asfaldi peal 2 ratast veab samuti ka lumepeal paksust lumest täitsa kerge läbi saada... ikka peab lsd olemakait kirjutas:Seda mis sul all on saab teada siis kui kaane maha keerad või kui väga erinevatel pinnastel sarnaselt veab.
K: Omega B Differ
Re: K: Omega B Differ
Re: K: Omega B Differ
Ikka saab,kõike asju saab remontida.
Aga...tundub,et mõttekam on teine differ hankida,kui hakata nt.uusi varuosi kuskilt tellima.Ja vaevalt et keegi oma LSD´d juppideks müüma hakkab.
Aga mis siis viga on?Kas jupid taga,differ lahti võetud?
Aga...tundub,et mõttekam on teine differ hankida,kui hakata nt.uusi varuosi kuskilt tellima.Ja vaevalt et keegi oma LSD´d juppideks müüma hakkab.
Aga mis siis viga on?Kas jupid taga,differ lahti võetud?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K: Omega B Differ
ei tea hetkel tean seda et sees mingi jama hakkam hullult vibrama terve auto
aga kusjuures jõudsime selle diffriga 400 km maha veel sõita aga kõik on sama nyyd peab lahti võtma vaatama mis värk on.... algu oli nii et kui törts gaasi vajutada järsku siis hakkas vasak tagumise poole kolksuma
aga nyyd uriseb ... aga õnneks jõudsime eesti

aga nyyd uriseb ... aga õnneks jõudsime eesti
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: K: Omega B Differ
Ma sellist juttu kuulen täitsa esimest korda.kait kirjutas:Omegatel LSD puhul käivad rattad käega keerates vastupidi.
Omega A ja omega B diffri kinnitused on erinevad, aga kas korpused on iseenesest ühesuurused? Teab keegi?
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: K: Omega B Differ
Endaomal otsast sissepiiludes on lsd ehk siis rist on sees, rattaid veeretades käivad vastassuunda ja kahte ratast korraga vedama ikka ei hakka, kuna ükspäev oli vaja väheke põllul sõita, ei viitsind jala minna ja lõpuks kui kinni jäin sinna siis ringi käis aind see mis kergemalt vedas, bmw tds ajast mäletan kui lsdga sai igalpoole mindud kuna välja tõi alati sealt kui kõhupeale kinni ei jäänd, madaldus -40mm oli ka kuna kõik kivid luges summuti kruusateel ära.
Aga mida ette võttaselle difriga, olen kuulnud et kettaid juurde panna aga kus ma saaks neid kettaid osta sinna, muidugi korralik kolks on kh difris sees, käiguvahetusega käib kolks läbi.
Aga mida ette võttaselle difriga, olen kuulnud et kettaid juurde panna aga kus ma saaks neid kettaid osta sinna, muidugi korralik kolks on kh difris sees, käiguvahetusega käib kolks läbi.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60