Talilööja 3.0 Martin
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
see must tuli treila peal talle kindlasti ja osaliselt osandatuna eelmiselt omanikult kes ka recarod sealt eemaldas.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
Ja oleme jõudnud foorumi teise lehekülje peale.
Täna sai vanamoor lõpuks maha.
Lahkus 3. silindri keps alumisest silmast ja võttis kaasa ka kaks kõrval olevat kaaslast. Ja mõlemad küljed plokist koos käppadega. Kusjuures, need kõrvalised kepsud pooldusid kolvi ja ja vända vahelisel alal.
Pakun, et kolmanda jubinate tõttu.
Karterist on kasutatav plekk osa.
Plokk on täiesti kaputt. Ja no, ilmselt vänt ise ka.
Triipe peal ei ole, aga tugevad täkked on. Ilmselt esimese kolina saabudes oleks vb ainult saale vahetusega piirdunud.... ei pidi ikka lõpuni laskma.
Õli sees oli. Mingi ... ma pakun et oma 4L tuli seda ikka välja.
Aga värv oli selline... kergelt hallikas. Kui ostmas käisin, siis vaatasin varda järgi, siis oli nagu ikka vana õli värvi.
Suht kindel, et õlivahetus oleks päästnud.
Ilmselt pooleteise aasta seismisega tekkis ikkagi mingi niiskus karterisse. Või lausa karteri põhja. Seda ju varda järgi ei näe.
Eks sealt mootorist rohkem polegi, kui plokikaaned ja elektri osa riiulisse, ülejäänud utiili.
4x g camme ei viitsi tegema hakata.
jäägu nii. Mul niigi suht sitamaitse suus sellest jamast. Võiks millegi targemaga tegeleda.
näiteks õlle joomisega vms.
Täna sai vanamoor lõpuks maha.
Lahkus 3. silindri keps alumisest silmast ja võttis kaasa ka kaks kõrval olevat kaaslast. Ja mõlemad küljed plokist koos käppadega. Kusjuures, need kõrvalised kepsud pooldusid kolvi ja ja vända vahelisel alal.
Pakun, et kolmanda jubinate tõttu.
Karterist on kasutatav plekk osa.
Plokk on täiesti kaputt. Ja no, ilmselt vänt ise ka.
Triipe peal ei ole, aga tugevad täkked on. Ilmselt esimese kolina saabudes oleks vb ainult saale vahetusega piirdunud.... ei pidi ikka lõpuni laskma.
Õli sees oli. Mingi ... ma pakun et oma 4L tuli seda ikka välja.
Aga värv oli selline... kergelt hallikas. Kui ostmas käisin, siis vaatasin varda järgi, siis oli nagu ikka vana õli värvi.
Suht kindel, et õlivahetus oleks päästnud.
Ilmselt pooleteise aasta seismisega tekkis ikkagi mingi niiskus karterisse. Või lausa karteri põhja. Seda ju varda järgi ei näe.
Eks sealt mootorist rohkem polegi, kui plokikaaned ja elektri osa riiulisse, ülejäänud utiili.
4x g camme ei viitsi tegema hakata.
jäägu nii. Mul niigi suht sitamaitse suus sellest jamast. Võiks millegi targemaga tegeleda.
näiteks õlle joomisega vms.
- Manused
-
- 20250109_213310.jpg (279.62 KiB) Vaadatud 1156 korda
-
- 20250109_212437.jpg (243.91 KiB) Vaadatud 1156 korda
-
- 20250109_203826.jpg (272.02 KiB) Vaadatud 1156 korda
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
Alumise otsa tiksu tekkimisel oleks vast veel kapremondiga päästnud. Nüüd otsas. Heal juhul kaalikad remonditavad.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
Re: Talilööja 3.0 Martin
4L õli 6L asemel võis kõrgemalt pöördel tekitada küll õlinälja ja sealt ka saale jäi korra kuivaks ja nii ta läks...
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
Eks see 4L ole silma järgi hinnanguline.
