Mootor 2,0L 100kW suitseb.
Mootor 2,0L 100kW suitseb.
Eelminesel sügisel märkasin, et õli on vähemaks jäänud. Valasin talve jooksul paar korda peale ja unustasin probleemi. Ajapikku hakkas asi tihedamaks muutuma ja mõni aeg tagasi märkasin järsku, et summutist viskab vahel päris sinist suitsu välja. Samas käivitades hommikul sinist suitsu välja ei viska. Foori tagant minnes viskab kohe päris palju välja, nagu diislil.
Suvel mõnel korral oli kuulda käivitamisel hüdrokate klõbinat, nüüd pole seda enam ammu kuulnud. Õli olen autol korralikult vahetanud ja samuti on karteri tuulutustorud puhtad.
Kust tasuks nüüd edasi uurida või kelle asjaliku poole tasuks pöörduda.
Suvel mõnel korral oli kuulda käivitamisel hüdrokate klõbinat, nüüd pole seda enam ammu kuulnud. Õli olen autol korralikult vahetanud ja samuti on karteri tuulutustorud puhtad.
Kust tasuks nüüd edasi uurida või kelle asjaliku poole tasuks pöörduda.
-
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 25 Veebr 2008 19:56
- Asukoht: Harjumaa raasiku vald
- Been tänatud: 2 korda
Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.
keera küünlad maha,vaata millised küünlad on.minu vanal oomil oli hommikul küünalde mahakeeramisel süüteküünal täiestiõline.ja suitses ka mis kole,õlirõngad läbi.
Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.
Arvatavasti klapisääre tihendid su oomil läbi.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.
Ma ei taha neid 2.0 ecoteki ostjaid maha teha ja kindlasti leidub siin korralike 100kw ka aga kuradi ebaõnnestunud mootor ikka - alati mingi häda nendega, endal oli ka selline. Kokkuvõtlikult öeldes, ei taha see mootor laisa inimese kätt, muidugi ükski mootor ei taha seda aga see on nii kapriisne et ei oska nutta või naerda. Eriti veel 94-96 partiid.
Teema juurde tagasi siis suht tõenäoline et tihendid või rõngad. Kuna ilmselgelt õli pääseb n.n põlemiskambrisse.
Teema juurde tagasi siis suht tõenäoline et tihendid või rõngad. Kuna ilmselgelt õli pääseb n.n põlemiskambrisse.
Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.
Olen ise ka selle järeldusele jõudnud, et kas klapisääre tihendid või kolvirõngad. Kuid kuidas teha see kindlaks, kummad omadega on lepingu lõpetanud. Lastes vahetada klapisääre tihendid ja olukord ei muutu, siis ksa tasub olla õnnelik, et osa juba tehtud ja aeg asuda rõngaste kallale. Rõngastega alustades, kas tasuks vahetada kohe klapisääre tihendid.
Kelle kätte oleks auto mõtekas viia, et seal tehakse korralik töö.
Kelle kätte oleks auto mõtekas viia, et seal tehakse korralik töö.
Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.
Minu oomi on näitex n6mmeauto autoteeninduses.seal saad teha vanaga kokkuleppe hinna...kuid olgem ausad et vana teeb kaua ja niikaua kui kõrval olen olnud siis ka korralikult.peaga vend.aga tore on vaadata et keegi veel siin viitsib selle mootori remondiga tegeleda....edu.kui ma ei eksi on siin paarkolm sellist
Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.
Näiteks peaks olema vp autolammutuses prqegu sees garantiiga korralik mootor-ei ole enam kursis.samal ajal saad sa endale kodus kokku panna kap rem mootori kui huvi on...mootor maksis vist mingi 150 eurtsi ja oli läbi kimanud 175 tuhhi kui mu mälu ei peta
Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.
Nö.uue mootori ostmine ka mingisuguse riskiga ost,kui enne mootori töötamist pole kontrollida saanud.Isegi 175 000 sõitnud mootor võib läbi olla.
Kompresiooni mõõtmine on soovitatav.
Kui õlirõngad läbi,siis ilmselt on klovigrupp juba omadega otsas,muidugi lahtivõttes saab täpselt kulumised ära mõõta.
Plokikaane tegemine on selle asja juures suht lihtne.Kui kaan ise korras/sirge ja klapid peavad,siis ainult klapisääre tihendite vahetus on lihtne.Iseasi kui kulunud nukkvõllid on?
E: Parandan end,et klapisääre tihendeid vahetada peab ka klapid välja võtma.See on siiski aeganõudev töö.
Kompresiooni mõõtmine on soovitatav.
Kui õlirõngad läbi,siis ilmselt on klovigrupp juba omadega otsas,muidugi lahtivõttes saab täpselt kulumised ära mõõta.
Plokikaane tegemine on selle asja juures suht lihtne.Kui kaan ise korras/sirge ja klapid peavad,siis ainult klapisääre tihendite vahetus on lihtne.Iseasi kui kulunud nukkvõllid on?
E: Parandan end,et klapisääre tihendeid vahetada peab ka klapid välja võtma.See on siiski aeganõudev töö.
Viimati muutis Tim, 03 Jaan 2014 20:12, muudetud 1 kord kokku.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.
Mul on pakkuda kaan kui huvi on.sääred aasta algul opelaasis vahetatud.oli endal peal aga kui rihm purunes arvasin et klapid peas ja soetasin uue.kuid kui lammutamiseks läks pidin t6dema et ei olnud klapid peas...25 eurikut kui huvi