Omegad kollases ajakirjanduses
Omegad kollases ajakirjanduses
Kahju kohe vaadata kui ilus auto ära lõhutakse ja mis veel hullem et täis peaga sõidetakse.Loodan et see ei olnud keegu klubiline.
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=182239
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=182239
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Ettevaatust klubilised.
No see oomijuhi kaasreisija küll väga eesti poisi moodi ei tundunud olevat
Seega jääb üle vaid loota,et ka juht ei olnud ja ei kuulunud ka meie ridadesse.
Aga autost kahju ja R.I.P.veel 1 oomi vähem

Seega jääb üle vaid loota,et ka juht ei olnud ja ei kuulunud ka meie ridadesse.
Aga autost kahju ja R.I.P.veel 1 oomi vähem

Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Ettevaatust klubilised.
Ja taas 1 omega avariis osaline!!! TV3 uudistes just näitas.Mis toimub???
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Re: Ettevaatust klubilised.
Täna,mööda Piibet sõites,natuke enne Peterburi mnt. jäi silma mulle üks vilkuvate tuledega polistseibuss ja oh õnnetust teisel pool teed ilus tumesinine Omega B universaal,ülekatuse käinud ja elupäevad lõpetanud arvatavasti mustajää tõttu!
Mul endalgi oli seda kurvi suht ebameeldiv sõita,ning nagu koju jõudsin läksid naastud alla!
Reporteris näitas,läks veel põlema ka! 
http://www.reporter.ee/2009/11/02/libed ... el-suttis/" onclick="window.open(this.href);return false;



http://www.reporter.ee/2009/11/02/libed ... el-suttis/" onclick="window.open(this.href);return false;
- siidisaba
- Klubiliige
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 13 Jaan 2009 18:56
- Auto: Opel
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 5 korda
Re: Ettevaatust klubilised.
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=197925
Mis kuradi pärast on vaja punase tulega ristmikule välja sõita? Kus on inimeste silmad. Ja kui keegi tahab mulle öelda, et ise oled ka teinud siis vastu ütlen, et EI ei ole- olen vilkuva rohelise ja kerge kollasega( tean, et sellist värvi meil fooris ei ole
, kuid äärmisel juhul on ka seda juhtunud) peale sõitnud kuid ei tee seda massiliselt. Sõidan päevas suht vähe( ok oleneb päevast) aga kui nui neljaks iga päev näen seda, et kui mina lähen vilkuva rohelisega peale siis peale mind tuleb 3 autot kindlasti veel siis ajab närvi mustaks- kellele seda vaja on??? Endal sul on pohh, aga teistest ometi ei tohiks!



Mis kuradi pärast on vaja punase tulega ristmikule välja sõita? Kus on inimeste silmad. Ja kui keegi tahab mulle öelda, et ise oled ka teinud siis vastu ütlen, et EI ei ole- olen vilkuva rohelise ja kerge kollasega( tean, et sellist värvi meil fooris ei ole

Keep going- everything you need will come to you at the perfect time 

Re: Omegad kollases ajakirjanduses
Ka sina, siidisaba!
Ei tea, kas kerge kollasega patustajad peaksid kritiseerima roosaga ristmikule väljasõitjaid?
Sest kerge kollase ja varajase punase vahe on ikka väga väike.. Mispärast natukene reeglite rikkumine on parem kui veidi rohkem rikkumine? Kergelt vastu lõugu andmine on õpetusliku iseloomuga, aga kõvema kolaka andmise eest pannakse kinni?
Ega ma muidugi ka ise kollasega ristmikule sõidu patust puhas pole.
Aga kui siidisaba küsimusele vastata, siis põhjus on selles, et reeglina ei suudeta kohe rohelise tule süttides paigalt liikuma hakata ja seega on vaja rohelist tuld veidi pikendada ja ristmiku läbilaskevõimet suurendada. Ise olen tähele pannud, et päris tihti olen rohelise süttides 4-5 auto pikkust suutnud läbida enne kui teised autod foori tagant liikuma hakkavad. Ja ei ole enda arvates eriti raske jalaga
Üks nüanss peitub ka selles, et nt esiveoliste puhul peab kohalt startides veidi tagasi hoidma, et mitte kummi vilistada iga liikumahakkamisega. Selles osas muidugi Omega hea, tagavedu üldiselt kindlustab selle, et kiirenduseks eraldatav jõud ka eesmärgipäraselt kulub ja ei lähe vile peale tühja.
See muidugi ei tähenda, et ma pooldaksin punase, roosa või kollasega ristmikule sõitmist. Ka natukene reeglite rikkumine on rikkumine ja seda eeskujuks tuua, et kollasega on keegi ristmikule sõitnud, aga punasega mitte, pole eriti asjakohane.
Ei tea, kas kerge kollasega patustajad peaksid kritiseerima roosaga ristmikule väljasõitjaid?