Pealegi selle koguse lasin välja peale kahte suure augu tekkimist plokki.
Mõlemad käpad ja isegi starter hävines selle tagajärjel.
Tänaseks plok tühjaks tehtud. 2 elusat kolvigruppi sain 6est kätte
Nii igaks juhuks varuks.
Nii, aga auto koos, juba mitu nädalat tagasi.
Külge läksid Omega A mootoripadjad, sest need olid ainukesed, mis kohe uuena intercarsi laost olid võtta.
Ülemine polt veidi lühem, muidu sobis.
Asi koos ja .... mingi kahtlane klõbin, nagu hüdroka tiks.
Sai juba terve maailma välja mõeldud, läks aina hullemaks ka. Mootori tuli ka väreleb.
Õli tuli hakaks põlema enne käivitumist, ilmselt siis eelmise mootoril oli andur kutu.
Kuna hüdrokas, siis mis tast ikka, läheme proovime sõita.
Jõudu jube vähe ausaltöeldes.
Aga noh, anna pähe. Nagu käiks edasi, aga puterdab ja, mingi jant on. Jõuan maanteeni, teen plaani tagasi pöörata. Kuni lööb mingi jahutusvedeliku pilve ülesse.
Oeh.... Kiirelt koju tagasi ja auto seisma, kõik märg, aru ei saa kust tuleb. Kusjuures mootor ei suutnud ka tühikäigul enam käia ja jube raskelt läks tööle.
Ja nii ta seisis pooltest nädalat, sest garaaš hõivati sekundi pealt ära.
Äkki läks kaanetihend? Mootor oli mitu aastat ju kuival seisnud.
Täna ajasin sisse. Diagnostika näitab mõlema knock sensori errorit.
Hüdroka tiks on õnneks kadunud.
Jahutusvedelikul lõi lihtsalt ühe vooliku lahti, kuhu oli ununenud klamber peale panna.
Nii, mis veel?
küünlad maha
Säde nagu sitt. Oleks, samas nagu pole ka halb. Selge, homme uute küünalde järgi. Mis see 12€ siis ära pole.
Mõõtsin silindri surveid igaksjuhuks.
Kahtlus oli, et kuna esimese silindi kolb puudutas tuksis saale tõttu plokikaant, siis äkki peksis kolvi ülemise otsa nimodi ära, et ülemine surverõngas kinni?
Tulemustest, parim oli 14, enamik oli 12 ja kõige kehvem oli 9,5Bari.
Seejuures, kõige kehvem oli parema poole tagumine .... et vist siis 6es silinder.
No, ei tohiks nagu kergelt longata selliste tulemustega veel ju.
Pealegi selle koguse lasin välja peale kahte suure augu tekkimist plokki.
Mõlemad käpad ja isegi starter hävines selle tagajärjel.
Tänaseks plok tühjaks tehtud. 2 elusat kolvigruppi sain 6est kätte

Nii igaks juhuks varuks.
Nii, aga auto koos, juba mitu nädalat tagasi.
Külge läksid Omega A mootoripadjad, sest need olid ainukesed, mis kohe uuena intercarsi laost olid võtta.
Ülemine polt veidi lühem, muidu sobis.
Asi koos ja .... mingi kahtlane klõbin, nagu hüdroka tiks.
Sai juba terve maailma välja mõeldud, läks aina hullemaks ka. Mootori tuli ka väreleb.
Õli tuli hakaks põlema enne käivitumist, ilmselt siis eelmise mootoril oli andur kutu.
Kuna hüdrokas, siis mis tast ikka, läheme proovime sõita.
Jõudu jube vähe ausaltöeldes.
Aga noh, anna pähe. Nagu käiks edasi, aga puterdab ja, mingi jant on. Jõuan maanteeni, teen plaani tagasi pöörata. Kuni lööb mingi jahutusvedeliku pilve ülesse.
Oeh.... Kiirelt koju tagasi ja auto seisma, kõik märg, aru ei saa kust tuleb. Kusjuures mootor ei suutnud ka tühikäigul enam käia ja jube raskelt läks tööle.
