K: Esimesed õõtsapuksid
Re: K: Esimesed õõtsapuksid
ratta polte üle keerates esimesed rehvid andsid nagu nõksu järgi ... puksid mingisugused minemas?
Re: K: Esimesed õõtsapuksid
Võimalik, samas Omega esisild ongi paras sült, kui just mingeid väga vängeid (nt polüuretaan) pukse pole paigaldatud. Kui rehvid ebaühtlaselt ei kulu, ilusti otse kulgeb ning pidurdamisel vibama-väristama ei hakka, siis pole minu arvates muretsemiseks põhjust.egert kirjutas:ratta polte üle keerates esimesed rehvid andsid nagu nõksu järgi ... puksid mingisugused minemas?
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K: Esimesed õõtsapuksid
Miks see esisild nn sült on?
Kui kõik õigesti paigaldatud ja reguleeritud on siis jookseb otse ja vibamise põhjus on reeeglina valepidi või muu paigaldusveaga puksid
Amordid, laagrid, kettad taldrikud jne võiks ka korrektselt paigaldatud olla
Kui kõik õigesti paigaldatud ja reguleeritud on siis jookseb otse ja vibamise põhjus on reeeglina valepidi või muu paigaldusveaga puksid
Amordid, laagrid, kettad taldrikud jne võiks ka korrektselt paigaldatud olla
Re: K: Esimesed õõtsapuksid
Seda peaksid kõige paremini teadma Opeli insenerid, kuid tõenäoliselt ikka selleks, et teekonarusi paremini siluda - rahulikult kulgedes toimib täiesti edukalt.Omega Sport Packet kirjutas:Miks see esisild nn sült on?
Re: K: Esimesed õõtsapuksid
Millal viimati õõtsharkide pukse vahetasid?egert kirjutas:ratta polte üle keerates esimesed rehvid andsid nagu nõksu järgi ... puksid mingisugused minemas?
Mul sügisel vahetatud(odavamad puksid) ja täitsa ok esiots veel.Vanad puksid olid minuarust kah head(kõik vastas Opelisti ülesloetud kriteeriumitele) aga ülevaatusel vana hakkas kobisema ja luges ohtlikuks veaks.Tuttav remondimes arvas et pole väga viga midagi olnud aga...tuli vahetus ikkagi ette võtta.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K: Esimesed õõtsapuksid
Ei teagi kas saab õigesse auku mure kirjutatud kuid probleem ebamäärase võdinaga autos. Rehvid on uued ning tasakaalus, amordid töötavad ka kenasti, mingit ülemäärast õõtsumist ei ole, auto nagu võimendaks lainetust teel ja seda ka mitte kogu aeg ja ühtemoodi. Ükspäev tõstsin esimesi rattaid tungiga ja ratast sõidusuunas edasi-tagasi liigutasin avastasin kerge õõtshoova liikumise puksides. Kas võdin võib tulla kulunud puksidest? Pidurdamisel mingit erinevust pole võdistamises. Võdin ei sõltu ka kiirendamisest ega aeglustamisest. Olen selle autoga sõitnud 8 tkm aga see sültjas võdin häirib. On keegi samasuguseid sümptomeid kogenud?
Re: K: Esimesed õõtsapuksid
Nonii ise küsin-ise vastan. Ilmselt ikka ka õõtsa puksid läbi. Siit küsimus et kas saab eraldi A varuosa pukse tellida või peab kogu õõtshoova ostma? Huvitav mis hinnaga võiks uus A varuosa õõtshoob olla?
Re: K: Esimesed õõtsapuksid
Minu omal olid vahetatud õõtsad all, ja tagumine puks mingi vääraka mõõduga. Niiet ei forss, automaailm ega fixus ei suutnud mle sellist pakkuda naq vaja oleks. Nüüd siis ootan oma uusi õõtshoobasid.
