LSD või mitte?
LSD või mitte?
Millejärgi eristan Lsd diffri tavalisest. Korpusel samad numbrid. Aga salongis TC nupp ja pidavat lukustama? Omega b puhul siis.diffrile mingit eraldi juhet ju ei tule.
- markus20
- Klubiliige
- Postitusi: 304
- Liitunud: 31 Aug 2012 14:30
- Asukoht: Harjumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: LSD või mitte?
TC nagu rohkem traction control ehk veajõukontroll.THT kirjutas:Millejärgi eristan Lsd diffri tavalisest. Korpusel samad numbrid. Aga salongis TC nupp ja pidavat lukustama? Omega b puhul siis.diffrile mingit eraldi juhet ju ei tule.
Respect a mans car and the man respects you.
2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: LSD või mitte?
Oled asjadest väga valesti aru saanud,TC nupp lülitab välja veojõukontrolli ja sellel pole LSD difriga mingisugust seost.
LSD differ on piiratud libisemisega diferentsiaal mis toimetab iseseisvalt,ehk kui üks ratas hakkab läbi libisema,siis ei jää teine pool seisma,vaid veab ka edasi.Kontrollida saab nii,kui tagasild üles tõsta ja ühte ratast keerutada,siis teise poole ratas hakkab tavalise difri puhul tagurpidi käima,lsd puhul peaksid mõlemad rattad ühte pidi käima.Difri korpusel on kindlasti teistsugused numbrid LSD puhul.
LSD differ on piiratud libisemisega diferentsiaal mis toimetab iseseisvalt,ehk kui üks ratas hakkab läbi libisema,siis ei jää teine pool seisma,vaid veab ka edasi.Kontrollida saab nii,kui tagasild üles tõsta ja ühte ratast keerutada,siis teise poole ratas hakkab tavalise difri puhul tagurpidi käima,lsd puhul peaksid mõlemad rattad ühte pidi käima.Difri korpusel on kindlasti teistsugused numbrid LSD puhul.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: LSD või mitte?
http://www.opel-infos.de/getriebe/ha_diff.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sperrwert ca. 45% on siis LSD ehk piiratud libisemisega differ
Sperrwert ca. 45% on siis LSD ehk piiratud libisemisega differ
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: LSD või mitte?
selge . Tänud seletamast. Aru sain siis omegal elektriliselt diffrit lukustada ei saa siis . Ongi see mehaaniline 45% lukustav ainult?
Re: LSD või mitte?
Ega väliselt ei eristagi lsd diffrit tavalisest. Peab ikkagi konkreetselt sinna sisse vaatama. Seda siis kas pooltelje august või tagumine kaan maha võtta.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: LSD või mitte?
+1 viimati öeldule. Saime sõbraga otsimas neid kord käia aga see keerutamine on nagu suht tühja. Kõige kindlam pooltelg välja(diffri poolt ja siis kui seal sees rist paistab on 100 % kindel et LSD.vivaldi kirjutas:Ega väliselt ei eristagi lsd diffrit tavalisest. Peab ikkagi konkreetselt sinna sisse vaatama. Seda siis kas pooltelje august või tagumine kaan maha võtta.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: LSD või mitte?
Naljakas lugu nende LSD diffritega. Olen samuti erinevate automarkide rattaid keerutanud ja vastab tõele, et rattad peavad samas suunas pöörlema.
AGA, mul omega 3000 seda lugu ei ole. Esimese ja teise käiguga asfaldil põletades kerivad mõlemad rattad ( Korduvalt proovitud nii kruusal kui asfaldil ja lumel), kuid auto ülesse tõstes ja keerutades käivad rattad vastupidi.
AGA, mul omega 3000 seda lugu ei ole. Esimese ja teise käiguga asfaldil põletades kerivad mõlemad rattad ( Korduvalt proovitud nii kruusal kui asfaldil ja lumel), kuid auto ülesse tõstes ja keerutades käivad rattad vastupidi.
Re: LSD või mitte?
Kusjuures enda omal kui viimati laagreid vahetasin ja pooltelje polte lahti keerasin, siis ühte ratast keerates liikus teine ainult edasi. Ja vahet isegi ei olnud kumbale poole seda esimest ratast keerutasin. Ja mul on siis LSD reaalselt ka all.AnvarV kirjutas:Naljakas lugu nende LSD diffritega. Olen samuti erinevate automarkide rattaid keerutanud ja vastab tõele, et rattad peavad samas suunas pöörlema.
AGA, mul omega 3000 seda lugu ei ole. Esimese ja teise käiguga asfaldil põletades kerivad mõlemad rattad ( Korduvalt proovitud nii kruusal kui asfaldil ja lumel), kuid auto ülesse tõstes ja keerutades käivad rattad vastupidi.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: LSD või mitte?
Diffri peal peaks olema birka või mingid viited märgid numbrid mis mida tähendab.Anvar äkki on sul lukkudega differ seal hoopis
Kui sa nii väidad, et rattad nii täpselt käivad siis on.

Re: LSD või mitte?
Olukord selline et omal oli mul automaatkasti alt 100kw isend, võetud differ ja pidin vahetama LSD vastu (pikk jutt et miks ). Enda oma vaadates pooltelje august polnud midagi, aga see mis vastu sain 125kw V6 95a. seal paistavad mingid nagu risti mingid otsad. proovisin ka seda keeramise asja aga rattad käisid eri pidi. Aga mõlemal korpusel samad koodid, väliselt identsed. Et millega siis tegu olla võib .. 

- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: LSD või mitte?
Mul oli kunagi E34-l LSD all ja rattaid keerstes oli sama asi üks ühtpidi, teine teistpidi. Ja siis keegi tark rääkis et nii peabki olema, sest see pole plokk differ. Kui oleks plokk siis käiks mõlemad rattad ühtepidi. Kui aga hakkab üks vedama, siis haakub teine ka,reaalselt veab üks ja keerates osutab vastupanu teine. No ühesõnaga mingi siuke shit.
56232754
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: LSD või mitte?
Tundub,et on vist miljon erinevat varianti
neid diffreid.

Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: LSD või mitte?
Omast kogemusest tean kahte. Üks siis blokk kus veavad koguaeg mõlemad ja teine see mis eelnevalt mainitud piiratud libisemisega, kus tegelikult veab üks, aga kui ntx põletama hakata vms, siis rakendub ka teine.
56232754