Veepump läheb koos hammasrihmaga nagunii vahetusse. Kui kaas maas siis klapisäärekad ka vahetusse ja vaatan mis juhtpuksid teevad. Täna tegin lühikese sõidu ja avastasin et auto soojaks saades ehk kui surve sisse tekib, hakkab rohkem kakkuma kiirendusel. Kui maha jahtub ja surve kadunud, siis enam ei kaku. On võimalik et saab nii palju jahutusvedelikku silindrisse et hakkabki reaalselt kakkuma?
Eks ta nagu võiks mingil määral tuld kustutada. Kas samal ajal sumpsist valget välja ei tao?
Või üldse, kas summutist tulev pisut magusa maitsega pole?
Kristjan000 kirjutas: ↑20 Nov 2021 23:31
Veepump läheb koos hammasrihmaga nagunii vahetusse. Kui kaas maas siis klapisäärekad ka vahetusse ja vaatan mis juhtpuksid teevad. Täna tegin lühikese sõidu ja avastasin et auto soojaks saades ehk kui surve sisse tekib, hakkab rohkem kakkuma kiirendusel. Kui maha jahtub ja surve kadunud, siis enam ei kaku. On võimalik et saab nii palju jahutusvedelikku silindrisse et hakkabki reaalselt kakkuma?
Küünlad oled maha võtnud? Sealt pealt peaksid nägema millisesse silindrisse lekib.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER! Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Nii. Sai lõpuks kaane maha ja sai veenduda et tõesti, tihend oli küpse. Väga. Nüüd ootan kõne mehelt kes kaane lihvi võttis, et kas peab survet või mitte. Lähevad uued klapisääretihendid ka kui kaas juba maas on. Ehk saab auto nädala lõpuks liikuma juba.
Manused
265519657_965840854285786_4219734954785228204_n.jpg (295.73 KiB) Vaadatud 5047 korda
262978931_453625086365229_4713619315417577508_n.jpg (127.52 KiB) Vaadatud 5047 korda