Re: check engine tuli hakkab pidevalt põlema.
Postitatud: 07 Jaan 2011 22:41
Uut teemat ei hakanud tegema, sest ilmselt sobib jutt siia teemasse ka.
Tegemist Omega A 2,6 Dualram-iga.
Nimelt külmalt käivitades (õues ca. -5kraadi) lonkab mootor suhteliselt jõuliselt. Umbes nagu osad silindrid ei teeks tööd. Umbes 20-30 sekundiga muutub mootori töö ühtlaseks. Ükski märgutuli ei põle. Seejärel sõitma hakates lööb mingitel suvalistel hetkedel mootori tule põlema ning veidike nagu esineks puterdamist mootori töös. Need hetked kui tule põlema lööb on suhteliselt kaootilised... mõnikord 700-1000pööret vahemikus, mõnikord 1500-1700, mõnikord 1500-2000 jne... peale 2300pööret kustub tuli ära ning ei sütti enam... kui pöörded taas alla 2000 langevad siis viskab jälle mingil suvalisel hetkel tulukese põlema. Ahjaa kui tuluke põleb siis pole mootoril teravust ka... pedaali vajutades nagu mõtleb ja uimerdab ning kui seier üle 2300 ära läheb siis hakkab elama ning töötab nagu poleks midagi olnud. Samuti viskab tühikäigul töötades vahest selle tule põlema ning pöörded kõikuma paarisaja pöörde ulatuses.
Tegin siis selle nn. kirjaklambri diagnosti ning ainukesed vead mida näitas olid 31 ja 48... ok 31 on seisva mootori puhul normaalne kuid 48 koodist võiks lugeda, et kehv laadimine või mingi ECM relay.
Laadimisega peaks kõik korras olema, sest paar nädalat tagasi sai genekal pingeregulaator vahetatud (ennem tuled virvendasid ees ja peale vahetust oli kõik ok), samuti peaks ju aku tule põlema viskama kui laadimine kehv on, kuid seda ei juhtu. Samuti on hiljuti vahetatud küünlad, jagaja kaas ning jagaja rootor.
Kas võib viga olla ehk kehvas mootori massis vms? Võib see põhjustada seda suvaliselt hetkel lonkamist jne? Need veakoodid peaks ju nn. mällu jääma isegi kui nad iseenesest ära kustuvad mingil hetkel, ehk siis valed veakoodid peaks olema välistatud?
Tegemist Omega A 2,6 Dualram-iga.
Nimelt külmalt käivitades (õues ca. -5kraadi) lonkab mootor suhteliselt jõuliselt. Umbes nagu osad silindrid ei teeks tööd. Umbes 20-30 sekundiga muutub mootori töö ühtlaseks. Ükski märgutuli ei põle. Seejärel sõitma hakates lööb mingitel suvalistel hetkedel mootori tule põlema ning veidike nagu esineks puterdamist mootori töös. Need hetked kui tule põlema lööb on suhteliselt kaootilised... mõnikord 700-1000pööret vahemikus, mõnikord 1500-1700, mõnikord 1500-2000 jne... peale 2300pööret kustub tuli ära ning ei sütti enam... kui pöörded taas alla 2000 langevad siis viskab jälle mingil suvalisel hetkel tulukese põlema. Ahjaa kui tuluke põleb siis pole mootoril teravust ka... pedaali vajutades nagu mõtleb ja uimerdab ning kui seier üle 2300 ära läheb siis hakkab elama ning töötab nagu poleks midagi olnud. Samuti viskab tühikäigul töötades vahest selle tule põlema ning pöörded kõikuma paarisaja pöörde ulatuses.
Tegin siis selle nn. kirjaklambri diagnosti ning ainukesed vead mida näitas olid 31 ja 48... ok 31 on seisva mootori puhul normaalne kuid 48 koodist võiks lugeda, et kehv laadimine või mingi ECM relay.
Laadimisega peaks kõik korras olema, sest paar nädalat tagasi sai genekal pingeregulaator vahetatud (ennem tuled virvendasid ees ja peale vahetust oli kõik ok), samuti peaks ju aku tule põlema viskama kui laadimine kehv on, kuid seda ei juhtu. Samuti on hiljuti vahetatud küünlad, jagaja kaas ning jagaja rootor.
Kas võib viga olla ehk kehvas mootori massis vms? Võib see põhjustada seda suvaliselt hetkel lonkamist jne? Need veakoodid peaks ju nn. mällu jääma isegi kui nad iseenesest ära kustuvad mingil hetkel, ehk siis valed veakoodid peaks olema välistatud?