Martink91 kirjutas:Minu diislil oli kati eemaldamine tagumiku dünoga väga hästi tuntav. Nüüd pean jälle kati tagasi toppima, see kuu on vaja tüvil ära käia.
Dislal ei mõjuta kat. muhvigi ülevaatust,sest dislal ei mõõdeta Co.-d,vaid tahmasust.Võid südamerahuga ilma katita minna.
Universaal kati kohta kunagi poest öeldi,et kui täna paned alla ja teed ÜV.siis järgmine aasta tõenäoliselt enam läbi ei saa.Ise korra mõtlesin toona,et peaks mingite kiirühendustega tegema,et peale üv kohe laksti vahelt minema ja torujupp vahele.Niimoodi 1 päeva kaupa kasutades peaks ehk paarsada aastat ikka kasutada saama
Just minu mõte nii kiirühendusega teostada.Ja nii säästadki kati eluiga.
...kusjuures mingi vastusurve peaks vabalthingaval olema, resonaator siis vahele. Kuigi katid võtavad ka gaase kinni siis teine pidur, gaaside kiirema välja viimiseks, on lõpupütt. Turbo mootoritega pillidel pole seda vastusurvet nagu vaja.... Eks näha, oleks pidanud tookord EatonM62 ajal proovima. Egas ma siiamaani ei jaga jaga seda tuunimise värki palju. Kõik sai ise proovitud higi, pisarate ja rahakoti tühjenemisega.
Jospa kirjutas:...kusjuures mingi vastusurve peaks vabalthingaval olema, resonaator siis vahele. Kuigi katid võtavad ka gaase kinni siis teine pidur, gaaside kiirema välja viimiseks, on lõpupütt. Turbo mootoritega pillidel pole seda vastusurvet nagu vaja.... Eks näha, oleks pidanud tookord EatonM62 ajal proovima. Egas ma siiamaani ei jaga jaga seda tuunimise värki palju. Kõik sai ise proovitud higi, pisarate ja rahakoti tühjenemisega.
Ei kat.mingit vastusurvet küll ei mõjuta.Piisab täitsa resost.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Põhimõtteliselt võib siis ainult keskmised pütid ära võtta ja taha jätta suurema läbilaskega summuti. See siis oleks kompromiss sellele et ÜV-lt läbi saada ja samas saad endale ehk midagi juurde.
Jospa kirjutas:Põhimõtteliselt võib siis ainult keskmised pütid ära võtta ja taha jätta suurema läbilaskega summuti. See siis oleks kompromiss sellele et ÜV-lt läbi saada ja samas saad endale ehk midagi juurde.
Ei. TÜV-lt ei saa sa kindlasti läbi kui sa omavoliliselt sealt midagi alt ära võtad. Ülevaatus jaoks peab olema sul originaal jooks all.
Teine variant on see, et võta see originaal kõik alt ära ja ehita kõik 2.5" toru alla ning lõppu üks kangem lõpupütt. Heli peaks olema mehiselt (Õige pütiga muidugi) ja kui ÜV aeg on siis keerad originaaljooksu alla tagasi. Sellejaoks võid isegi universaalse uue katalüsaatori osta.
Martink91 kirjutas:Minu diislil oli kati eemaldamine tagumiku dünoga väga hästi tuntav. Nüüd pean jälle kati tagasi toppima, see kuu on vaja tüvil ära käia.
Mina käisin dislaga ülevaatusel millel oli otsetoru kuni viimase pütini ja üv. Onu ei õelnud selle kohta midagi. Näidud olid korras
oskaja kirjutas:2,5dti atm... kas lsd on standardis või lisavarustus?
Lisa ikka.Miks ma muidu olin peaaegu sunnitud autos ööbima talvekatel?Et teised dislavennad mu LSD-d alt ära ei pätsaks öösel
Ma läksin lihtsama vastupanu teed ja jootsin kõik täis,et saaks ise rahus magada
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Martink91 kirjutas:Minu diislil oli kati eemaldamine tagumiku dünoga väga hästi tuntav. Nüüd pean jälle kati tagasi toppima, see kuu on vaja tüvil ära käia.
Mina käisin dislaga ülevaatusel millel oli otsetoru kuni viimase pütini ja üv. Onu ei õelnud selle kohta midagi. Näidud olid korras
AnvarV kirjutas:Ma ei usu, et vahet on. Omega B järglane FL on tegelt Omega B2.
Eino sellest ma saan aru jah, aga stanged on totaalselt teised kuigi ette nad lähevad... samas siis loogiline oleks, et ka logardid sarnased on ... aga mine sa tea.... ma kunagi nagu vaatasin ja minuarust ikka stange äärepoolne osa logardist oli teistsugune... võin ka eksida.