Minu FL'il hakkab seieri järgi 92-95 kraadist vent tööle. Kuigi kui kaabli järgi panin siis "tegelik" temp oli ca 98 kraadi.
Kui auto ostsin siis oli mul kõik näiliselt korras, vendid töötasid ja kõik oli nagu ilus. Ükskord näppsin siis kapoti all olevaid releesid ja kaitsmeid - alguses aru ei saanud aga üks hetk lõi temp tulukese Tallinna kesklinnas põlema, mõtlesin et andur paneb pange ja sõitsin rahumeeli edasi - koju oli vaid paar km jäändu. Aga andur ei pannud pange - raibe läks keema ja viskas jahutusvedeliku sealt mootori tagant kolmikust välja (auk tuli sisse).
Käisin garaažis ja paar tundi otsisin viga, kuigi see oli otse mu silme all. Nimelt oli eelmine omanik mul aku klemme näppinud ja halvasti klemmi kaablid kinnitanud - akult läheb mul ventide kaabel otse releesse ja see kaabel oli täiesti lahti tulnud. Ripendas seal musta karbi all, esmapilgul ei näinud.
Vaata endal ka aku klemm üle, äkki on lihtsalt kaabel halvasti klemmi küljes ja ei anna korralikult ühendust?
Mul siis alguses andis ühendust, kuni neid kaitsmeid näppisin - ilmselt sellega liikus kaabel paigast ära, kuna polt mis neid klemmi küljes hoiab, oli pooleldi lahti jäätud.
Ja relee on kindlasti vahel. Milline relee see täpselt oli, seda ma ei mäleta aga kapoti all ta oli. Kas üks rohelistest või see punane - võin homme järgi vaadata, kui keegi peast ei oska öelda.
Ja kas sa oled kindlaks teinud, et radika küljes olev temp andur on korras ja annab korralikult ühendust? All vasakus nurgas on see. Kui 2 äärmist (vist oli) klemmi ühe kaabliga ühendada siis peavad hakkama vendid tööle.
Ise kasutasin katseeksitus meetodit ja proovisin igatpidi ühendused läbi. Muidugi siis on oht, et kui valesti ühendad, lased kaitsme läbi - ma lasin 2 korda kaitsme läbi, enne kui õige varjandi leidsin.
