K: Fuel Cut-Off Solenoid

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
ChrisDian

K: Fuel Cut-Off Solenoid

Postitus Postitas ChrisDian »

Väike küsimus diislimeestele. Räägin veits pikema loo juurde. Samanimeline veakood on mälus. Teeb ta siis nii, et kui sõidan mäest alla, lasen gaasi lahti, hetke pärast süttib mootorituli. Panen jala gaasile, kustub ära. See tähendab, et see klapp ei rakendu (ei hakka parem eestikeelde tõlkima). Mis mind huvitab, on selle klapi asukoht. Ma eeldan, et see asub kõrgsurvepumbas, on see nii..?

Aitäh.


X20DTH, 74kw, 99a.
ChrisDian

Re: K: Fuel Cut-Off Solenoid

Postitus Postitas ChrisDian »

Ikka väga segast ajan vahepeal. TEGELIKULT oli viga hoopis egr klapis.

veakood: P0400 - Critical system malfunction 2.

See tuleb siis , kui ECM tuvastab õhukulumõõtja kaudu, et EGR ei rakendu või töötab valesti. Vaatasin oma vaakumi asjad üle, võtsin selle swirl flap (pisikesed siibrid sisselaskes) klapi vahelt ära, vaakum enam ei kadunud, ja oligi viga kadunud. MIL enam ei sütti.

Selle peale, et EGRi käima sain tekkis järgmine viga. ühtlaselt sõites seda polnud ja järsult kiirendades ka mitte, aga kui mõõdukalt gaasi anda siis hakkas mootor rütmiliselt tõmblema, korraks oli tõmme, korraks jälle polnud. Kuna mul oli teine õhumassimõõtja riiulis panin selle peale, probleem kadus.

Aga proovisõidul kui ma tagasi pöörama hakkasin suri mul auto välja. Mõtlesin endamisi, et see ei saanud mu sõiduviga olla, siiski leppisin selle teadmisega. Kuni maja ette sõites auto taas välja surra ähvardas. edasi proovisõite tehes avastasin, et mootor jukerdab hetkeks, kui hakkan tühikäigult gaasi lisama. Lisaks selle puterdab ta aeg-ajalt hetkeks kui maha jahtunud mootor käivitada ja sellel hetkel viskab pahvaka musta suitsu.

Nüüd ma olen taas nõutu. Niiviisi ei saa normaalselt sõita. Olgu öeldud, et silindrid pole just kõige tihedamad ja karterituulutuses onnormaalsest suurem rõhk. Õlikadu pole veel täheldanud ja ülevaatusel oli CO ka normis.

Kui kellelgi on samasuguse korras/toimiva mootori kohta OP-COM 'Measuring Blocks' salvestist siis oleksin selle eest väga tänulik.
Ka igasugused mõtted ja ideed, et kus võiks viga peituda, on väga teretulnud.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: K: Fuel Cut-Off Solenoid

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Pane kirja ka surved silindri kaupa.Olema peavad need sel mootoril 25-28 bar vahel ja ühtlased kõigis silindrites,
kui seda ei ole võid seina äärde lükata ja ennem mitte jaurata kui paks rahakott seljas ja selle probleemi kõrvaldad.

Igasugused vaakumi jamad mõjutavad ka turbot, elektri vead ka ringiratast ja need tulevad sul silindrites mitte olevast kompressioonist , mis sul olema peab, sest põlemine on ebamäärne, ajad lolliks L.sondi, ECM, mis segab kütet ja lased seni kuni kat.umbes jne.jne

Ma ei võta võõrast autot ennem tegemissegi isegi diagnostikat ei tee ennem kui surved möödetud.

Diislile soovitaks natuke mootori tervise huvides korralikult lõõrid tyhjaks lasta ja tahm välja ajada mootorist.
Kõrgemaid pöördeid ja pikem sõit.
ChrisDian

Re: K: Fuel Cut-Off Solenoid

Postitus Postitas ChrisDian »

See on vist juba igale foorumikasutajale pea sisse kulunud, et Sa alati soovitad esimese asjana surved üle mõõta. Paraku on sellega nii, et mul pole diisli jaoks mõõtjat ja ainus mis ma siianii olen näinud maksab pea 300 euroopa raha.

Tundub, et uued kolvirõngad on 2000 km-ga kenasti sisse kulunud, sest karterituulutusest tuleb nüüd vaid õrnalt auru. Sellegi poolest luban siinkohal, et kui mul võimalus tekib siis ma mõõdan surved.

Kas tõesti kellelgi pole OP-COM salvestisi..?
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: K: Fuel Cut-Off Solenoid

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Lähed hydro tarvikute ja või toru poodi.Otsid korraliku metallist stutsi, pikenduseks toru võid lasta ka treida, saad 5 eur tehtud kui tuttav treial ja otsid rõhukella, millel vastav skaala ja komplekteerid ise, 30-40eur ja olemas.Komplekteerimisel võid teha ta sellise, milline oleks mugav endal käsitleda.Vääna, keera

Keerad pihusti maha,surve mõõtmisel kütet ei ole vaja ei tohigi olla.Solenoid fuel cut juhtme lahti võtmisega saad seda ka katkestada.
Kolvirõngaste ja silindri vahel on õlikile.

Nii see on kui kompressiooni netu ei toimu ka põlemist kui sa aru saad siis diisli puhul surutakse küttesegu kokku ja see süttib.
Samas sa väidad, et ei ole kõige parem see olukord seal.Selline kamm keerab pihustid ka tuksi.
Kolvirõngad vahetatud?Ise vahetasid?
Ma eeldan, et sinu masinal on filtrid asjad kõik korras ja kasutad kvaliteetset kütet.