Ja nii ta seisis pooltest nädalat, sest garaaš hõivati sekundi pealt ära.
Äkki läks kaanetihend? Mootor oli mitu aastat ju kuival seisnud.
Täna ajasin sisse. Diagnostika näitab mõlema knock sensori errorit.
Hüdroka tiks on õnneks kadunud.
Jahutusvedelikul lõi lihtsalt ühe vooliku lahti, kuhu oli ununenud klamber peale panna.
Nii, mis veel?
küünlad maha
Säde nagu sitt. Oleks, samas nagu pole ka halb. Selge, homme uute küünalde järgi. Mis see 12€ siis ära pole.
Mõõtsin silindri surveid igaksjuhuks.
Kahtlus oli, et kuna esimese silindi kolb puudutas tuksis saale tõttu plokikaant, siis äkki peksis kolvi ülemise otsa nimodi ära, et ülemine surverõngas kinni?
Tulemustest, parim oli 14, enamik oli 12 ja kõige kehvem oli 9,5Bari.
Seejuures, kõige kehvem oli parema poole tagumine .... et vist siis 6es silinder.
No, ei tohiks nagu kergelt longata selliste tulemustega veel ju.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
Krt ei viitsi otsast alustada lugemisega üldse, aga kuna sa kahtlustasid et kolb on vastu kaant käind korra siis äkki on keps natsa kõver hoopis ja surve madalam sellep.
Aga ma arvan et enne saab talv otsa kui selle peetri pöörde saad
mitte et sa ei suudaks seda korda teha, vaid et mott saab otsa enne
Aga ma arvan et enne saab talv otsa kui selle peetri pöörde saad
56232754
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
Kas ilmataat üldse talve lubab?
Muidu võtaks maha, aga diisliga võrreldes, on selle mootori vahetus ikka paras jebla.
diisli mootor tuli 2h maha, siis eda tegin 4 päeva. Okei, nii hull polnud, aga no mida kuradit.
Krdi, tagumisest mootori kinnituskohast kinni võttes... mootori kallutusvahend sõidab klaasi alumisse äärde sisse. Hoidsin näppu perses, et klaas terveks jääks.
jäi ka. imlmselt hoidsin sügaval.
vasak kinnitus on üldse puudu(mõlemal mootoril seejuures), nii et leiutasin ümber karteri koormarihma. Lähen võtan varsti patendiametist kiituskirja selle peale.
Väike mõte on..... risto ae? Palju sa kaante portimise eest küsid?
Noh, et kui korras klappidega kaasi vahetama hakata, siis juba porditud asjad peale.
Mu biturbpsi diisli kaas ka tema käes hetkel...
Spoiler alert eksole
ei ole midagi et asjad surnud.
Muidu võtaks maha, aga diisliga võrreldes, on selle mootori vahetus ikka paras jebla.
diisli mootor tuli 2h maha, siis eda tegin 4 päeva. Okei, nii hull polnud, aga no mida kuradit.
Krdi, tagumisest mootori kinnituskohast kinni võttes... mootori kallutusvahend sõidab klaasi alumisse äärde sisse. Hoidsin näppu perses, et klaas terveks jääks.
jäi ka. imlmselt hoidsin sügaval.
vasak kinnitus on üldse puudu(mõlemal mootoril seejuures), nii et leiutasin ümber karteri koormarihma. Lähen võtan varsti patendiametist kiituskirja selle peale.
Väike mõte on..... risto ae? Palju sa kaante portimise eest küsid?
Noh, et kui korras klappidega kaasi vahetama hakata, siis juba porditud asjad peale.
Mu biturbpsi diisli kaas ka tema käes hetkel...
Spoiler alert eksole

ei ole midagi et asjad surnud.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
Nii, mini update.
Sain kõik 6 silkut järgi.
Süütepoolil oli esimese silindri osa surnud.
jälile sain nõnna, et hakkasin piipe maha tõmbama, et vaadata, mis mõjutab ja mis mitte.
