Külm Käivitus
Re: Külm Käivitus
Krd huvitav kui õues on külm nagu -15 jne siis läheb ikka väga halvasti käima yksord ei läindki aku sai enne tühjaks,aga täna kui oli -4 siis mingit ketramist ei olnud läks ilusti käima korraks puterdas aga hakkas nagu kohe tööle? Et siis ma ei teagi..kui ta kuskilt õhku kakuks peaks ta halvasti käivituma ka soojema ilmaga või tõesti mängib see külm rolli teeb kütuse maru tahkeks ja ka õlid jm asjad. Peab plokisoojenduse kuidagi sebima:D Kellelgi ei ole kodus vedelemas mõnda mis sobiks..soodsa euro eest;D
Eksimine on inimlik'' ütles siilike, ning ronis kaktuse otsast alla.
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Külm Käivitus
Läks enda omagi käima, sõitsin garaazi (külmaga ei viitsind lükata/tõmmata teda sinna) paigaldasin plokisoojenduse, kontrollisin küünlad kõik olid korras, niipalju sain targemaks, et 6sil küünla juhtimise pealt aktiveerub ka paagisisene etteande pump. Võiks veel üle vaadata väntvõlli ja nukkvõlli omavahelise ketiasendi, ketid kuluvad/venivad ja nukk hakkab samuti aegamööda hiliseks jääma, pumpa saab veel tiba keerata, räägiti veel et pumbakaant tahapoole koputada, pidi ka käivitamist parendama. 2.5 TDA 96kw
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
Re: Külm Käivitus
mu arust mul pole paagisisest pumpa,mudu ta oleks kütuse üles löönud kui see filtri jama oli... paneks isegi plokisoojendi aga rahalised variandid kahjuks hetkel ei võimalda seda
Eksimine on inimlik'' ütles siilike, ning ronis kaktuse otsast alla.
Re: Külm Käivitus
Homme katsun oma 2.0 dti käima venitada
hunnik õnnetust see mootor 


Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999
Re: Külm Käivitus
On jah,nii kahju,et ma tookord bensuka kasuks ei otsustanud:D
Eksimine on inimlik'' ütles siilike, ning ronis kaktuse otsast alla.
Re: Külm Käivitus
2,0, 74kw on väga töökindel mootor. Kõik oleneb sellest, kuidas on seda varem hooldatud ja mis seisukorras isendiga tegemist... Põhiliseks probleemiks on klapikambri kaane all olevad pihustite tagasivoolu lõdvikud (voolikud) mis kipuvad kõvaks muutuma ja seepärast valgub ka küte tagasi. Pihustid ja kõik muu on väga töökindlad. Oman ise sellist masinat, 2000.a. Mul on ka soojendus pandud, lõdvikuväline, mis sellele mudelile ette nähtud ja see toimib juba kuus- seitse aastat probleemideta. Kui kõik asjad on korras ja hooldatud, siis on sellise isendiga ainult sõidurõõm...! Ka kütet ei kulu eriti palju, kuigi tänapäevased autod on pisut ökonoomsemad ja ka võimsamad.
Suvel käisin matkamas ja tegin Poolale tiiru peale -3800km nädalaga ja Soomes sain mõned aastad tagasi -35C. Auto töötas kenasti ja loodan, et teenib mind veel kaua...!
Suvel käisin matkamas ja tegin Poolale tiiru peale -3800km nädalaga ja Soomes sain mõned aastad tagasi -35C. Auto töötas kenasti ja loodan, et teenib mind veel kaua...!

Re: Külm Käivitus
Hmm,jube hea oleks kui asi olekski nendes voolikutes,plaan endal ka siia soojendus panna,aga tuleb sobivamat aega oodataa veidike,suurt vaeva pole väga selle autoga nähtud jah,ma olen nüüd siin ise püüdnud järje peal olla ja ikka asju korda teha;)
Eksimine on inimlik'' ütles siilike, ning ronis kaktuse otsast alla.
Re: Külm Käivitus
Sain ka massina tööle. Nüüd 2 viimast päeva ilusasti käima läinud. Hetkel vahel kuni reedeni vahel vaid "prisma" kütuse filter ja ei mingit tagasivoolu klappi. Hommikul läheb käima mitte just poolest pöördest, aga 1-1,5 seki starterit ja masin töötab.
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999
Re: Külm Käivitus
Tere, otsustasin ka lõpuks mõned read kirjutada kuna antud masin väga tuttav.
Mis halba käivitust puudutab siis võib viga peituda kõrgsurve pumbas ja tagasilaske klapis
mis kulunud. Üks klapp on filtri kaanes kuid see sai vahetatud ja probleem ei kadunud.
Kahjuks on tal see jama küljes olnud sellest ajast peale kui tuli eestisse.
Paagis ei ole pumpa mis lükkaks kütte üles, natuke võib aidata täispaak.
Mis halba käivitust puudutab siis võib viga peituda kõrgsurve pumbas ja tagasilaske klapis
mis kulunud. Üks klapp on filtri kaanes kuid see sai vahetatud ja probleem ei kadunud.
Kahjuks on tal see jama küljes olnud sellest ajast peale kui tuli eestisse.
Paagis ei ole pumpa mis lükkaks kütte üles, natuke võib aidata täispaak.
Re: Külm Käivitus
Viimastel päevadel masin hästi käima läinud. Täna aga paigaldasin uue kütusefiltri ja igaks juhuks ka tagasivoolu klapi filtri ja kõrgsurve pumba vahelisele voolikule. Pärast seda käivitus hästi, sõitsin ( umbes 20 kilti) ei olnud mingit problemi.
Proovisõidult koju jõudes jätsin auto paariks tunniks seisma, ja käima ta kurrat enam ei lähe
(tagasivoolu klapp raudselt õiget pidi)
Soovitusi, ideid ???
Proovisõidult koju jõudes jätsin auto paariks tunniks seisma, ja käima ta kurrat enam ei lähe

Soovitusi, ideid ???

Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Külm Käivitus
Filter esialgu mingi universaalne diisli filter. See ju ei tohiks mõjutata auto käivitumist?Omega Sport Packet kirjutas:Kui filtri paigaldasid õieti ja see ka sobiv ei tohiks probleeme olla.
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999
Re: Külm Käivitus
ma küsisin poest kohe ekstra filtrit antud masinale. kuidagi vajus sul kütus ikka tagasi
Eksimine on inimlik'' ütles siilike, ning ronis kaktuse otsast alla.