2. leht 3-st
Re: 2,5TD 96kw sureb välja
Postitatud: 03 Juun 2010 20:13
Postitas raivo98
Vea koode saab ka kodus lugeda ju
Re: 2,5TD 96kw sureb välja
Postitatud: 26 Juun 2010 15:38
Postitas raivo98
Sa siin natuke nokitud teist ja selgus, et mul oli EGR valve tagant ära. Ühendasin nagu peab ja asi hakkas tööle. Aga sellega seoses tõbmasin uuesti juhtme tagant ära kuna jõud kadus ära. Ennem tuli jõud 2500 pealt, siis EGR-ga tuli alles 3500 pealt.
Turbo oligi otsas aga nüüd toimib. Otsas on ka pihusti otsad. Tellisin uued. Kallid teised, 530.- jupp.
Ja siis vanaks on jäänd ka arvatavasti potensomeeter (APP). Seda saab ka mõõta aga mis väärtused peaksid ei tea . Kui keegi oskab öelda siis antku teada.
Minu masina veakoodid:
64 - flow volume injection - The setting mechanism applies to pump P68 tip 1, 2, 39, 14, 21 at K70
82 - off cycle of injection, the difference in shaft speed signal P51 and P66 needle injection, stored in consequence - the missing injectors, low fuel, damaged fuel shut-off valve Y5, The setting mechanism of damaged and defective pump injection quantity sensor.
PS! Muutsin ka teema pealkirja.
Re: Probleem U25TD-ga
Postitatud: 26 Juun 2010 19:51
Postitas raivo98
Viga on midad selle EGR vaakum süsteemiga. Nimelt vaakum ei jookse enam maha. St., et klap jääb avatuks. Sel peaks käima mingi junn vahel aga mul see vist MAP sensori küljes hoopis. Et kas keegi saab minu juttu kinnitada.
Re: Probleem U25TD-ga
Postitatud: 04 Juul 2010 10:45
Postitas raivo98
EGR kalpi viga oli selles, et solenoidi külge jooksid voolikud valesti.
Eile sai ära vahetatud ka pihustiotsad. Ja nagu arvata oli ei läind paremaks seal midad. Kas kütepumbal splunsereid vahetada saab ja kui palju need maksta võivad.
Re: Probleem U25TD-ga
Postitatud: 04 Juul 2010 19:36
Postitas raivo98
Nii mootril on vahetatud tõukurid, pihustiotsad ja ära puhastatud kõrgsurve pumb. Nii palju on asi paranenud, et enam ei sure mootor välja pedaali päästmisel. Vea koodide pealt ei oska midad õelda kuna ei oska neid kustada. Käima läheb ikka sitasti. Käisin taas üle kütte trassi ja ei ole seal mingeid auke. Ainult, et kõrg surve pumpa vaevab kütte muudus ja filtris on pool õhku. Paagi pump töötab aga kui täpselt ei oska õelda. Arvatavasti tuleb ära vahetada. Kuna kui täna paagi kokkulappisin ja pumba otse tööle panin siis tagasi voolu torus aint niretas küttet. Ja siis sain oma püsika kangi tööle ja kui püsikas sisse lülitada siis see ei hoia kiirust vaid langebiga 5km pealt 10km/h alla poole ning kompuutri pealt näitab kütte kulu 5 - 7l/100km. Ainult kõigub aga kui ilma püsikata sõita siis on kõik ok.
Re: Probleem U25TD-ga
Postitatud: 05 Aug 2010 18:21
Postitas raivo98
Sai ostetud uus eteande pumb aga ei muutnud midad. Seega kellel soovi siis mul vedeleb nüüd korralik etteande pump. Ja kus asub klap mis takistab kütel vabalt voolata. Ja kas on võimalik, et aju on otsas. Ning kas on võimalik, et väljasuretus klap nõõgib.
Re: Probleem U25TD-ga
Postitatud: 04 Nov 2010 08:10
Postitas raivo98
Anomaalia on lahendatud.
Re: Probleem U25TD-ga
Postitatud: 04 Nov 2010 08:15
Postitas chandler
raivo98 kirjutas:Anomaalia on lahendatud.
millega asi lahenes siis?
Re: Probleem U25TD-ga
Postitatud: 04 Nov 2010 10:43
Postitas raivo98
Aju ja pumba elektroonika vahetusega. Oli aju otsas ja pumba elektroonika must.
Re: Probleem U25TD-ga
Postitatud: 04 Nov 2010 12:07
Postitas maarek62
Väga hea, mul on järgmine nädal pumbaelektroonika vahetus ette nähtud, järelikult olen siiamaani õigel teel

Re: Probleem U25TD-ga
Postitatud: 18 Dets 2010 14:24
Postitas mariom
ei hakanud uut teemat tegema.
autoks Omega B 98a 2.5TD 96kw
mul ka sama mure enamvähem et muidu kui gaasi maha lasid siis vilksatas korra mootori tuli(kuskil 1000 pöörde juures) nüüd eile hakkas täiega jamama sõites üle 2000 pöörde ja siis gaasi maha lastes vilksatab korraks mootori tuli kuskil alla 2000 korraks, kui sidurit vajutada siis sureb välja kui hoog väikseks läheb(c alla 50km/h). Kohapeal käib ilusti kui käima panna aga kui tuled sisse lülitada siis lööb korra kõikuma ja kui midagi veel järgi panna siis sureb välja. Sõidu ajal ka kui ristmikul seisma jään siis sureb välja( vahepeal jääb ka käima). ei oska kuskilt otsast alustada:S
Re: Probleem U25TD-ga
Postitatud: 19 Dets 2010 13:12
Postitas raivo98
Sümtomid on samad mis minu masinal. Alustada võid veakoodide lugemisest. Siis saad edasi uurida.
Re: Probleem U25TD-ga
Postitatud: 19 Dets 2010 14:43
Postitas mariom
aga mul imelik asi kui käima paned siis käib enamvähem ainult pöörded väga madalad. aga kui midagi sisse lüliada siis hakkab kõikuma. kliima ega raadio ei mõjuta aga kui tuled põlema panen siis hakkavad tuurid kõikuma kohe ja kui veel midagi järgi panen siis sureb välja. Õhulugejat vaatasin võtsin pistiku ära tuurid ei muutunud, järelikult see õhtul siis omadega?
praegu üritan diagnostikat teha:D
Re: Probleem U25TD-ga
Postitatud: 20 Dets 2010 16:20
Postitas mariom
kirjaklambri diagnostika näitas:
64-Fuel quantity adjustment control - malfunction
88-Mass air flow (MAF) sensor - voltage low
see maf sensor ka mingi õhulugeja asi? sest õhulugeja ei toimi mul.
aga see 64 probleem sama mis sul raivo. mida sellega peab tegema?
Re: Probleem U25TD-ga
Postitatud: 20 Dets 2010 18:13
Postitas raivo98
Võid proovida pumba lahti võta ja ära puhastada aga soovitav on osta kusagilt teine korralik elektroonika osa pumbale ning ära vahetada. Algul sain asja omal toimima aga natuke aega hakkas jälle jamama. Aga noh oleks pidand pumba seest ka ära puhastama.