Krt 4 pütiga käib ka suht siidi, aga... kui järgmiselt töötamise aeg piibu otsast tõmbasin, siis säde käis seal küünlapesas kuskile seina ja oli ilusti kuulda, esimesel pütil seda polnud. Ja nimodi viga ilmsiks tuligi. muidugi igaks petteks sai veel kontrollitud, et kaabel ise korras.
See korras ja proovisõidule.
Millegi pärast ei anna elektriventilaator ennast näole. Salongi ei tule sooja, kuigi pealevool nagu oleks isegi kuum ja knkock sensor on endiselt teemas.
Ilmselt juhe kuskilt katki. veakood rohkem ei ütle, kui et mõlemad sensorid korraga, short circuit või see teine. seda ei maini. . ja viga tuleb suht kiiresti tagasi, kui opcomiga kustutada. käimise aeg ka mootorituluke väriseb.
Skeemidega keeruline, autodata ei ütle sensori mõõtmiseks midagi. skeemil paistab et vist on common ground mõlemal sensoril. pankun et seal pooli juures, selle kronsa küljes? Seal sai miski uus king pressitud küll kahele peenikesele kaablile.
esimesed amordid on ka ikka jubedad.
seal vist mingid ta tehnicid all? Värvi järgi on punane. No, hullema saastaga ma vist kunagi sõitnud polegi. Verdu nii kokku vajunud, et spiraalidel vahesid sees vist polegi.
Sain kõik 6 silkut järgi.
Süütepoolil oli esimese silindri osa surnud.
jälile sain nõnna, et hakkasin piipe maha tõmbama, et vaadata, mis mõjutab ja mis mitte.
Krt 4 pütiga käib ka suht siidi, aga... kui järgmiselt töötamise aeg piibu otsast tõmbasin, siis säde käis seal küünlapesas kuskile seina ja oli ilusti kuulda, esimesel pütil seda polnud. Ja nimodi viga ilmsiks tuligi. muidugi igaks petteks sai veel kontrollitud, et kaabel ise korras.
See korras ja proovisõidule.
Millegi pärast ei anna elektriventilaator ennast näole. Salongi ei tule sooja, kuigi pealevool nagu oleks isegi kuum ja knkock sensor on endiselt teemas.
Ilmselt juhe kuskilt katki. veakood rohkem ei ütle, kui et mõlemad sensorid korraga, short circuit või see teine. seda ei maini. . ja viga tuleb suht kiiresti tagasi, kui opcomiga kustutada. käimise aeg ka mootorituluke väriseb.
Skeemidega keeruline, autodata ei ütle sensori mõõtmiseks midagi. skeemil paistab et vist on common ground mõlemal sensoril. pankun et seal pooli juures, selle kronsa küljes? Seal sai miski uus king pressitud küll kahele peenikesele kaablile.
esimesed amordid on ka ikka jubedad.
seal vist mingid ta tehnicid all? Värvi järgi on punane. No, hullema saastaga ma vist kunagi sõitnud polegi. Verdu nii kokku vajunud, et spiraalidel vahesid sees vist polegi.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
Kas nendel süütepoolidel polnud mitte nii et paari kaupa, kui üks läbi siis paariline annab kehvemat sädet ehk su pill käis siis 4.5 pütaga.
56232754
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
Sellel coilid jah, ja need vedrud on uuena juba selline sitt
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
Vahepeal on kõvasti kütust põletatud...aga mitte selle autoga..
Updetitidest niipalju, et
Salongi soojendus on "korras", kaks voolikut oli kolmikklapi juures vastupidi ja salongiringluse el mootor oli ära surnud.
Aga millegi pärast ei puhu sooja
. Salongiradika torustik enam-vähem kuum. Äkki on umbes....
Kolmikklapi juurest mingi õrn leke ka, blääd....
Salongiringluse mootorist veel niipalöju, et tegin niisama huvi pärast lahti ja selgus, et seal norm sitakkiht sees. Mootor võib ringi käia, aga tiivik seisab ikka kohapeal
Seal siis magnet ülekanne.
