Kas võib selle õlisoojendus/jahutus radika sealt mootori plokist eemaldada ja panna ette vasakusse nurka õlijahutus radikas nagu diislitel on? Saaks sellest ohust lahti, et õli ja jahutusvedelik kokku saavad kui peaks midagi seal lekkima hakkama.ahti22 kirjutas:.
K: V6 Mootori õlijahutus radiaator.
K: V6 Mootori õlijahutus radiaator.
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 29 Sept 2009 00:18
- Auto: Peugeot 307 1.6l 80kw; Citroen C4 GP 1.6HDi 80kw
- Asukoht: Ääsmäe (Saue vald)
- Been tänatud: 1 kord
Re: K: V6 Mootori õlijahutus radiaator.
Nii ei saa, kuna sealt radikast käib läbi õli ja radikas ise on tosooli sees. See on nii ette nähtud.
GM Tech2 & Lexia 3-ga seadmetega diagnostika ja programmeerimise võimalus.
Tel nr. 58 147 316
Tel nr. 58 147 316
Re: K: V6 Mootori õlijahutus radiaator.
Noja aga diislil ju käib ka mootori õli sealt läbi?
Vüi samas võiks ju selle õliradika ka mootori jahutusradika ette vedada. Õhk peaks ju ka õli maha jahutama?
Vüi samas võiks ju selle õliradika ka mootori jahutusradika ette vedada. Õhk peaks ju ka õli maha jahutama?
Re: K: V6 Mootori õlijahutus radiaator.
Ei ole mingit probleemi, ainult kokkuvõttes õli kogus läheb siis suurem kui autodatas kirjadejärgi.
Radikas peaks olema lihtsalt piisavalt suur ja ettenähtud õlijahutuseks, siis ei teki mingeid probleeme.
See, et õlijahutus radikasse on lihtsalt mingiperioodi leiutis/katsetus.
Samas piisaks ka kui lihtsalt ise väänata näiteks vasktorust mingi nn spiraal piisava pikkusega ja ongi olemas.
Mis aga oleks piisav suurus ei pole aimugi.
Radikas peaks olema lihtsalt piisavalt suur ja ettenähtud õlijahutuseks, siis ei teki mingeid probleeme.
See, et õlijahutus radikasse on lihtsalt mingiperioodi leiutis/katsetus.
Samas piisaks ka kui lihtsalt ise väänata näiteks vasktorust mingi nn spiraal piisava pikkusega ja ongi olemas.
Mis aga oleks piisav suurus ei pole aimugi.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: K: V6 Mootori õlijahutus radiaator.
Selge. Seda vastust ma tahtsingi, et oma plaanidele kinnitust saada. Läheb siis käiku mootori radikas olev käigukasti jahutus otsad, kuna ette läheb vanema tüübi radikas ja kasti jahutusradikas on eraldi.
Re: K: V6 Mootori õlijahutus radiaator.
mina viskasin selle õli radika ültse vahelt välja ja ei täheldanud et mingit jama oleks olnud 

- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: K: V6 Mootori õlijahutus radiaator.
Sul võiks õli tempi näidik ka siis olla. Liiga kõrgele tõusev õlitempi puhul, läheb õli kärssama, see on veel lebo viga, aga kuna temperatuuri tõusmisega läheb õli aina vedelamaks, siis lõpuks õli on nii vedel, et enam väga ei määri, või siis ei tekita piisavalt tugevat õlipadja kihti igast saalede jms. vahele.omegamarx kirjutas:mina viskasin selle õli radika ültse vahelt välja ja ei täheldanud et mingit jama oleks olnud
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: K: V6 Mootori õlijahutus radiaator.
Oli plaanis muidu rõhukell panna aga kuna see 2,5 sa korraliku 3,0 vastu vahetatud siis enam kiiret polnud 

Re: K: V6 Mootori õlijahutus radiaator.
Iseenesest on hea et see radikas veesärgis on sest talvel soojendab õli ja suvel palavaga jahutab.
Re: K: V6 Mootori õlijahutus radiaator.
Seda nüüd küll, et talvel soojendab. aga ei riski sellega et ta mingi hetk lekkima hakkab, ning tõstan otsad ringi. Panen ette nurka teise radika ning kui ei toimi nii kui peab, siis viin otsad jahutus radiaatorisse, sinna kuhu tavaliselt atm kasti torud jooksevad.
Re: K: V6 Mootori õlijahutus radiaator.
Ega tegelikult nii kaua kui on õiget jahutusvedeliku kasutatud ega siis lekkima ei hakka. Aga kuna ise pole oma autoga salongist välja sõitnud siis ei tea ka mida sinna valatud on. Seega ma teeks sama moodi.