)