Omega 2.5 v6 125kw 2000a
Re: Omega 2.5 v6 125kw 2000a
Lisaõhupumbal pole mingit seost jahutusvedelikuga!On 2 voolikut,ühe otsas on õhufilter ja teine voolik läheb läbi mingi klapi(vist on tagasilöögiklapp) väljalaskesse.
Natuke peabki pump undama(mõistuse piires muidugi)kui krigiseb/ragiseb siis jahh puksid/laagrid läbi.Mul igastahes nt.kostab selle pumba undamine üsna selgelt salongi ära.Sama võrdluse võib ka tuua siis kui AC sisse lülitada,siis 2ventikat hakkavad üsna häälekalt(kerge undamine ja jahutus tuule mühin) kapoti all tööle.
Natuke peabki pump undama(mõistuse piires muidugi)kui krigiseb/ragiseb siis jahh puksid/laagrid läbi.Mul igastahes nt.kostab selle pumba undamine üsna selgelt salongi ära.Sama võrdluse võib ka tuua siis kui AC sisse lülitada,siis 2ventikat hakkavad üsna häälekalt(kerge undamine ja jahutus tuule mühin) kapoti all tööle.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Omega 2.5 v6 125kw 2000a
Lisaõhupumba jaoks on kapotialuses kaitsmekarbis pruun relee, sõidusuunas esimene. Selle eemaldamine toob vaikuse, kuid parem variant oleks siiski pump korda saada.
Ja õhuvoolikud on jahutusvedeliku omadega väga sarnased küll, kuid nagu juba eelpool öeldud ei ole neil peale välimuse mingi seost.
Ja õhuvoolikud on jahutusvedeliku omadega väga sarnased küll, kuid nagu juba eelpool öeldud ei ole neil peale välimuse mingi seost.
Re: Omega 2.5 v6 125kw 2000a
Kas see pump töötab muidu sõidu ajal ka? Nagu kahes vahetuses nö. Külmast peast undab kui tolmuimeja aga sõidu ajal käib normaalselt nii, et ei kuule. Või on tal ülessanne ainult siis kui auto käima pannakse?
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Omega 2.5 v6 125kw 2000a
Huvitav kas 2,6-l pole sellist imevidinat enam küljes,pole nagu avastanud sellist asja stange taga.
Re: Omega 2.5 v6 125kw 2000a
vähe vale post sai 

Viimati muutis via101, 27 Mai 2010 09:33, muudetud 1 kord kokku.
Re: Omega 2.5 v6 125kw 2000a
Peaks ainult külmkäivitusel töötama, umbes sama kaua, kui pöördeid 1500 peal hoitakse ehk siis ca 5 minutit.Flopi kirjutas:Kas see pump töötab muidu sõidu ajal ka? Nagu kahes vahetuses nö. Külmast peast undab kui tolmuimeja aga sõidu ajal käib normaalselt nii, et ei kuule. Või on tal ülessanne ainult siis kui auto käima pannakse?
Re: Omega 2.5 v6 125kw 2000a
Suvisel ajal töötab lisaõhupump umb.1min. ja natuke peale,seda siis täiesti külma mootoriga.Kui aga mootor korra töödanud siis natuke hiljem paned käima siis kah töötab natuke aega.Oleneb muidugi mida juhtaju asjast arvab,just niikaua töötabki.Talvel jahh läheb ikka aega 2-3 min.täpselt ei mäletagi enam.opelist kirjutas:Peaks ainult külmkäivitusel töötama, umbes sama kaua, kui pöördeid 1500 peal hoitakse ehk siis ca 5 minutit.Flopi kirjutas:Kas see pump töötab muidu sõidu ajal ka? Nagu kahes vahetuses nö. Külmast peast undab kui tolmuimeja aga sõidu ajal käib normaalselt nii, et ei kuule. Või on tal ülessanne ainult siis kui auto käima pannakse?
Tegelt vist oli nii,et kui katalüsaatoris saavutatakse teatud töö temperatuur(seda vist lambda anduri vahendusel)siis jääb lisaõhupump seisma.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Omega 2.5 v6 125kw 2000a
Kokkuvõtvalt siis saab ka ilma aga kasulik on koos pumbaga? Kui see ainult katalüsaatorile haiget teeb siis kumb kulukam on? Katalüsaatorit vahetada kui see otsad annab või seda pumpa parandada? =) Hetkel ta undab harva, pigem uriseb ja ragiseb ja teeb muid häälitsusi. Kohe kohe minekul ühesõnaga.