Elektriventilaatorid sain toimima. Ca 15minuti testimise tulemusel selgus, et üks suur + kaabel oli ühendamata jäänud.
Nüüd hoiab 95 kraadi.
Kuna knock sensoriga on endiselt jama, siis võtsin nõuks mootorijuhtmestik ringi visata. Kusjuures vahetasin aju ringi, siis vea tekkimisega läheb kauem ja mootori tuli ei vibreeri. Äkki on kuskil juhtmestikus probleem.
Kuna juhtmete kätte saamiseks pidin selle pihusti osa eemaldama, siis täheldasin, et seal kenad muhud, mida saaks portida.
Kas nüüd tulemust ka sellest tuleb aru ei näe, sest tegelikult tuleks kaaned ka üle käiija.
Minidremel, 80 grit ja mingi alla tunni läks kokku, ma arvan et miski 40 minutit vms.
Mingi päev vahetasin doonorilt saadud amordid nende coilidega ringi. Doonori amordid on täpselt nii vanad, kui üldse olla saavad, ehk siis ligi 30a vanad originaalid.
Hea pehme on sõita küll, aga kus ku...... õõtsub
Tänaseks sai sellest autost siiber.
Updetitidest niipalju, et
Salongi soojendus on "korras", kaks voolikut oli kolmikklapi juures vastupidi ja salongiringluse el mootor oli ära surnud.
Aga millegi pärast ei puhu sooja

Kolmikklapi juurest mingi õrn leke ka, blääd....
Salongiringluse mootorist veel niipalöju, et tegin niisama huvi pärast lahti ja selgus, et seal norm sitakkiht sees. Mootor võib ringi käia, aga tiivik seisab ikka kohapeal

Elektriventilaatorid sain toimima. Ca 15minuti testimise tulemusel selgus, et üks suur + kaabel oli ühendamata jäänud.
Nüüd hoiab 95 kraadi.
Kuna knock sensoriga on endiselt jama, siis võtsin nõuks mootorijuhtmestik ringi visata. Kusjuures vahetasin aju ringi, siis vea tekkimisega läheb kauem ja mootori tuli ei vibreeri. Äkki on kuskil juhtmestikus probleem.
Kuna juhtmete kätte saamiseks pidin selle pihusti osa eemaldama, siis täheldasin, et seal kenad muhud, mida saaks portida.
Kas nüüd tulemust ka sellest tuleb aru ei näe, sest tegelikult tuleks kaaned ka üle käiija.
Minidremel, 80 grit ja mingi alla tunni läks kokku, ma arvan et miski 40 minutit vms.
Mingi päev vahetasin doonorilt saadud amordid nende coilidega ringi. Doonori amordid on täpselt nii vanad, kui üldse olla saavad, ehk siis ligi 30a vanad originaalid.
Hea pehme on sõita küll, aga kus ku...... õõtsub

Tänaseks sai sellest autost siiber.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
em....
Keegi ära ei taha osta?
Ühesõnaga viskasin juhtmestiku ringi. Kuna uus juhtmestik oli 95/96a masina pealt, siis seal oli vaja üks pistik ümber teha ja
TPS juhe pisut lühike ja pinges seetõttu.
Käima läks, knock errorit ka enam pole
Aga kas siin ongi nüüd teema ammendunud?
Muidugi et mitte.
Nüüd on tühipöörded 2500, okei lõpuks kuidagi sai 1500 peale meelitada.
Alguses polnud jõudu ka, mingi aja peale tekkis jõud, aga täisgaasiga sureb maha, mitte välja, aga maha.
Lased gaasi lahti kihutab edasi.
Midagi ilgelt susiseb ka kuskilt tagaotsest,
2 päeva seedimist.
Pleenium maha, kõik nagu korras.
Susises üks pleeniumi otsas olev voolik, mis oli pikkupidi lõhki läinud.
Aga pöörded endiselt kõrgel. Veakoode pole
TPSi eemaldades kukuvad pöörded normaalseks. Lausa välja surmise ligidale.
