K: õlituli põleb kaua
K: õlituli põleb kaua
mure siis selline, et külmalt käivitades põleb õlituli liiga kaua. otsisin ka vanast foorumist aga täit tõde selle kohta ikka ei leidnud. auto 94.a 2,0 100kw.
Re: K: õlituli põleb kaua
arhiiv/viewthread.php?tid=4999" onclick="window.open(this.href);return false; no siin ju teema algus tehtud,varjante on mitu...enda masinal kahtlustan õlipumpa(siiamaani viga kõrvaldamata aga ei ole hullemaks läinud kah...)
Kas viga juba ammu kummitab või on hiljuti tekkinud?Kui hiljuti siis proovi ehk õlifiltrivahetus aitab,järgmiseks lase õlisurve ää mõõta-saad tõe teada.
Kas viga juba ammu kummitab või on hiljuti tekkinud?Kui hiljuti siis proovi ehk õlifiltrivahetus aitab,järgmiseks lase õlisurve ää mõõta-saad tõe teada.
Re: K: õlituli põleb kaua
Viga kummitab u. paarkuud vähemalt. Õlisurvet saan alles paari nädala pärast mõõta aga kuulda on, et sel ajal kui tuli põleb siis tigiseb
Re: K: õlituli põleb kaua
mul lõppes sama keiss, kap remondiga. Õlivõttur oli vastu karteri põhja kokku pressitud, ja õlitus sitt. Vahetusse läksid kõik saaled, 2 kepsu...
Re: K: õlituli põleb kaua
Aga see eeldas ju karteripõhja laksu,kui mitte sinu käes siis eelmise omaniku käes nt.Vahetati karteripõhi ära aga õlivõttur jäi ikka korda tegematta ja oligi käes...see siis minu nägemus või on asjale teine seletus?andrusd kirjutas:mul lõppes sama keiss, kap remondiga. Õlivõttur oli vastu karteri põhja kokku pressitud, ja õlitus sitt. Vahetusse läksid kõik saaled, 2 kepsu...
Kuidas sul see õlituli põles,kas ka külma mootoriga nati aega ja siis kustus ää?Ehk täpsustad mis ja kuidas.
Re: K: õlituli põleb kaua
Karteri põhi oli nata deformeerunud, silmaga pold näha. Õlivõttur ise oli korras, aint põhi nata kõver. aga ega ka aru ei saand miks tuli kaua külmana põleb, mul loopis veel oelmangel ja motoröl stand kirju ka kuigi õli oli max 

Re: K: õlituli põleb kaua
Õlifiltri klapid võivad õli tagasi lasta ja sellest ka õlitule põlemine kui mootor on seisnud,
proovi uut filtrit see ei ole suur väljaminek või on üldse õlivahetus ees
proovi uut filtrit see ei ole suur väljaminek või on üldse õlivahetus ees
Viimati muutis Tuju, 22 Okt 2009 19:42, muudetud 1 kord kokku.
Kiiret pole aga jõudma peab !
Re: K: õlituli põleb kaua
õli vahetus on u. 3000 km pärast. ilmselt tuleb varem sellega tegeleda.Tuju kirjutas:Õlifiltri klapid võivad õli tagasi lasta ja sellest ka õlitule põlemine kui mootor on seisnud,
proovi uut filtrit see ei ole suur väljaminek või on üldse õlivahetus ees
Re: K: õlituli põleb kaua
Aga anna siis ikka teada kas pärast õli ja õlifiltrivahetust see õlituli veel pikalt põleb!nibiru kirjutas:õli vahetus on u. 3000 km pärast. ilmselt tuleb varem sellega tegeleda.Tuju kirjutas:Õlifiltri klapid võivad õli tagasi lasta ja sellest ka õlitule põlemine kui mootor on seisnud,
proovi uut filtrit see ei ole suur väljaminek või on üldse õlivahetus ees
Re: K: õlituli põleb kaua
Mina kasutan analoogsel põhjusel Addinoli täissünt õli 5W-50, kuna mul tikkus
õlituli kuumalt veits liiga pikalt hõõguma. Kui sõidad täissündiga, siis mine
10W-40 poolsündi peale üle, kuna see on külmalt viskoossem.
