Eks see 4L ole silma järgi hinnanguline.
Pealegi selle koguse lasin välja peale kahte suure augu tekkimist plokki.
Mõlemad käpad ja isegi starter hävines selle tagajärjel.
Tänaseks plok tühjaks tehtud. 2 elusat kolvigruppi sain 6est kätte

Nii igaks juhuks varuks.
Nii, aga auto koos, juba mitu nädalat tagasi.
Külge läksid Omega A mootoripadjad, sest need olid ainukesed, mis kohe uuena intercarsi laost olid võtta.
Ülemine polt veidi lühem, muidu sobis.
Asi koos ja .... mingi kahtlane klõbin, nagu hüdroka tiks.
Sai juba terve maailma välja mõeldud, läks aina hullemaks ka. Mootori tuli ka väreleb.
Õli tuli hakaks põlema enne käivitumist, ilmselt siis eelmise mootoril oli andur kutu.
Kuna hüdrokas, siis mis tast ikka, läheme proovime sõita.
Jõudu jube vähe ausaltöeldes.
Aga noh, anna pähe. Nagu käiks edasi, aga puterdab ja, mingi jant on. Jõuan maanteeni, teen plaani tagasi pöörata. Kuni lööb mingi jahutusvedeliku pilve ülesse.
Oeh.... Kiirelt koju tagasi ja auto seisma, kõik märg, aru ei saa kust tuleb. Kusjuures mootor ei suutnud ka tühikäigul enam käia ja jube raskelt läks tööle.
Ja nii ta seisis pooltest nädalat, sest garaaš hõivati sekundi pealt ära.
Äkki läks kaanetihend? Mootor oli mitu aastat ju kuival seisnud.
Täna ajasin sisse. Diagnostika näitab mõlema knock sensori errorit.
Hüdroka tiks on õnneks kadunud.
Jahutusvedelikul lõi lihtsalt ühe vooliku lahti, kuhu oli ununenud klamber peale panna.
Nii, mis veel?
küünlad maha
Säde nagu sitt. Oleks, samas nagu pole ka halb. Selge, homme uute küünalde järgi. Mis see 12€ siis ära pole.
Mõõtsin silindri surveid igaksjuhuks.
Kahtlus oli, et kuna esimese silindi kolb puudutas tuksis saale tõttu plokikaant, siis äkki peksis kolvi ülemise otsa nimodi ära, et ülemine surverõngas kinni?
Tulemustest, parim oli 14, enamik oli 12 ja kõige kehvem oli 9,5Bari.
Seejuures, kõige kehvem oli parema poole tagumine .... et vist siis 6es silinder.
No, ei tohiks nagu kergelt longata selliste tulemustega veel ju.