2. leht 4-st

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 11 Mai 2016 07:22
Postitas SilverASH
lex3210 kirjutas:Kui äkilisemal sõidul ja käiguvahetusel paukumine tuleb tagantpoolt, kui istmiku alt, siis soovitaks üle vaadata tagasilla puksid ja kinnitused. Kunagi BMW-l (küll manuaalil, kuid siiski) põhjustasid käiguvahetusel ja kiiremal gaasi lahtilaskmisel-kiirendamisel paukumist läbi olevad tagasilla suured puksid. :?:
Kusjuures need vajavad vahetust küll. Isegi uued on olemas.
Vaatasin, et diffril ka ääred kõik õlised. Otseslt ei voola aga lekked on olemas seal.

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 11 Mai 2016 11:52
Postitas Rax
Diffril siis veovõlli otsa simmerid ei pea.

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 12 Mai 2016 12:55
Postitas SilverASH
ragenor kirjutas:Diffril siis veovõlli otsa simmerid ei pea.
Jep. Eks selle teen korda.

Täna sain kinnituse, et pauk tuleb istmiku alt ehk siis käimakastist. Kuskil 30-40 km/h liikusin ja käiguvahetusel tekkis kerge pauk/mats.
Nüüd aga tuli üks uus probleem juurde, ise arvan, et võiks olla omavahel kuidagi seotud... Õigemini on seda korra või kaks eelnevalt ka olnud aga mitte nii nagu täna. Igaljuhul liikusin kuskil 40km/h ja äkitselt vahetas käimakast käigu alla täiesti lambist ja pöörded hakkasid tõusma kiirelt, auto kiirus kergelt suurenes. Sidur libises läbi, muidu oleks räige tõmbe osaliseks saanud. Pöörded tõusid päris kõrgele, kuskil 6k juurde - ma ise andisn gaasi, peale mida olukord normaliseerus.

Millest võiks tulla selline probleem, et lambist käimakast vahetab käigu alla ja masin hakkab gaasi andma? Endal oli jalg küll pedaalil aga ma ei kiirendanud. Pigem liikusin vooluga kaasa ja tahtsin just pidurdama hakata. Samas ma lükkasin suunatule kusagil sel ajal sisse - äkki läksin püsikiiruse hoidja vastu aga ikkagi ta ei tohiks käiku niimodi alla vahetada ja pöördeid piirajasse hakata laskma.
Ehk on keegi kokku puutund?

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 12 Mai 2016 13:52
Postitas Jospa
Sul on see atm pekkis, soovitan osta uue kasutatud, parandamine on ilmselt kõvasti kallim

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 12 Mai 2016 15:45
Postitas Rax
Isiklikult ei näeks ka põhjust remontida, kui just pole kast mida turul ei liigu, aga omega kaste peaks ju saada olema. Kui silmad kõrvad lahti hoida, leiab äkki masina kus kast peal ja proovimis võimalusega.

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 13 Mai 2016 07:26
Postitas SilverASH
No eelmine omanik väitis, et vähemalt ATM'ile on remont tehtud. Vana omanik on ka siin mingi "tähtsam" tegelinski ja ma siis sinisilmselt uskusin ka... Vähemalt juttude järgi pidavat "tähtsam" tegelinski olema.


Igaljuhul täna hommikul jälle, sõidan 40'ga kui äkitselt lööb käigu alla ja masin hakkab omavoliliselt kiirendama. See kord hakkas korralikumalt juba kiirendama.

Selle ühe "mehe vana, teise mehe uus" kast on ka nagu on. Proovisõitu ostes tegin - midagi ei saand aru, et kastil häda oleks aga näed kui natuke sõita siis alles tulevad probleemid välja. Kahjuks ei saa öelda, et laena nädalaks enda autot ja ma siis testin, kas kast sobib mulle :D
Ikka paras siga kotis ostmine...

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 13 Mai 2016 11:28
Postitas Rax
Tuleb õlid korralikult soojaks lasta, külmalt toimivadki enamus hästi. Oleks mul manuaaliks ehitamiseks eelarve olemas, annaks oma kasti sulle 6 paki eest ära.

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 13 Mai 2016 13:27
Postitas Jospa
Käi diagnostid, vaata mis ütlevad. Aus olla siis need vanad atmid on aeglased. Minul kuidagi joppas. 100kw ja 155kw töötasid need korralikud, esimesel läks selector lüliti. Aga nüüd on 3.0manual...supper on sõita, kerib väga hästi edasi.