Re: Omega 2.5 v6 125kw 2000a
2 katalüsaatorit(mitte universaalsed)maksavad hulka raha,kui just ei osta kasutatud originaale(mis aasta pärast ülevaatusel alt veavad).Lihtsam ju osta korras kasutatud lisaõhupump.See iseremontimine ei pidanud väga lihtne olema.Ja muidugi uus õhufilter ka.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Omega 2.5 v6 125kw 2000a
opelist kirjutas:Lisaõhupumba jaoks on kapotialuses kaitsmekarbis pruun relee, sõidusuunas esimene. Selle eemaldamine toob vaikuse, kuid parem variant oleks siiski pump korda saada.
Ja õhuvoolikud on jahutusvedeliku omadega väga sarnased küll, kuid nagu juba eelpool öeldud ei ole neil peale välimuse mingi seost.
Äratan vana teema ellu. Olin linnast ära ja auto seisis miski 2 nädalat maja ees. Tagasitulles avastasin, et pump on ilmselt surnud kuna enam ei ole isegi seda kõrinat kuulda mida ta mul viimati tegi. Nüüd on uus viga ilmnenud. Auto käivitades kuskil minut või kaks toimub regulaarselt pöörete langus ( 100-200 pööret vms ) nagu auto tahaks välja surra ja voolu kõikumine. Eriti hästi on näha see kompuutri valgustuse pealt. Tõmbab tuhmimaks. Täiesti soojast peast teeb seda ka aga kaob 10 sekundiga.
Panin 1+1 kokku ja võiks ju olla viga selles, et õhupump viskas lusika nurka aga kuidagi üritatakse seda käima ajada ikka ja see põhjustab siis eelmainitud jama.
Kuna hetkel pole aega remontima hakata siis küsingi, et kas selline kõikumine võib midagi muud ka ära lõhkuda? Võtaks seniks tagant ära pumba üldse kuni korda saab teha aga ma ei saanud sellest seletusest 100% täpselt aru kus see relee on mis välja tuleb sikutada. Ehk keegi kes täpselt teab juhatab.
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Omega 2.5 v6 125kw 2000a
Vaatasin siin millalgi järgi ja ikkagi pole minu 2,6v6-l seda lisaõhupumpa.tiiva sees on tühjus ja ega pole kuulnud ka mingit surinat,ega urinat kuskil.Ju siis uuetüübilisel mootoril on asi teisiti lahendatud
Re: Omega 2.5 v6 125kw 2000a
otsisin mööda internetiavarusi ja sain lõpuks kätte.
Lisaõhupumba relee on jah kapoti all releekarbis. Tulede poolt lugema hakata siis esimene ja pruun tõesti.
Võtsin tagant ära aga see põhjustas selle, et CheckEngine tuli jäi salongis põlema. See variant mulle ei sobinud.
Ajasin tungrauaga esimese juhipoolse nurga üles ja viskasin maja ees selili stange alla. Sai tehtud aga eks ta suht ebamugav niimoodi ole.
Kuna lammutuses olevad omegaB pumbad mõlemad eluvaimu sisse ei võtnud siis pidin leppima Vectra B 2,5 V6 pumbaga. Ei tea kas see midagi halba võib ka teha? Meeldiv on see, et tal pole eraldi õhufiltrit vaid filter on pumba peale pandud. 1 lõdvik vähem ja filtrit saab ise puhastada ( seal see svammi moodi asi sees ). Natuke maapinnale ja tolmule jms pahnale on küll lähem aga no valikut ei olnud.
Nüüd on auto vaiksem ka. Väikse tolmuimuri hääl. Enne undas nagu reaktiiv.
Lisaõhupumba relee on jah kapoti all releekarbis. Tulede poolt lugema hakata siis esimene ja pruun tõesti.
Võtsin tagant ära aga see põhjustas selle, et CheckEngine tuli jäi salongis põlema. See variant mulle ei sobinud.
Ajasin tungrauaga esimese juhipoolse nurga üles ja viskasin maja ees selili stange alla. Sai tehtud aga eks ta suht ebamugav niimoodi ole.
Kuna lammutuses olevad omegaB pumbad mõlemad eluvaimu sisse ei võtnud siis pidin leppima Vectra B 2,5 V6 pumbaga. Ei tea kas see midagi halba võib ka teha? Meeldiv on see, et tal pole eraldi õhufiltrit vaid filter on pumba peale pandud. 1 lõdvik vähem ja filtrit saab ise puhastada ( seal see svammi moodi asi sees ). Natuke maapinnale ja tolmule jms pahnale on küll lähem aga no valikut ei olnud.
Nüüd on auto vaiksem ka. Väikse tolmuimuri hääl. Enne undas nagu reaktiiv.