Paistavad küll täpselt samasugused välja, aga koodi erinevus on siiski minuteada, ning üks lülitab ju 2-3 ja teine lülitab 1-2 ja 3-4, minumeelest oli nii,
Aga proovida võid ikka ju, mis hullu ikka juhtuda saab, viskab errorisse ja kõik.
Kui sul on viitsimist seda kastipõhja nii mitu korda maha keerata
Catcari järgi nr erinev jah huvitav kas see nõel v klapp liigub siis erinevalt. Aga üks pistik istus mõlemale. Välimuselt ka identsed, äkki sobib. Ma praegu võtsin alles doonor kastilt need jupid harjutamise eesmärgil. Järgmine nv rooman enda auto alla.
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
Katsetasin nn valet solenoidi. Mis vooluga klõpsus.takistus oli sama aga pinge v millegi sarnase teema pikkus vast on teine. Tegi asja hullemaks. Homme vaba päeva saan proovin seda mis ei klõpsu. Miks ma sellise otsuse tegin? Ei tea ju siis olen loll . Eks homme paista. Õli sai pudeli ja voolikuga sisse surutud. Aga keegi tark võiks suunata kuidas õigesti lisamine käib. Ma ei suutnud välja googeldada seda protsessi enam.
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.
Anz69 kirjutas: ↑12 Mär 2018 19:03
Võiks jh, kui rattad õhus sis las käik olla sees ka nats, ja vaheta vaikselt.
Mina olen tavaliselt N asendis paika pannud
Ja käiva mootriga muidugi.
drive peal sooja kastiga ning kässar peal on õige.
Tööriistadeks olid
torx 25 v oli 30 õlipunni jaoks
10mm padrun väikse pikendusega õli vanni jaoks
13mm padrun filtri lahti võtmiseks
lapik kruvikas solenoidi välja võtmiseks
Tauruse 2L balloon ja 0.5 voolik õli tagasi panekuks.
Opel Omega 2001 2,6 132kw hetkel
On olnud ka:
94a Omega B 2,0 85 kw aut.
91a Omega A 2,0 85 kw man.