Ega ma muidugi ka ise kollasega ristmikule sõidu patust puhas pole.
Aga kui siidisaba küsimusele vastata, siis põhjus on selles, et reeglina ei suudeta kohe rohelise tule süttides paigalt liikuma hakata ja seega on vaja rohelist tuld veidi pikendada ja ristmiku läbilaskevõimet suurendada. Ise olen tähele pannud, et päris tihti olen rohelise süttides 4-5 auto pikkust suutnud läbida enne kui teised autod foori tagant liikuma hakkavad. Ja ei ole enda arvates eriti raske jalaga

Üks nüanss peitub ka selles, et nt esiveoliste puhul peab kohalt startides veidi tagasi hoidma, et mitte kummi vilistada iga liikumahakkamisega. Selles osas muidugi Omega hea, tagavedu üldiselt kindlustab selle, et kiirenduseks eraldatav jõud ka eesmärgipäraselt kulub ja ei lähe vile peale tühja.
See muidugi ei tähenda, et ma pooldaksin punase, roosa või kollasega ristmikule sõitmist. Ka natukene reeglite rikkumine on rikkumine ja seda eeskujuks tuua, et kollasega on keegi ristmikule sõitnud, aga punasega mitte, pole eriti asjakohane.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Omegad kollases ajakirjanduses
üldiselt on asi nii et kui vilkuva rohelisega ristmikule sõidad võid kindel olla et kui vilkuritega masin asja näeb siis järgneb karistus.mina jään üldjuhul pidama kui just vilkuma hakkab siis kui foor mulle suht ligidal(ca5meetrit.)sel puhul äkkpidur teeb asja hullemaks.aga aktiivne pidurdus foori eespole välistatud ja selleks puhuks on mul käru konks taga et pikivahe mittehoidjad saaks enne plastikut peatatud.ja minu arust pole ka vabandus see et eessõitja ei saanud minema.eks on mul ka juhtund neid vilkuvaid rohelisi ja varaseid kollaseid ning ka tiba roosasid.ja siis. järgmine kord tuleb hoolikam olla ,see pole nüüd mingi vabandus ka et tee libe või rehvid kehvad.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
Re: Omegad kollases ajakirjanduses
Kahju omegast,jälle läheb romula teed!
Eks paraku vahest neid kollaseid ja ka harva roosasid tuleb,fakt on jah see et kui näiteks ise rikud siis kohe su tagasõitev auto tuleb täis punasega järgi,muidugi see kollane tuleb lihtsalt sellest et mitte plokki pidurdada ja omega tagumiku vormi säilitada! 


Re: Omegad kollases ajakirjanduses
Selle vilkuva kollasega ja punasega on see asi,kui ma sõidan kuskil nt. sõpruse pst. 70 km/h ,siis ma ei hakka ju täiega pidurdama ,et kinni pidada,vaid parem panen selle kollasega läbi.Kuna eesti liiklus on täis debiile kes mulle selle järel täiega tagant sisse põrutaks.Eriti need noored ja rohelised.Niielt mina ei ütle kellegi kohta kes on kollasega läbi läinud,et see on nüüd viimane patune jne ,ka punasega läbi sõites,noh ikka juhtub,ütlen selle peale.Pigem on kurjategijad need kes kuskil tallin-tartu maanteel kuskil pimedas kurvis mööda kihutavad ,niielt et napilt saavad teise auto nina eest ära,tagasi reastuda.
Muidugi see on teine teema,et hakta foori tagant seistes siis veel ära sõitma kui juba kollane ees ja siis jääda keset ristmiku veel seisma kah ummikute ajal.
Aga jah,kahju omegatest ,mis ära lõhutakse
Muidugi see on teine teema,et hakta foori tagant seistes siis veel ära sõitma kui juba kollane ees ja siis jääda keset ristmiku veel seisma kah ummikute ajal.
Aga jah,kahju omegatest ,mis ära lõhutakse

