Minul on nüüd ees aga 8.3

Palju on külavahel mauramist ja pole veel kastiga ka täitsa "sinapeale" saanud.
2,5 td atm caravan
Ja kütusekulust ei tasu sõidu ajal rääkida, jäävad inimesed tee äärde mahaM2x kirjutas:2001a 2.5 tds 96kw man. universaal. Kompuuter näitab keskmiseks 6.1, reaalselt on kütust tiba rohkem kulunud, viimati arvutasin 7.0***midagi, seda siis pidevate miinuskraadidega. Pärnu-Tartu ots oli kompu järgi 5.5, reaalne 5.8, niiet suvel peaks enamvähem kompuutrit usaldada saama.
Samas vajutan ka, kus meeldib, niiet ei kurda kulu üle üldse.
2,2 dti maanteel nii palju võtta ei tohiks...vb on mootoriga mingi teema..vaheta õhufilter,kontrolli rehvirõhud ja et vabajooks korras oleks.. kui pikka otsa lasta nt tallinn-tartu,siis peaks kindlasti alla 6l sajale võtmabotja kirjutas:2.2 106kW Caravan 2000a manuaal. 12 linnas-ehk 13-14 LPG gaasi traasil 9-10 keskmine 10.4......aga sõidan 95% linnas Samas autol on läbisõt 365000km
2.2 dti 88kW Caravan 2001a manuaal 9 linnas trassil 7 ehk 8 keskmine sõidan 95% kaugsõidud maanteedel rahulikult cruiisiga
arvasin et veits ökonoomsem auto on aga misgipärast ei ole....Mida võib muuta et säästlikumaks teha?
risto kirjutas:2,2 dti maanteel nii palju võtta ei tohiks...vb on mootoriga mingi teema..vaheta õhufilter,kontrolli rehvirõhud ja et vabajooks korras oleks.. kui pikka otsa lasta nt tallinn-tartu,siis peaks kindlasti alla 6l sajale võtmabotja kirjutas:2.2 106kW Caravan 2000a manuaal. 12 linnas-ehk 13-14 LPG gaasi traasil 9-10 keskmine 10.4......aga sõidan 95% linnas Samas autol on läbisõt 365000km
2.2 dti 88kW Caravan 2001a manuaal 9 linnas trassil 7 ehk 8 keskmine sõidan 95% kaugsõidud maanteedel rahulikult cruiisiga
arvasin et veits ökonoomsem auto on aga misgipärast ei ole....Mida võib muuta et säästlikumaks teha?