2. leht 2-st

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 27 Jaan 2010 14:36
Postitas Omega3
Ja veel lööb kirja ette kompule et jahutusvedelikuga mingi jama...kuigi jahutus vedeliku on paraja mööduni.

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 27 Jaan 2010 19:37
Postitas Tim
KenKam kirjutas:jahutusvedelik käib läbi küll, aga jah mul kah probleem just maantee sõidul kui gaasiga niipalju ei mängi ja ühtlaselt sõidad. probleem tekib siis kui vaja möödasõitu teha gaasi vajutades jääb gaas peale ja enam maha ei tule. :D oskab keegi ütelda kas jahutusvedelik käib sealt koguaeg läbi või aind siis kui termostaat on avatud olekus, kui mõtlema hakata siis jama just peale seda tekkis kui termostaat vahetatud sai, muidu oli koguaeg suur ring taga?
Ei tea kudas v6 on aga 100 kw jahutusvedelik kütab koguaeg segusiibri korpust,isegi suvel kütab.Sellel jahutusvedeliku ühendusel on päris peenike ava mis ummistub kergesti.
See maantee sõidu ajal ära külmuv segusiiberi jutt võib paika pidada isegi,eriti kui peaks segusiibri ümbrus mingit õliplöga täis olema.
Sigullil ja mossel on selle jaoks ettenähtud käsitsi ümberseatav õhufiltri korpus,et võtta sisselaskesse natuke soojem õhk väljalaske kollektori pealt,jäätunud karbuss lihtsalt ei toiminud enam.Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 27 Jaan 2010 20:32
Postitas viljar
Las teemaalgataja kisub sisselaske lõdviku ära ja vaatab, mis seis segusiibri ümbruses on.

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 27 Jaan 2010 20:38
Postitas opelist
V6-l käib samuti sealt pidevalt jahutusvedelik läbi. Kui mälu ei peta, siis sisenev voolik tuleb V vahelt jahutusvedeliku sillast ning väljuv suundub paisupaaki.
Tim kirjutas:Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.
83a 1.8 Rekordil oli ka vist selline süsteem :P
Omega3 kirjutas:Ja veel lööb kirja ette kompule et jahutusvedelikuga mingi jama...kuigi jahutus vedeliku on paraja mööduni.
Siis ilmelt andur vigane, aitab vahetus (eraldi vist ei saa, ainult koos paisupaagiga). Kontrolliks võta anduril pistik ära ja ühenda klemmid kokku, kui veateade kaob, siis andur vigane.

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 27 Jaan 2010 20:54
Postitas viljar
opelist kirjutas:
Tim kirjutas:Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.
83a 1.8 Rekordil oli ka vist selline süsteem :P
Masinad milledel karburaator, ongi selline soojaõhuvõtt kollektorilt :wink:

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 28 Jaan 2010 12:22
Postitas KenKam
viljar kirjutas:Las teemaalgataja kisub sisselaske lõdviku ära ja vaatab, mis seis segusiibri ümbruses on.
sai juba nagu öeldud, et võtsin segusiibrid maha, puhas on mingit sellist mustust pole mis seal saaks ära külmuda!

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 28 Jaan 2010 14:38
Postitas viljar
KenKam kirjutas:
viljar kirjutas:Las teemaalgataja kisub sisselaske lõdviku ära ja vaatab, mis seis segusiibri ümbruses on.
sai juba nagu öeldud, et võtsin segusiibrid maha, puhas on mingit sellist mustust pole mis seal saaks ära külmuda!
Ei märganud seda postitust :oops:

Re: Gaas jääb peale?

Postitatud: 29 Jaan 2010 20:35
Postitas Tim
viljar kirjutas:
opelist kirjutas:
Tim kirjutas:Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.
83a 1.8 Rekordil oli ka vist selline süsteem :P
Masinad milledel karburaator, ongi selline soojaõhuvõtt kollektorilt :wink:
Jutt kipub küll juba teemaväliseks aga olen siiski näinud seda sooja õhu võtmise asja ka pritsungiga mootoritel,B4 2,3E ja wv 1,8 monopritse.Ja mis seal imelikku on kui sissepritsega mootor saab vähegi soojemat õhku...nagu suvel.