õlituli kuumalt veits liiga pikalt hõõguma. Kui sõidad täissündiga, siis mine
10W-40 poolsündi peale üle, kuna see on külmalt viskoossem.
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: K: õlituli põleb kaua
See pole nüüd küll lahendus,et paksem õli sellepärast sisse valada,et tuli varem ära kustuks.Sest tuli võib ju siis küll ära kustuda,aga vajalikku kohta oma paksuse tõttu ei pruugi see ikkagi õigel ajal jõuda kui kuskil on probleem.Nii et see on enesepettus.
Mul oli ka mingi aeg sama häda,et ei kustunud 2-3 sekundit ära,aga see oli tingitud õlifiltrist.Vahetasin õli ja filtri ja probleem kadus.Sees ikka jätkuvalt 5w-40 ja sellepeale ka jään.
Mul oli ka mingi aeg sama häda,et ei kustunud 2-3 sekundit ära,aga see oli tingitud õlifiltrist.Vahetasin õli ja filtri ja probleem kadus.Sees ikka jätkuvalt 5w-40 ja sellepeale ka jään.
Re: K: õlituli põleb kaua
Oleneb muidugi mis mootor on(aastaarv,mootoritüüp ja seisukord muidugi)minagi kasutan 10w-40 õli(100kw algusaastate mootor),kuigi eriti käredate külmadega võiks nati vedelam kraam sees olla.Manuaalis on tootja ka "keskmisesse"kliimasse 10w-40 ära märkinud,seda siis algusaastate R-4 mootoritele,V-6´st ei tea suurt midagi
Eks Marduse masinal on väheke "peenem" mootor ja sinna peaks jah 5w-40 õli sisse panema.Aga ega ainult õli viskoosusklass ei määra kvaliteeti.
Jutt läks natuke teemaväliseks aga omast probleemist niipalju,et mul kuum mootor käivitamisel õlituld ei põleta vaid just siis on probleem kui masin on nt.ööläbi seisnud ja hommikul käimapanemisel õlituli veits pikalt põleb.
Eks Marduse masinal on väheke "peenem" mootor ja sinna peaks jah 5w-40 õli sisse panema.Aga ega ainult õli viskoosusklass ei määra kvaliteeti.
Jutt läks natuke teemaväliseks aga omast probleemist niipalju,et mul kuum mootor käivitamisel õlituld ei põleta vaid just siis on probleem kui masin on nt.ööläbi seisnud ja hommikul käimapanemisel õlituli veits pikalt põleb.
Re: K: õlituli põleb kaua
Nüüd on asi nii kaugel, et eile sai õli ja filter ära vahetatud. Peale seda olen paarkorda külmalt käivitanud ja enam pole õlituli liiga kaua põlenud. Enne oli see jama igal esimesel külmkäivitusel. Asjad ostsin forsist, originaalid. Õli sai 10W-40 nagu ka eelmine õli, mis sees oli. Väga loodan, et olen sellest jamast nüüd lahti saanud.
Omega 2.0 100kw ´94
Chrysler Grand Voyager 3,8 AWD ´97
Chrysler Grand Voyager 3,8 AWD ´97
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K: õlituli põleb kaua
Jamadest saab siis lahti kui need üle kontrollida.
Mõõda õlirõhku igast asendist
Mõõda õlirõhku igast asendist
Re: K: õlituli põleb kaua
Mina täheldasin sellist nähtust, et soojla mootori käivitamisel põles õlituli 5W-40ga pisut pikemalt juhul kui õli oli 300g alla maksimumnormi sees. Nüüd kasutan 5W-50 ja hoian õlitaset MAX asendis ja mure on murtud.