Naha pesuga tuleb küll uuesti otsast pihta hakata.
Need istmed saab väga ilusaks kui natuke vaeva näha.
Istmed mis olid samas seisus mis sul juhi oma läksid peale paari tunnist tööd selliseks.
Ja need mõra moodi asjad on lihtsalt saasta täis. Need lähevad ilusti puhtaks ja pärast pole mingit mõra näha.
Ma vaatasin ka, et see juhi iste on ikka täitsa õhtal.
Tegelikult mul oli iste umbes samasugune alguses, mõrad ise nii sitased ei olnud, mul oli üldine pind ise väga rokane.
Ma soovitan sulle turtelwaxi, 8€ vist oli poes, hari on otsas. Või siis würthi vaht. Varu kohe heaga 3-4 purki.
Kannad peale, hõõrud selle harjaga kõvasti ja siis ootad 5-10 minutit ja tõmbad puhta lapiga sodi ära, vajadusel puhastad uuesti.
Cif aitab ka tegelikult, aga sellel on selline huvitav omapära, et seal kus teda veidi kauemaks peale jäänud on siis sinna tekkib valge plekk.
aga cifi pigem ei soovitaks, see on selle kraanuliga ju, pärast võtab liiga palju maha.
Aga aega läheb kõvasti, ühe istme kohta tundaega.
Ma panin enda sisu rookimisele oma 10h kindlalt ära ja põhjamati saatsin lõpuks 40€ eest autoteenidusse keemilisesse.
mul oli turvavööd ka vaja puhtaks saada. Seal oli hallitus kiudude vahel, see enam hõõrumisega ei tule.
Selge proovin ära aga istmed 2x puhtamad kui ennem. Juhiistmel tundub, et sealt kus need mõrad ka naha tükid väljas aga eks näis kui korralikult ära küüritud
Tänasest veereb auto suvekatel ja neljapäeval lähevad ette 2tutikat rehvi(225/50/17) kuna mustrit 2.5mm ees ja taga 6mm mustrit. Vahetasin ka airbagi pirni ära kuna see ei töötanud ja nüüd tuluke süttib ja kustub ära ilusti. Sai proovitud ka 2juhtmelist püsikakangi aga tulutult, tööle ei hakanud kuna endal 4juhtmeline pistik(nagu bensukatel).
Autol ikkagi pole LSD diffrit all kuna sai tagumised rattad maast lahti tõstetud ning kui keerata ühte sõidusuunda siis teine tahab vasrupidi keerlema hakata. Asfaldile pole veel jõudnud jutti lasta, et 100% kindel olla
Omega lsd töötab külmast peast nagu lahtine. Veidi aega sõidad siis läheb õli soojaks ja vajadusel katkub alles.
LSD tüüp on siis visco. Kõige parem on katsetada nii et tõmbad maanteel teepervele ja siis annad laba. Kui asfaltil ka korraks ikkagi kaapsu ära teeb siis LSD, kui kruusa osa kerima jääb, siis kas LSD õhtal või lahtine.
Asfaldi peal võib lahtine käituda ka nagu lsd, meenutades seda kuidas mul prisma parklas jäljed kõrvuti olid. Pigem jah üks ratas pinnatud teele või murule ning teine ratas asfaldile ning anda laba! Või siis pooltelg lahti võtta diffri küljest
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Täna sai keemiline tehtud uksepolstritele ja külge pandud ka püsikas 4juhtmeline, mille leidsin v6'st järele jäänud juppidest. Püsikas toimib ilusti ja ei saa ikka mainimata jälle jötta, et nahktuba vägagi mugav eriti tagaistmel.
Hetkel tekkinud selline probleem, et kohapesl käies väriseb kui gaasi anda üle 1k rpm siis ideaalne. Kas võib olla mootoripadjas asi? Kuna mootor samamoodi vibreerib/väriseb.
Vahetasin ka pihusti ülevoolu voolikud ära ja vaakumvoolikud. Kokku kulus umbes 5m voolikut.
erki525 kirjutas:Pakuks et pihusti. Enda omal oli ostes sama häda.
ku...... vana omanik oli pihustid ära teinud(vähemalt väitis nii) tundub, et raibe valetas eks katsun selle kuu sees pihustid stendi viia ja ära teha millised tegemist vajavad.
erki525 kirjutas:Pakuks et pihusti. Enda omal oli ostes sama häda.
ku...... vana omanik oli pihustid ära teinud(vähemalt väitis nii) tundub, et raibe valetas eks katsun selle kuu sees pihustid stendi viia ja ära teha millised tegemist vajavad.