- siidisaba
- Klubiliige
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 13 Jaan 2009 18:56
- Auto: Opel
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 5 korda
Re: Omegad kollases ajakirjanduses
Esiteks sõpakal ei sõideta 70km/h
Teiseks- jah ma olen sõitnud kollasega ristmikule- kirjutasin ka seda, et harva ja lisan, et alati on pidurdamine olnud ohtlikum kui edasisõitmine! Pole kellegile eeskujuks toonud, et näe kollasega tohib kuid punasega ei tohi- kollasega ka ei tohi kuid mulle õpetati autokoolis, et kui pidurdamine vilkuva rohelisega võib tekitada ohtliku olukorra, siis on ohutum selle nn "kerge kollasega" läbi sõita kui piduritele hüpata ja lasta omale tagant sisse sõita! Mulle on aeg oluline ja mis sest, et autol on kärukonks mis kaitseb veidigi ei tähenda, et mul oleks ühe vilkuva rohelise ja ohtliku olukorra pärast tahtmist istuda ja pabereid vormistada seal tunnike- kaks!
Ja mis puutub foori läbilaskvusse siis ausalt nii lolli vabandust polegi ma veel kuulnud- lähed punasega peale pikendad foori läbi laskvust ja siis jääd ise teistele jalgu või sõidetakse sulle sisse- kui normaalne see veel on?
Kolmandaks- kui mina lähen vilkuva rohelisega ristmikule( eelduseks, et pidurdamine oleks ohtliku olukorra tekitamine) siis mis on 3ndas autos oleva juhi vabandus? Tema tuleb ju juba lauspunasega peale ja tal on aega pidurdada maa ja ilm?!

Teiseks- jah ma olen sõitnud kollasega ristmikule- kirjutasin ka seda, et harva ja lisan, et alati on pidurdamine olnud ohtlikum kui edasisõitmine! Pole kellegile eeskujuks toonud, et näe kollasega tohib kuid punasega ei tohi- kollasega ka ei tohi kuid mulle õpetati autokoolis, et kui pidurdamine vilkuva rohelisega võib tekitada ohtliku olukorra, siis on ohutum selle nn "kerge kollasega" läbi sõita kui piduritele hüpata ja lasta omale tagant sisse sõita! Mulle on aeg oluline ja mis sest, et autol on kärukonks mis kaitseb veidigi ei tähenda, et mul oleks ühe vilkuva rohelise ja ohtliku olukorra pärast tahtmist istuda ja pabereid vormistada seal tunnike- kaks!
Ja mis puutub foori läbilaskvusse siis ausalt nii lolli vabandust polegi ma veel kuulnud- lähed punasega peale pikendad foori läbi laskvust ja siis jääd ise teistele jalgu või sõidetakse sulle sisse- kui normaalne see veel on?
Kolmandaks- kui mina lähen vilkuva rohelisega ristmikule( eelduseks, et pidurdamine oleks ohtliku olukorra tekitamine) siis mis on 3ndas autos oleva juhi vabandus? Tema tuleb ju juba lauspunasega peale ja tal on aega pidurdada maa ja ilm?!
Keep going- everything you need will come to you at the perfect time 

Re: Omegad kollases ajakirjanduses
Eks odavate autodega elatakse parajalt välja ka, ning lasnamäe kohta pole üllatav tulemus eriti.
OffTopic kirjutas:No, mul endal kogemus olemas. Sõidan mööda gonsiori kanali poole ja just foori ees olles vilkus roheline, vaatasin peeglisse ja üks spetsialist kohe minu järgi tagumikus kinni sõidab. Ületasin siis ristmiku väga varajase kollasega, et säästa nii enda, kui tagumise närve äkkpidurduse tagajärgede pärast. Kusjuures, tagumine ise viimasel hetkel jäi risti seisma foori taha. Ja kohe oligi diskoteeka mul järgi. Üritasin küll seletada: "Nägite ju ise ka, et polnud võimalik äkkpidurdust teha!" Vastus: "Häh häh hää, nägime küll, aga litaka trahvi saad ikka!" Meeldiv sõbrapäev oli
- siidisaba
- Klubiliige
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 13 Jaan 2009 18:56
- Auto: Opel
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 5 korda
Re: Omegad kollases ajakirjanduses
Kahjuks jälle üks vähem- ma ei saa aru kas mulle tundub või ongi järjest ainult omegad need mis liikluses "viga" saavad.
http://www.postimees.ee/?id=201711
http://www.postimees.ee/?id=201711
Keep going- everything you need will come to you at the perfect time 
