8. leht 48-st
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 08 Apr 2018 18:50
Postitas Martin
m57 puhul ei oska öelda, aga m51 puhul oli püsika tööle saamiseks vaja üks mass ajule vedada.
lisaks hakkas sellega ka kliimapump tööle.
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 08 Apr 2018 20:29
Postitas Rax
Minu M51 polnud midagi vaja vedada, kõik töötas v.a siduri lahutamisel lõi pöörded üles kuna lülitit ei pannud. Muidu rakendus ja kiirendas ning mälu ka toimis
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 09 Apr 2018 11:07
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: ↑07 Apr 2018 22:33
Ma julgen öelda et sul on mõistlikum siiski korras automaat kast leida, vähem n*****ist ja ei kaota oma püsikat ja espd ka ära.
Ma sain kunagi romulast pakkumise 220€ sellele kastile, aga ei läinud vaja.
Aga kui tõesti vaja manuaali teed minna, siis vb kuu- kahe pärast saab minult R30 manuaal kasti, kardaani ja mootori juhtmestiku(sellega küll asi piirdub). Hoovastikud ja pedaalid saad suvaliselt muult masinalt ka võtta, kui vaja peaks olema.
Mis asi see r30 kast on?
M57 3.0d oma?
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 09 Apr 2018 12:42
Postitas Enrix
R30 on 2,5dti originaal manu kast
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 09 Apr 2018 14:28
Postitas b00ster
Enrix kirjutas: ↑09 Apr 2018 12:42
R30 on 2,5dti originaal manu kast
Aa tänud. Aga mis siis R25?
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 09 Apr 2018 14:35
Postitas raudpats0
b00ster kirjutas: ↑09 Apr 2018 14:28
Enrix kirjutas: ↑09 Apr 2018 12:42
R30 on 2,5dti originaal manu kast
Aa tänud. Aga mis siis R25?
r25 on v6 moto jagu.
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 09 Apr 2018 15:18
Postitas Martin
ja r25-28 on omega tdsi kast
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 09 Apr 2018 15:29
Postitas b00ster
Nonii, vahepeal sai ostetud elite r17 veljed 50euriga, ja all pannud koos 225/45 points summerstar sport 3 rehvidega.
Nüüd näeb välja niimodi:

Parimad pildid ei viitsinud teha, kuna elite veljed spreyega mustaks värvitud, ja neid vaja ülevärvida halliks. (praegu näeb suht huijoova välja, aga 50€ eludiil ikka
) Õnneks mul vend automaaler ja suvel värvib mulle, koos esi ja tagastangega + poleerib terve autot.
Puhastasin interiöör ka, nüüd näeb väga hästi välja. Aint lagi veits kakkane, aga tulevikus ostan mingi keemia ja pesen seda ka. Lisaks vaatan youtubel mingi tips and tricks, kuidas seda normaalselt pesta 
Lisaks tahan kõik turvavööd vahetada mustaks, kuna neid mis seal praegu on veits hallituses ja oma elu elanud
Juhi iste tuleb ka kunagi tulevikus ära vahetada.


Ostsin veel uued klotsid, ja kui hakkasin neid vahetama märgisin siuke nali: mul aint 3 pidurid masinal, esimest vasak kolvi pole olemas supportis.
Ostab 2x remondikomplektid esisuportidele, ja vahetab ära. Vahetan mõlemmad korraga, kuna remondikompleekt ei maksa palju, 15€ tk.
Pidurikettad suht ok.
Järgmine kord kui tulen Eestisse teen sillastend, vahetan sisselaskekollektori tihendid ja tagumised puksid.
Veel peab mõtlema mis kastiga teha. Praegu mõtlen: manuaal 70% / 30% atm, aga ikkagi pole kindel.
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 09 Apr 2018 20:24
Postitas Poust
Paar korda haapsalu peal näinud. Selline nn shadowline on päris huvitav vahelduseks
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 10 Apr 2018 18:32
Postitas Martin
Selle automaatkasti kohapealt veel.
Kontrolli õlitaset.
Kui juba seisva mootoriga midagi täite avast ei tule, siis on õli vähe. Õige tase on siis, kui töötava mootoriga on täiteava servani. Auto peab muidugi sirge olema.
Ma nagu üldse ei taha uskuda et see kast läbi on omadega. Minu käes olles vahetas käike nagu unistus. Seda enam on imelik et läbi libiseb mitmel käigul, mitte ühel kindlal.
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 11 Apr 2018 11:34
Postitas b00ster
Poust kirjutas: ↑09 Apr 2018 20:24
Paar korda haapsalu peal näinud. Selline nn shadowline on päris huvitav vahelduseks
Kui sul sinine sedaan, siis ka nägin sind Tamme tänaval, elan seal kõrval

