Hei-Hei
Viimastest postitusest on möödas lausa 7aastat. Kuid Oblikas on mul ikka alles. Ikka ja jälle temast mööda kõndides nägi ta nii kurb välja. Mõttetes tahtsin tegeleda, kuid kuidagi ei jõudnud. Aga nüüd sai mõõt täis. Suure entusiasmiga läksin teda käivitama. Viimati ju töötas( khm, olin unustanud, et sellest oli möödas 7 aastat). Kuid aku peale, pressin ennast autosse, ei midagi. Ei pumpa, ega ka starterit. Pekki küll..... . No kuidagi ( venna abiga) ta välja saime.
Ja siis läks toimetamiseks. Kõigepealt uus kütusepump. See hakkas tööle. Siis starter, juhtmete sakutamise peale ärkas ka see. Ja käima ta läks. Käis küll nagu sapakas, aga käis. Edasi uurides tuli välja, et süüteküünalde pesa oli vett täis.
Eelnevate aastate jooksul olin varunud: asendus mootori(peal olev suitses sinist ja surve sees), summuti , tihendid mootorile, hammasrihma komplekti.
Vahetasin mootori ära, ega see doonormootor ka algul hästi töötada ei tahtnud, suri välja ja suitses valget.
Heakene küll, liigub omal jõul, seisma suutis ka jääda ( pidurikettad ees siiani need, mis 2010 panin

)
Avastatud vead: amordid läbi, kont läbi, õõtsa puksid pees, tagumine üks pikivarras, p.t rattalaager. Võib-olla oli veel miskit, igatahes, kõik , mis karjus veerimikus vahetuse järgi, sai tehtud. Ahjaa, seisupiduri klotisd ja vedrud ka.
Pudi sai veel tehtud, näiteks lakkas töötamast kütuse näidik. Korduvalt andurit vahetanud ja juhtmestikku surkides jõudsin spidokani. Tahhomeetri taga oleval trükkplaadil oli miski joodis lahti. Hetkel toimib.
Peale edukat ülevaatusel käiku andis ka parem esimene rattalaager endast märku. See on tänaseks vahetatud.
Märts 2024, hoiukohast just välja veetud
Osa vahetusse läinud pudist
Eelmise omaniku ratsi korda tegemine
Ja Aprilli lõpp 2024
Teha on veel kõvasti, mõlemad juhipoolsed uksed ikka väga kehvad, ka esitiib läbi. Põhjaalt korrastada paremaks. Noo ja kunagi võiks viisakaks ka värvida, aga tasapisi. Hetkel ülihea meel, et sõidab ja liigub
Kris