Tere- nimelt käisin täna ülevaatusel ja juhtus järgmine: Mootorile anti kõvasti võtti, et saada kätte Co näit ja Peale kõvat tuuritamist läks põlema veatuli. Mootor käib täiesti ebaühtlaselt- pöörded kõiguvad 500 ja 1000 vahel Ja plödiseb nagu mõned silindrid oleks tagant ära:( Ja Käima ka enam ei taha minna-pean õrnalt Gaasi andma siis läheb puterdades käima.
Kontrollitud sai säde- kõik silindrid töötavad- uus tühikäigu mootor, midagi ei muutunud. Veakoodid- 132; 57 ja 31. Ei oska enam midagi teha
Mootoriks 2,5 V6
Ehk oskab keegi aidata?Tänud
Süütepooli viga oli umbes poolaastat tagasi ja kõik sai uued pandud- juhtmed/pool. Kuid siis ei olnud kahel pütil sädet- Nüüd on säde korras- kõikidele tuleb säde- küünlad uued- ainuke, mis veidi muret teeb või tundub kahtlane on ühe nukvõlli juures kostuv ebatavaline heli- kuigi enne kaa kostis sealt klõbinat- need on vist need nookurid, mis seda häält teevad,- kuid nüüd see hääl veidi teistmoodi- aga võimalik, et sellepärast, et käib väga halvasti.
Tomzz kirjutas:Kahju, kuid kas see nüüd nende mure ei ole kes peeti keerasid ?
Kusjuures 3 nädalat tagasi sai ühe teise autoga käjja ülevaatusel millele umbes 2 minutit valutuld anti, nii et vesi kees- isegi elektriline jahutus ei jõdnud jahutada
kusjuures olen ka kuulnud ylevaatuste intsidentide kohta... na jäävad peale yldjuhul... näitek kui pidurid katki lähevad siis nemad pole syydi aga mootori kohta ei oska öelda...
Ülevaatustel on tavaliselt kirjas, et heitgaaside mõõtmiseks peab mootor olema töösoe. Katt ja lambda hakkavad tööle alates 600 kraadist. Kui mootor pole soe, antaksegi mõni minut valutuld, et katt ja lambda tööle sundida. Kui nad tööle ei hakka, on auto ülevaatuselt läbi kukkunud. Poolsoe mootor ei täida ka emissiooninormi ära, nii ranged on tänapäeva normid. Heitgaase mõõdetakse tühikäigul ja 2500-3000 p/min vahemikus, seega keskmistel pööretel. Iga mootor kestab need pöörded ära. Kui ei kesta, siis pidi probleem juba varjatud kujul varem olemas olema.
petzp kirjutas:Ülevaatustel on tavaliselt kirjas, et heitgaaside mõõtmiseks peab mootor olema töösoe. Katt ja lambda hakkavad tööle alates 600 kraadist. Kui mootor pole soe, antaksegi mõni minut valutuld, et katt ja lambda tööle sundida. Kui nad tööle ei hakka, on auto ülevaatuselt läbi kukkunud. Poolsoe mootor ei täida ka emissiooninormi ära, nii ranged on tänapäeva normid. Heitgaase mõõdetakse tühikäigul ja 2500-3000 p/min vahemikus, seega keskmistel pööretel. Iga mootor kestab need pöörded ära. Kui ei kesta, siis pidi probleem juba varjatud kujul varem olemas olema.
Veakoodide tähendused 2,5V6 Motronic 2.8.1:
132 - EGR klapp
57 - tühikäigumootor
31 - väntvõlli asendiandur
viimane on ilmselt juurpõhjus.
31 vekood pidi seisva autopuhul normaalne olema - niipalju leidsin siin foorumis infot!!!
57 ma juba parandasin uue tühikäigu mootoriga
132- Mis klapp see on ?
kui auto seisab ja süüte sisse keerad siis läheb veakoodi tuli põlema jah, aga kui käivad auto siis kustub tulukene ära kui vigasid pole.
kuda on lugu silindrites olevate survetega?
nagu mina olen aru saanud siis ülevaatuse punkt ei võta vastutust omale kui auto ära laguneb.
auto peab vatile vastu pidama ja kui ei pea siis ei ole ülevaatusele asja.
tean ka juhust kui ühel voyageril lasti mootor kotti. läks nööriotsas minema ja omanik pidi oma kulude ja kirjadega korda tegema.
Pole surveid mõõtnud veel, kuid peas tiksus küll see mõte, et äkki juhtus klapiga midagi, kuna klõbin mootoris on veider, kuid üks tark ütles, et see klõbin on seepärast hetkel nii suur, kuna mootor käib täiesti ebaühtlaselt.
see klõbin võib ta puuksus tõukurist tulla.
üks lihtsamaid varjante oleks lasta korralik diagnostika teha.. arvuti autole taha ja siis peaks olema näha mis seisud silindrites kah on.
aga kodus saaksid survete mõõtmisega ise hakkama kui instrument olemas,
Kas see mootori mittekäimine võib ka olla põhjustatud nüüd puuksus tõukurist? Klapp ei tööta enam ? Aga, kas aju on nii tark, et paneb tõukuri rikkepuhul veatule põlema ?