Lukku
Re: Omega mv6 1996 zapik
Helitehnika tundub vähemalt alguse järgi küll äss tulevat.
Alu tahvlitega võiksid mittevajalikud avad ukses samuti sulgeda + pigimatt peale. https://www.noortehnik.ee/stp-alum-summutusmaterjal/
Aga ukse alumiselt äärelt pigem võta pigi maha, sest see takistab ukse sisse sattuva vee äravoolu ja selle tulemusel saad varsti kogu protseduuri taas korrata.
PS. Praegu oleks ka väga hea võimalus ukse sisse reaalsed kinnised kastid ehitada - SQ all the way.
Alu tahvlitega võiksid mittevajalikud avad ukses samuti sulgeda + pigimatt peale. https://www.noortehnik.ee/stp-alum-summutusmaterjal/
Aga ukse alumiselt äärelt pigem võta pigi maha, sest see takistab ukse sisse sattuva vee äravoolu ja selle tulemusel saad varsti kogu protseduuri taas korrata.
PS. Praegu oleks ka väga hea võimalus ukse sisse reaalsed kinnised kastid ehitada - SQ all the way.
Signum 2,8 V6
Astra 1,7 CDTI
Astra 1,7 CDTI
Re: Omega mv6 1996 zapik
Kui uks koos, sulgen väljapoolt kõik avad.
Ava katted tulevad klaasplastist ja eemaldatavad juhuks kui vaja midagi ukse sees näppida. +veel üks kiht pigimatti teiselepoole plekki.
Ukse all jäid äravoolu avad lahtiseks ning pigimati ühenduskohad all ääres saavad kohe varsti hermeetikuga tihendatud. Seega ei tohiks vesi kuskile vahele sattuda. Lisaks ei ole plaanis selle autoga talvel liigelda. Sellega peaks tulevased roosteprobleemid olema välistatud
Kastide peale mõtlesin. Aga aken jookseb nii polstri lähedalt et ukse sisse küll midagi ei ehita. Vähemalt mitte nii et aken liikuma jääks. Jääb loota et 2-3 kihti nii sisemisele kui välimisele plekile teeb ukse piisavalt jäigaks
Ava katted tulevad klaasplastist ja eemaldatavad juhuks kui vaja midagi ukse sees näppida. +veel üks kiht pigimatti teiselepoole plekki.
Ukse all jäid äravoolu avad lahtiseks ning pigimati ühenduskohad all ääres saavad kohe varsti hermeetikuga tihendatud. Seega ei tohiks vesi kuskile vahele sattuda. Lisaks ei ole plaanis selle autoga talvel liigelda. Sellega peaks tulevased roosteprobleemid olema välistatud
Kastide peale mõtlesin. Aga aken jookseb nii polstri lähedalt et ukse sisse küll midagi ei ehita. Vähemalt mitte nii et aken liikuma jääks. Jääb loota et 2-3 kihti nii sisemisele kui välimisele plekile teeb ukse piisavalt jäigaks
Re: Omega mv6 1996 zapik
Selle opeli elutee võib lõppenuks lugeda.
Kuna teine mv6 on avariivaba ja kordades vähema roostega, pole mõtet sellega edasi minna.
Kõik mis on sellel korralikum ja väärtuslikum läheb teisele omegale.
Vaadates et vanu omegaid jääb järjest vähemaks jätan paljud osad endale garaazi tagavaraks ja mõtetu kola koos kerega pressi alla.
Teisele omegale kolib ümber lsd differ, mäludega peeglid koos juhtmestikuga, xenonite komplekt koos pesurite ja kõrguse regulliga, veljed jne. Istmed ka sellel korralikumad.
Kes tahab mingeid juppe võib küsida. Märtsi lõpuks tahaks kogu vajaliku maha võtta ja pressi alla saata
Kuna teine mv6 on avariivaba ja kordades vähema roostega, pole mõtet sellega edasi minna.
Kõik mis on sellel korralikum ja väärtuslikum läheb teisele omegale.
Vaadates et vanu omegaid jääb järjest vähemaks jätan paljud osad endale garaazi tagavaraks ja mõtetu kola koos kerega pressi alla.
Teisele omegale kolib ümber lsd differ, mäludega peeglid koos juhtmestikuga, xenonite komplekt koos pesurite ja kõrguse regulliga, veljed jne. Istmed ka sellel korralikumad.
Kes tahab mingeid juppe võib küsida. Märtsi lõpuks tahaks kogu vajaliku maha võtta ja pressi alla saata
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Omega mv6 1996 zapik
Nendest xenon tuledest olen huvitatud ehk luupidest
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: Omega mv6 1996 zapik
Xenoni komplekt rändab koos pesurite ja kogu majandusega teise peale. Seal hetkel mingid seest värvitud, katkiste kõrvadega kärakad ees.