2. leht 3-st

opel-chjan

Postitatud: 11 Mai 2015 21:55
Postitas chjan
oskab keegi öelda kas 3,0 m57 mootori 029 koodiga pihustid ka omega 2,5le istub ?

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 11 Mai 2015 22:16
Postitas Martin
jep, üks foorumikaaslane just pani, tossama hakkas ainult, kuna kütust tuleb rohkem peale.

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 11 Mai 2015 23:12
Postitas Faric
3.0D ka siis juba peale, teoorias peaks 2.5D juhtmete otsas asi toimima hakkama küll.

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 12 Mai 2015 08:22
Postitas vivaldi
Faric kirjutas:3.0D ka siis juba peale, teoorias peaks 2.5D juhtmete otsas asi toimima hakkama küll.
Toimib kindlasti. Aju võiks lihtsalt veidi järgi aidata.

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 13 Mai 2015 22:06
Postitas oskaja
no kui kütust tuleb rohkem siis peaks ikka õhku kah rohkem juurde andma, et seda kütust põletada....jääb tossamist vähemaks.

opel-chjan

Postitatud: 14 Mai 2015 10:57
Postitas chjan
heh ku...... seda nüüd teab mis tal häda on /oli võtstsin 6st 5 tk maha ühte ei saanud vaja tõmmitsat.
Puhastasin egr- pihusti otsad alt ära seibid kuumutasin uuesti läbi ja sisselaske puhtaks ja praegu ptui ptui mure jälle kadunud ..
Lisaks tegin egri veel pimedaks

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 14 Mai 2015 11:02
Postitas Martin
Kuidas sa 5 pihustit kätte said?
Teoorias peaks selline versioon veel töötama, et keerad pihustitel kinnitus poldid lahti ja siis paned mootori tööle, mingi hetk lööb mootor pihustid ise otsast ära, ära nad kuskile ei lenda, kuna on lati küljes kinni.

opel-chjan

Postitatud: 14 Mai 2015 13:56
Postitas chjan
5 pihustit tulid väga ilusti lahti. keerasin mutrid lahti ja natuke tavalise kruvikaga kougitsesin alt. tulid lups ja lups :) aga 1te ei saanudki.
igatahes praegu heameel jälle töötab. Diislimeister küll ütles, et 1he pihusti remont 129€ tk ehk x6 oleks päris arvestatav summa auto hinnast juba. Tekkiski mõte vahepeal auto maha müüa juba. Praegu ta ka müügis aga kui ei lähe ära siis pole ka midagi nokin vaikselt edasi teda, sest kere ju sai alles korda tehtud.

opel-chjan

Postitatud: 15 Mai 2015 13:15
Postitas chjan
eile auto all käies nägin, et eelmine(või eelmistest ) omanikest on teinud miskit lollust auto all . Nimelt mootoripadjatele tulev vaakum voolik on pimedaks tehtud.
Ei tea küll mis mõttega see nii tehtud on . Lisaks üks voolik mis tuleb käigukasti pealt ? Oskab selle kohta keegi inffi anda ? täiesti tavaline voolik otsast oli kergelt märg. Kas tehtud mingi õli lisamise voolik sellele ?

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 15 Mai 2015 22:35
Postitas Rax
käigukasti peal saab minuteada ainult üks voolik olla(manuaal)
See on siis siduri hüdraulilise survelaagri jaoks.
Kinnitub käigukasti sidurikoja üleval ja on siis pressitud otstega. Kipuvad rabedaks minema.
Kuhu see kastist tulev volla edasi suundub?

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 15 Mai 2015 23:43
Postitas Martin
Automaat kasil oli üks õhutus toru ülevalpoolt, päris pika kummivoolik.

opel-chjan

Postitatud: 16 Mai 2015 00:30
Postitas chjan
automaat jah . Kummi voolik oli lihtsalt ots allapoole. Kas see ainult 110nesel ? 96sel mul sellist asja polnud.

opel-chjan

Postitatud: 16 Mai 2015 00:31
Postitas chjan
kas meil kellegil head diagnosti seadet on ? Sellise softiga mis näitaks ka pihustite seisu? vaatasin bmw foorumist neil soft näitab kõigi 6 seisukorda. Heaks juhuks kontrolliks ikka üle.

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 16 Mai 2015 14:46
Postitas Jürts
Padja vaakum pimedaks tehtud nähtavasti,kuna padi maksab 120€ :mrgreen:

opel-chjan

Postitatud: 16 Mai 2015 21:05
Postitas chjan
üks 140 ja teine 40€