Automaat kohaltvõttes uimane

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2804
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 33 korda
Been tänatud: 83 korda

Re: Automaat kohaltvõttes uimane

Postitus Postitas Martin »

maksimum lubatud väänet Njuutonmeetrites
25-250N*m 28-280N*m Viimast leiab ainult 3.0/3.2 bensukate pealt. Kast ise muidu on korpuse poolest 2.5el ja 3.0il sama. Ehk siiss isu erinevus. Diisli puhul on ainult turbiini koda teine.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3584
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Has tänanud: 51 korda
Been tänatud: 72 korda

Re: Automaat kohaltvõttes uimane

Postitus Postitas Rax »

Pole neil mingit ülekande erinevust seal. See pigem ikka taga diffris. R28 on tugevam. Talub rohkem NM.
Opel Omega FL kuut 2.5dti manu
Opel Omega FL kuut 2.5dti ATM
BMW E61 530XD kuut ATM
56232754
Kasutaja avatar
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3584
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Has tänanud: 51 korda
Been tänatud: 72 korda

Re: Automaat kohaltvõttes uimane

Postitus Postitas Rax »

All Omega A and Omega B manual gearboxes are Getrag 240, made in a GM-specific casing and with either shot-peened gears or not, according to the usage.

A Getrag 240 without shot-peened gears is called "R25"
A Getrag 240 with shot-peened gears is called "R28"
Opel Omega FL kuut 2.5dti manu
Opel Omega FL kuut 2.5dti ATM
BMW E61 530XD kuut ATM
56232754
Vasta