Jõu langus 2,5dti 110kW
Jõu langus 2,5dti 110kW
Kiirendades põhjagaasiga alates 4300-4500 rpm tuleb järsult tuntav jõu kadu. Sealt edasi kuni piirajani venib. Justkui kaoks turborõhk ära... Mainin veel ära, et autol on jyrisoo chip. Samas tegi masin ka enne chippimist nii. On kellelgi ideid?
Re: Jõu langus 2,5dti 110kW
Esiteks ei peagi konkreetne diisel peale 4500rpm erilist tõmmet omama, põhiline jõud siiski 2000-3500rpm.
Teiseks - naahui sa teda vägistad, kui sa tunned, et ei lähe?
Kolmandaks - minu tutvusringkonnas vähemalt, ei olegi keegi jyrisoo tegemistega rahul, vabalt võib ajus kaka olla.
Lase kuskil pädevas kohas üle vaadata nii raud, kui ka "mõtlevad" komponendid.
Teiseks - naahui sa teda vägistad, kui sa tunned, et ei lähe?
Kolmandaks - minu tutvusringkonnas vähemalt, ei olegi keegi jyrisoo tegemistega rahul, vabalt võib ajus kaka olla.
Lase kuskil pädevas kohas üle vaadata nii raud, kui ka "mõtlevad" komponendid.
Signum 2,8 V6
Astra 1,7 CDTI
Astra 1,7 CDTI
Re: Jõu langus 2,5dti 110kW
Olles proovinud sama mootoriga, aga automaatkastiga Omegat, sellist "jõnksatust/tõmbe kukkumist" ei tähendanud. Samas ma ei jälginud tahhomeetrit, et mis pööretel käiku vahetas. Asi lihtsalt ei tundu õige olevat, aga samas võibolla on.Esiteks ei peagi konkreetne diisel peale 4500rpm erilist tõmmet omama, põhiline jõud siiski 2000-3500rpm.
Teiseks - naahui sa teda vägistad, kui sa tunned, et ei lähe?
Kolmandaks - minu tutvusringkonnas vähemalt, ei olegi keegi jyrisoo tegemistega rahul, vabalt võib ajus kaka olla.
Lase kuskil pädevas kohas üle vaadata nii raud, kui ka "mõtlevad" komponendid.
Üldiselt ei vägistagi teda, lihtsalt kahtlane, et enne pöörete piirajat jõumoment sedasi langeb.
Re: Jõu langus 2,5dti 110kW
No reeglina kukubki diislitel jõud maha üsna korralikult enne piirajat.
Automaatkast, juhul kui ei ole sport reziimis, vahetab käiku põhjagaasiga kiirendades kuskil 4000 rpm'i kandis, minul vähemalt.
Mingi suvakas dynograafik kah.
Kui sa kõrgetel pööretel pauku tahad, siis pead bensuka peale kolima.
Diisli graafik

Bensuka graafik

Automaatkast, juhul kui ei ole sport reziimis, vahetab käiku põhjagaasiga kiirendades kuskil 4000 rpm'i kandis, minul vähemalt.
Mingi suvakas dynograafik kah.
Kui sa kõrgetel pööretel pauku tahad, siis pead bensuka peale kolima.
Diisli graafik

Bensuka graafik

Signum 2,8 V6
Astra 1,7 CDTI
Astra 1,7 CDTI
Re: Jõu langus 2,5dti 110kW
Vaadates nüüd diisli graafikut, saan aru, et jõud peabki ära kaduma. Ju see oli lihtsalt minu paranoia, et miskit viltu.
Nüüd pilt selge ja sõit jätkub parimas tõmbe alas;)
Nüüd pilt selge ja sõit jätkub parimas tõmbe alas;)