Mida sa op com salvestisest otsid?
ChrisDian

Re: K: Fuel Cut-Off Solenoid

Postitus Postitas ChrisDian »

See mõõdiku ise tegemise mõte mulle meeldib, kahju et ise pole selle peale ei tulnud.

Pihusteid maha võttes küll mõõta ei saa, sest sellel mootoril on pihustid nukkvõlli all. Eelsüüteküünla august olen mõõtnud.

Üldiselt olen ma kursis küll kuidas mootorid töötavad. Kovirõngad vahetasin ise. Ma ei vii enam KUNAGI autot mujale remonti, kui ainult esindusse, ja sinna ka ainult siis kui ma ise hakkama ei saa. Ma olen välja käinud lõbusad summad ja iga kord on mingi sitt.

Tagantjärele on kahju, et ma plokki maha ei võtnud, sest oleks pidanud silindrid ka üle puurima. Silindrid on nii kulunud, et kui kolb on surnud seisust veidi allpool, siis ta loksub silindris õrnalt. Aga mootor töötab muidu ilusti, jõudu on ja käivitumine pole ka raske. Nüüd tahaks teada mis surved on. benamootori mõõdiku vedas 20 peale, see oli mõõdiku maksimum. Enda meelest tegin korralikult kah mootoriremonti. Neli nädalavahetust kulus. Mulle meeldib põhjalikkus.

Image
Image
Image

OP-COM salvestistest otsin Mass Air Flow Sensor (284.0 mg/strk ) tüüpilist väärtust töösooja mootoriga, hea oleks kui saaks EGR Command (Exhaust-Gas Recirculation Command) 335 mg/strk väärtuse kah.

Jaanuarini nuputan ja mõtlen veel mis seda autot vaevab, siis viin ilmselt margiesindusse diagnostikale.
Ostsin abiks TIS 2000-de kah. Peaks olema GM-i ametlik remondijuhend.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: K: Fuel Cut-Off Solenoid

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Silindrites oleks vaja mõõta 2 punkti mikromeetriga ellipsit.
Kui kanamuna on tolerantsipiirides ja kõik muu ka varuga seal on mõtet edasi teha.

Ennem ja pärast lahti võtmist kompressioonitest.
Ennem lahti võtmist "pläristasid" klapid ka läbi?

Kolvirõngaste vahetamisel pilusid mõõtsid?Said rõngad õigetpidi peale. Pilude asukohad õigesse kota?
kolvides peabki lõtk sees olema , see on normaalne.

Klappide sooveldamine ei käi kohe kindlasti mitte nii, et lähed ostad poest varre ja pasta ja nühid pinnad lihtsalt haljaks.
Plokikaane sisse ja välja avasid võiksid portida.Kaane voolavust parandada.Sisse ja välja see asi peab takistusteta pääsema.
Eelsüüte avast väga ei soovita mõõta, seal koonuskeermed, x keermed ja need suht õrnad ja pärast peavad pidama ka.
Pihustid maas saad nende otsi vahetada, vaja oleks ka neid testida aga selleks on vaja stendi ja pumba teema on eraldi teema koos pihustitega.
Eelsüüte küünalde korrasolekt võid kontrollida takistust mõõtes kui juhe on eemaldatud aga elu näitab, et see näit ei ole parim näit mida eriti usaldada saaks.

Op com tabel ei näita silindrite kaupa mitte midagi.

Bensuka kella keerad tuksi diisli peal kuna ületab skaalat ja diisli puhul oleks vaja ta juba ikkagi keermega kinni saada kuidagi kaane külge.
Lendava kellaga ei ole midagi peale hakata pärast :lol:

Kompressiooni test test test test.

Kui silindrites see paigast on kõik muu ka paigast,põletab klappe jne jne jne jne kuluad silindrid , pihustiotsad, v

Plokikaanetihendi sälke uuri ka igaks juhuks, et õige paksusega tihend ka vahele saaks.

Normaalne ja korralikult sulguv klapp peab pidama ilma vedrudeta testides.
Väsinud klapivedrud võid asendada uutega.

Mootori kapitaalne remontimine on mahukas ja kulukas töö.

Kuluosad soeta teadlikult kvaliteetsed ja püüa teha nii, et et kulud lakke ei lähe ja 7 korda ringi ei pea tegema.Olgu varuosa kallim aga tee hästi ja teadmistega see on kulu.

Vanade pükste lappimine on ikka kallim kui uute ostmine kokkuvõttes.

Pane oma kulud ja töötunnid kirja ja saad oma väikse päeviku järgi vaadata mis ja mida.

Mõned autotootjad lihtsalt ei ole huvitatudki odavate ja mittekvaliteetsete varuosade monteerimisest enda margi külge sest see viib brändi mainet alla ja kokkuvõttes on ta siiski ka kallim.


Tee kompressiooni test ja anna mulle ka näidud silindrite kaupa.

1-26.5 2-26.5 3-26.5 4-26.5 Kui selliseid numbreid ei ole unusta diagnostika elektripoolel
ChrisDian

Re: K: Fuel Cut-Off Solenoid

Postitus Postitas ChrisDian »

Aitäh pika ja põhjaliku vastuse eest.

Mida tähendab klappide läbi "pläristamine"?
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: K: Fuel Cut-Off Solenoid

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Ennem kui plokikaane maha kruvid, koputatakse õrnalt klapid vaskhaamriga ükshaaval läbi.Teinekord pääseb kaane maha võtmsest kui leiad katkise klapivedru.

Kui soovid testi teha ja mõni kaan ülearu.Võta silindri peal 4 klappi, 1 lahti ja lõika vedrutraat puruks ja pane klapp kokku tagasi.


Said sa surved mõõdetud?
Vasta