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 18 Mai 2016 14:36
Postitas SilverASH
Jospa kirjutas:Käi diagnostid, vaata mis ütlevad. Aus olla siis need vanad atmid on aeglased. Minul kuidagi joppas. 100kw ja 155kw töötasid need korralikud, esimesel läks selector lüliti. Aga nüüd on 3.0manual...supper on sõita, kerib väga hästi edasi.
Ma usun, et manuaal on hoopis teine tera aga hetkel ma tahaks seda automaati nautida :D Päris meeldiv on sõita, kui käike ei pea lappama.
Aga diagnostis käin kuu alguses vast ära ja kui sealt halvad uudised tulevad siis sõidan antud kastiga kaua sõidan - üritan teise kasutatud kasti leida.
ragenor kirjutas:Oleks mul manuaaliks ehitamiseks eelarve olemas, annaks oma kasti sulle 6 paki eest ära.
No mul kiiret pole. Paneks käpa peale, kui sinu oma korralik on ja endale manu leiad.
Samas ei sunni sind ega lootma ei jää :)

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 18 Mai 2016 15:16
Postitas Rax
Ütlesingi et OLEKS eelarve siis annaks ära, aga pole ja ei saa anda :D aga ma arvan kui väga peeti sul see kast läheb, siis varuosapäring lammerisse ja võta kast kuhu annavad garantii ka, et pärast tagastada saad.

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 18 Mai 2016 15:42
Postitas GertK
Mul jääb lähiajal 2.6 v6 automaat kast üle. Hetkel veel proovimisvõimalus nädalake kaks siis manuaaliks.

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 19 Mai 2016 12:20
Postitas SilverASH
GertK kirjutas:Mul jääb lähiajal 2.6 v6 automaat kast üle. Hetkel veel proovimisvõimalus nädalake kaks siis manuaaliks.
Kas see kast istub 1:1 'le 3.0 v6 'le? 2.6 on see uuema tüübi mootor ju.
Kui istub siis oleks huvitatud küll, kui korras on. Eile pani kast paar korda korralikult segast juba aga ma sõitsin ka vähe raskema jalaga.

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 25 Mai 2016 07:43
Postitas SilverASH
Vahepeal aega möödanud aga midagi tehtud pole saanud :D

Igaljuhul puhastasin eile õhtul tühikäigu mootorit. Minu meelest on see päris puhas, kerge õli kattekiht oli peal aga see tundus nagu värske õli olevat. Sees liikus ka see klapp kenasti - kas kinni tõmmates peabki see klapp jätma sinna väikse vahe sisse?
Kuna tühikäigu mootor on suht puhas ja auto pöörded vahepeal kõiguvad kergelt (mõne korra on ka pöörded täitsa 0'i kukkunud ja kohe edasi käinud) siis kolasin foorumis ja leidsin sellise lause väntvõlli anduri kohta: - "käigukast saab selle anduri kaudu teada mootori kiiruse". Kuna mul käimakast pauku vahepeal teeb aga muidu koguaeg kenasti vahetab nii ülesse kui alla neid käike, siis kas ei võiks probleem olla hoopis vända anduris? Pöörete kõikumine ja vale info andmine võiks nagu tekitada küll seda probleemi.

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 25 Mai 2016 08:37
Postitas GertK
SilverASH kirjutas:Vahepeal aega möödanud aga midagi tehtud pole saanud :D

Igaljuhul puhastasin eile õhtul tühikäigu mootorit. Minu meelest on see päris puhas, kerge õli kattekiht oli peal aga see tundus nagu värske õli olevat. Sees liikus ka see klapp kenasti - kas kinni tõmmates peabki see klapp jätma sinna väikse vahe sisse?
Kuna tühikäigu mootor on suht puhas ja auto pöörded vahepeal kõiguvad kergelt (mõne korra on ka pöörded täitsa 0'i kukkunud ja kohe edasi käinud) siis kolasin foorumis ja leidsin sellise lause väntvõlli anduri kohta: - "käigukast saab selle anduri kaudu teada mootori kiiruse". Kuna mul käimakast pauku vahepeal teeb aga muidu koguaeg kenasti vahetab nii ülesse kui alla neid käike, siis kas ei võiks probleem olla hoopis vända anduris? Pöörete kõikumine ja vale info andmine võiks nagu tekitada küll seda probleemi.
Väntvõlli asendi anduriga selline lugu, et ennem anduri tuksi minemist hakkab mootori tuli põlema ja kustub ära akult klemmi maha võttes ja kui andur otsad annab siis ei käivitu auto. Mingi tulukese peaks ta sul põlema viskama, kui andmed liiga mööda mis andur saadab, sest ajul ju ka nn "ettenähtud" normid igale juhtmele kui tekib katkestus siis annab märku, kus ahelas see on. Lihtsam on vist arvuti järgi panna ja live datat vaadata ning veakoode nii mootori kui ka käigukasti omi.

Re: ATM - Gaasi kiirel lahtilaskmisel pauk - palun abi!

Postitatud: 25 Mai 2016 11:41
Postitas Rax
Ei löö alati mootori tuld põlema. Väntvõlli anduri mittetöötamise sümptomid: pöörete kõikumine, isegi välja suremine, pikk käivitus. Arvutiga näeb ära selle. See jutt on omast kogemusest eelmise V6-ga.