elektroonika veateade
elektroonika veateade
nimelt mingi aja tagant läheb see tuluke põlema mis peaks näitam viga elektrisüsteemis, pöörded üle 4500 ei lähe, kas nukaandur? autoks 2,0 100kw 1998... samas kui uuesti käivitada siis alguses tuluke ei põle...
Re: elektroonika veateade
Tõenäoliselt jah nukaandur, aga kindlam oleks diagnostis ka ära käia või ise kirjaklambri test teha. Siin foorumis sellest juttu ka.
Kiiret pole aga jõudma peab !
Re: elektroonika veateade
98% nukaandur ja kui palju sellega nii sõidad siis läheb ka väntvõlli andur nässu!!!
Mul just nii kunagi oli! 


Re: elektroonika veateade
jantsik kirjutas:nimelt mingi aja tagant läheb see tuluke põlema mis peaks näitam viga elektrisüsteemis, pöörded üle 4500 ei lähe, kas nukaandur? autoks 2,0 100kw 1998... samas kui uuesti käivitada siis alguses tuluke ei põle...
aga teab keegi millised on väntvõllianduri ja lambdaanduri rikke sümptomid?
Re: elektroonika veateade
Väntvõlli anduri jamaga ei pruugi mootorit käima saada või sureb lihtsalt lambist välja.Lambda anduri rike põhjustab suurenenud kütusekulu.Muidugi hakkab mõlema vea puhul põlema mootori elektroonika rikke tuli.jantsik kirjutas:jantsik kirjutas:nimelt mingi aja tagant läheb see tuluke põlema mis peaks näitam viga elektrisüsteemis, pöörded üle 4500 ei lähe, kas nukaandur? autoks 2,0 100kw 1998... samas kui uuesti käivitada siis alguses tuluke ei põle...
aga teab keegi millised on väntvõllianduri ja lambdaanduri rikke sümptomid?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: elektroonika veateade
Lambda puhul minul pöördeid ei piiranud, lihtsalt kütusekulu oli suur ja kohalt minekul tahtis välja surra!