Ehk kui vahetate oma õõtshoobasid, vaadake et neile pärast pukse ka oleks võtta kuskilt
Ehk kui vahetate oma õõtshoobasid, vaadake et neile pärast pukse ka oleks võtta kuskilt

Re: K: Esimesed õõtsapuksid
B osa alla panna ei tahaks, kogu õõtsa vahetuse mõte on, et saaks zarniirid ka siis kohe ju uued, muidu on see, et pean neid kõiki eraldi vahetama.
Re: K: Esimesed õõtsapuksid
Ma vahetasin endal ainult puksid ära, sarniiri ei vahetanud, kuna se polnud halvas seisus ja niisama pole mõtet ka vahetada, originaal ikka tunduvalt etem kui mingi b varuosa!Rumsa kirjutas:B osa alla panna ei tahaks, kogu õõtsa vahetuse mõte on, et saaks zarniirid ka siis kohe ju uued, muidu on see, et pean neid kõiki eraldi vahetama.
Irmscher Omega 3.0 MV6
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Re: K: Esimesed õõtsapuksid
Tahaksin selliseid pukse oma silmaga näha, mis esirattad vibama paneb...! Kui ratas vibab, siis on põhjuseks reeglina kas vigane või tasakaalustamata rehv, vigane velg või siis ka piduriketas.Viimane siis, kui vibab pidurdamise ajal...Omega Sport Packet kirjutas:Miks see esisild nn sült on?
Kui kõik õigesti paigaldatud ja reguleeritud on siis jookseb otse ja vibamise põhjus on reeeglina valepidi või muu paigaldusveaga puksid
Amordid, laagrid, kettad taldrikud jne võiks ka korrektselt paigaldatud olla
Soetasin omale Omega viis ja pool aastat tagasi, lasin kõik puksid ära vahetada ( originaalid) ja sõidan siiani. Olen vahetanud mõne rooliotsa selle ajaga ja ka amordid. Seoses sellega ka sai käidud silda reguleerimas, kuid mingit puksijama pole olnud ja ma ei saa aru, mis jutt ümber nende bemmi pukside käib...? Ommi originaalid peavad vastu küll ja veel, kui lausa mööda kartulivagusid ei sõideta...!
Re: K: Esimesed õõtsapuksid
Eks see siiski oleneb kes kus põhiliselt sõidab, mina näiteks pean kruusateid päris palju uhama, mis on praegu siin kandis ikka eriti mõnuga treppis ja auklised.Andu kirjutas:Tahaksin selliseid pukse oma silmaga näha, mis esirattad vibama paneb...! Kui ratas vibab, siis on põhjuseks reeglina kas vigane või tasakaalustamata rehv, vigane velg või siis ka piduriketas.Viimane siis, kui vibab pidurdamise ajal...Omega Sport Packet kirjutas:Miks see esisild nn sült on?
Kui kõik õigesti paigaldatud ja reguleeritud on siis jookseb otse ja vibamise põhjus on reeeglina valepidi või muu paigaldusveaga puksid
Amordid, laagrid, kettad taldrikud jne võiks ka korrektselt paigaldatud olla
Soetasin omale Omega viis ja pool aastat tagasi, lasin kõik puksid ära vahetada ( originaalid) ja sõidan siiani. Olen vahetanud mõne rooliotsa selle ajaga ja ka amordid. Seoses sellega ka sai käidud silda reguleerimas, kuid mingit puksijama pole olnud ja ma ei saa aru, mis jutt ümber nende bemmi pukside käib...? Ommi originaalid peavad vastu küll ja veel, kui lausa mööda kartulivagusid ei sõideta...!
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K: Esimesed õõtsapuksid
Õõtsa puksid kui need vastu peavad, rattalaagrid eriti tagumised on mõtekas panna parema kvaliteediga , mis on ka kallimad
See aeg ja vaev ja ka tööraha, mis odava varuosaga toimetades kokkuvõttes tuleb on kallim kui teha yks kord ja põhjalikult korda kvaly. osaga.
See aeg ja vaev ja ka tööraha, mis odava varuosaga toimetades kokkuvõttes tuleb on kallim kui teha yks kord ja põhjalikult korda kvaly. osaga.