Re: Gaas jääb peale?
Postitatud: 27 Jaan 2010 14:36
Ja veel lööb kirja ette kompule et jahutusvedelikuga mingi jama...kuigi jahutus vedeliku on paraja mööduni.
Ei tea kudas v6 on aga 100 kw jahutusvedelik kütab koguaeg segusiibri korpust,isegi suvel kütab.Sellel jahutusvedeliku ühendusel on päris peenike ava mis ummistub kergesti.KenKam kirjutas:jahutusvedelik käib läbi küll, aga jah mul kah probleem just maantee sõidul kui gaasiga niipalju ei mängi ja ühtlaselt sõidad. probleem tekib siis kui vaja möödasõitu teha gaasi vajutades jääb gaas peale ja enam maha ei tule.oskab keegi ütelda kas jahutusvedelik käib sealt koguaeg läbi või aind siis kui termostaat on avatud olekus, kui mõtlema hakata siis jama just peale seda tekkis kui termostaat vahetatud sai, muidu oli koguaeg suur ring taga?
83a 1.8 Rekordil oli ka vist selline süsteemTim kirjutas:Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.
Siis ilmelt andur vigane, aitab vahetus (eraldi vist ei saa, ainult koos paisupaagiga). Kontrolliks võta anduril pistik ära ja ühenda klemmid kokku, kui veateade kaob, siis andur vigane.Omega3 kirjutas:Ja veel lööb kirja ette kompule et jahutusvedelikuga mingi jama...kuigi jahutus vedeliku on paraja mööduni.
Masinad milledel karburaator, ongi selline soojaõhuvõtt kollektoriltopelist kirjutas:83a 1.8 Rekordil oli ka vist selline süsteemTim kirjutas:Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.
sai juba nagu öeldud, et võtsin segusiibrid maha, puhas on mingit sellist mustust pole mis seal saaks ära külmuda!viljar kirjutas:Las teemaalgataja kisub sisselaske lõdviku ära ja vaatab, mis seis segusiibri ümbruses on.
Ei märganud seda postitustKenKam kirjutas:sai juba nagu öeldud, et võtsin segusiibrid maha, puhas on mingit sellist mustust pole mis seal saaks ära külmuda!viljar kirjutas:Las teemaalgataja kisub sisselaske lõdviku ära ja vaatab, mis seis segusiibri ümbruses on.
Jutt kipub küll juba teemaväliseks aga olen siiski näinud seda sooja õhu võtmise asja ka pritsungiga mootoritel,B4 2,3E ja wv 1,8 monopritse.Ja mis seal imelikku on kui sissepritsega mootor saab vähegi soojemat õhku...nagu suvel.viljar kirjutas:Masinad milledel karburaator, ongi selline soojaõhuvõtt kollektoriltopelist kirjutas:83a 1.8 Rekordil oli ka vist selline süsteemTim kirjutas:Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.