Ise Haapsalus nägin 5 sedaan omegad, 2tk must, 1tk sinine, 1tk hall 2.5dti manuaal ja 1tk omega A.
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 11 Apr 2018 11:52
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: ↑10 Apr 2018 18:32
Selle automaatkasti kohapealt veel.
Kontrolli õlitaset.
Kui juba seisva mootoriga midagi täite avast ei tule, siis on õli vähe. Õige tase on siis, kui töötava mootoriga on täiteava servani. Auto peab muidugi sirge olema.
Ma nagu üldse ei taha uskuda et see kast läbi on omadega. Minu käes olles vahetas käike nagu unistus. Seda enam on imelik et läbi libiseb mitmel käigul, mitte ühel kindlal.
Alguses, pmst kohe pärast auto ostudes kast hakkas libisema suur pöörtedel, mingi 3.5k pärast.
Sõitsin päris kaua niimodi, et palju gaasi ei andanud, +- pool aastat, juba sel ajal hakkasin mõtlema et kui kast sureb ära, teen manuaaliks.
Siis mingi paar nädala tagasi käisin Viljandisse veljede järgi (408km sinna tagasi), sel ajal oli hea ilm ja pikk heas seisus sirge tee. Proovisin seal raceda natuke, sain mingi 180km/h (edasi ei julgenud, kuna plekkidel rehvid väga sittad). Pärast seda tuli mingi räme hais, nagu sidurihais. Jäin seisma, vaatasin midagi ei leki, ei põle kapotti all, istusin tagasi masinasse ja hais kaotas ära. Edasi sõitsin rahulikult. Haapsallu tagasi tulles märgisin, et linnas kast libiseb. Vist põletasin seal midagi, ei tea. Isegi gaasi põhja ei andanud, rahulikult kiirendasin, tahtsin vaadata palju km/h saab
Selline coolstory, sorry for bad eesti, pole eestlane.
Ja veel, kui kedagi huvitab: 408km/23l kütust. +-370km oli maantel, 95% ajal sõitsin cruise-controlliga.
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 02 Mai 2018 13:02
Postitas b00ster
Lõpuks omega näeb välja nagu auto.
Läksin sillastendi tegemas, mekaanik ütles et alguses vaheta vasak pendelhoova puksi ära siis tule tagasi, sest nii mõttetu stendi teha.
Eile sai seda ära vahetatud, lemförderi vastu.
Natuke puhastasin mootori, nüüd näeb suht ok välja. Kui puhastasin, märgisin et viskol loks olemas ja seda tuleb ära vahetada. Ei viitsinud radika plastikud tagasi panna, nkn varsti tuleb visko vahetada.
Ja vahetasin õlikorgi, nüüd seal must bmw oma, see kollane ei sobinud sinna
Siiamani pole vahetanud kollektori tihendid, lslt pole aega selle jaoks.
Veel praegu kuskil õli lekkib, kui auto seisab mingi 10h, on näha väiksed tilgad.
Vaatasin alt, kõik õline, niimodi elusees ei saa aru kust täpselt lekkib

Suvel peseb kõik alt, ja siis vaatab mis probleema.
Muidu masin sõidab pidurdad jne, kast kickib, aga mis veel teha, sõita vaja. Rahulikult sõidan niikaua kui kast jaksab, hetkel pole raha remontimise / swappi jaoks. Varsti saab veel üv niing kindlustus läbi. 6 kuud 150€

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 02 Mai 2018 15:32
Postitas Jürts
Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster
Postitatud: 02 Mai 2018 18:25
Postitas Martin
väga maasikas pill nende velgedega.
Kärukonks on ka ära kadunud.
Mul mootori kate müüa endiselt

Kollane õlikork on maitse asi, ma olen kõik kollaseks vahetanud

, tekkib mingi kontrast kapoti all vähemalt.