Diagnostika näitab 74% TPS anduri positisooniks. Vist andur ise kutu?
Proovisõidule.
ja...
Jõudu on normilt
Knock sensori viga on tagasi. Aga ei tule enam nii lihtsalt. Ja enam pole ka limpis. Sõita saab.
Keegi ära ei taha osta?
Ühesõnaga viskasin juhtmestiku ringi. Kuna uus juhtmestik oli 95/96a masina pealt, siis seal oli vaja üks pistik ümber teha ja
TPS juhe pisut lühike ja pinges seetõttu.
Käima läks, knock errorit ka enam pole
Aga kas siin ongi nüüd teema ammendunud?
Muidugi et mitte.
Nüüd on tühipöörded 2500, okei lõpuks kuidagi sai 1500 peale meelitada.
Alguses polnud jõudu ka, mingi aja peale tekkis jõud, aga täisgaasiga sureb maha, mitte välja, aga maha.
Lased gaasi lahti kihutab edasi.
Midagi ilgelt susiseb ka kuskilt tagaotsest,
2 päeva seedimist.
Pleenium maha, kõik nagu korras.
Susises üks pleeniumi otsas olev voolik, mis oli pikkupidi lõhki läinud.
Aga pöörded endiselt kõrgel. Veakoode pole
TPSi eemaldades kukuvad pöörded normaalseks. Lausa välja surmise ligidale.
Diagnostika näitab 74% TPS anduri positisooniks. Vist andur ise kutu?
Proovisõidule.
ja...
Jõudu on normilt
Knock sensori viga on tagasi. Aga ei tule enam nii lihtsalt. Ja enam pole ka limpis. Sõita saab.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
nyyd juba radasid ja jääd ja värki ka ju..
korra äkki uuesti kepsu proovida välja saada?
korra äkki uuesti kepsu proovida välja saada?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Re: Talilööja 3.0 Martin
Veidrad lood ikka mootoriga, pole elusees ühegi V6ga niipalju n...i olnud endal
. Karmaga auto sul vist

- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Talilööja 3.0 Martin
Nüüd vist knockiga korras.
Ühel pool oli polt täitsa lahti ununenud, koheselt kadus ka error ja teisel pool vahetasin anduri välja ja tegin pinnad karukeelega super puhtaks.
TPSi eemaldamisel enam pöörded ei muutu, aga saab aru küll, et puudu on, sest tps ja TC töötavad omavahel koostöös ja TC on kadunud, kui andur lahti ühendada.
Tühikäigumootori vahetasin ära. see tulemust ei andnud.
Praegu on juhe lahti, siis on tühipöörded 1100.
Teoist tpsi ei leia vanametalli hunnikust selle lumega ülesse
Tagant eemaldasin vaakumvoolikud ja panin pimedaks, nendest tulemust ei tulnud.
Pidurivõimendi toru lahti ühendades, hakkab lisaõhku imema, aga sureb välja, kui lahti teha, nii et nagu lisaõhu saamises ka probleemi ei tohiks olla vist.
Ühel pool oli polt täitsa lahti ununenud, koheselt kadus ka error ja teisel pool vahetasin anduri välja ja tegin pinnad karukeelega super puhtaks.
TPSi eemaldamisel enam pöörded ei muutu, aga saab aru küll, et puudu on, sest tps ja TC töötavad omavahel koostöös ja TC on kadunud, kui andur lahti ühendada.
Tühikäigumootori vahetasin ära. see tulemust ei andnud.
Praegu on juhe lahti, siis on tühipöörded 1100.
Teoist tpsi ei leia vanametalli hunnikust selle lumega ülesse

Tagant eemaldasin vaakumvoolikud ja panin pimedaks, nendest tulemust ei tulnud.
Pidurivõimendi toru lahti ühendades, hakkab lisaõhku imema, aga sureb välja, kui lahti teha, nii et nagu lisaõhu saamises ka probleemi ei tohiks olla vist.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534