Re: Küsimusi omega b 2.5 125 kw mootori kapitaalremondist
Postitatud: 06 Dets 2010 00:55
Postitas o:mega
Kontrolli karteri tuulutused üle. Kui sealt õhk läbi ei käi siis vannud tulist kurrrja, et miks kallis remont sai ette võetud.
Re: Küsimusi omega b 2.5 125 kw mootori kapitaalremondist
Postitatud: 06 Dets 2010 20:47
Postitas malagar
Kindlasti võib üle kontrollida. Aga kuidas seda teha ? Oli vist mingi teema - proovin otsida

Re: Küsimusi omega b 2.5 125 kw mootori kapitaalremondist
Postitatud: 22 Dets 2010 13:58
Postitas probe2
malagar kirjutas:Esitaks ühe väikse nõuküsimise ka siiasamasse.
Õlileke on probleemiks. Käisime eestis veel parandamas - vahetati klapikambrikaane tihend ja töömees väitis, et silikoonis kõvasti ära ka. Siis oli õlikorgi toru juures tihend läbi ja uus leke - see oli kerge vaev vahetada. Nüüd siinpool lahte hakkas uuesti lekkima - naine läks töökotta, seal vahetati jälle mingi tihend ära - mingi teine vist seekord. Ja nüüd lekib jälle - eile naine kurtis et ikka on õlikärsahais üleval ja mootor oli pealt õline kui vaatasin - külg oli puhas aga see must plastosa oli pealt õliga koos. Kuivatasin ära ja saatsin nad teele ja nüüd vaatasin ku...... et maja juures maanteele läheb väikeste õlitilkade rida. Täiesti hulluks ajab. Küsimus ise oleks lihtsalt see, et paluks pakkumisi, et mis juhiseid võiks kohalikule mehhaanikule anda, et kust ku...... ta veel läbi võib ajada. Tänamatu töö ma tean

- rohkem nagu kohvipaksu pealt ennustamine.
õlileke on probleemiks, räägin omast kogemustest juhtus selline edev asi et tegin samal mootoril blokikaane tihendi vahetust ja pärast avastasin samuti et plastiku pealt õline kõrvalt aga kuiv, nimelt keskmised klapikambri tihendid lekkisid nii et õli jooksis küünlapiipude kaudu üles mootori kõrval ega kuskil õli ei olnud täpselt nagu taevast oleks õli sinna sadanud
Re: Küsimusi omega b 2.5 125 kw mootori kapitaalremondist
Postitatud: 24 Nov 2011 20:06
Postitas malagar
Tere taas!
Tõstaks uuesti teemat, sest oleks vaja nõu küsida jälle. Teemaks siis seesama oomega, millest teema alguse saigi. Ja tegelikult mureks endiselt õlileke, aga nüüd siis küsiks mõned uued küsimused.
Põhimõtteliselt on siis nii, et kevadel sai jälle mingi tihend vahetatud autol, aga kuna pärast seda tekkis peaaegu kohe probleem, et auto ei käivitunud, siis seisis see kogu suve praktiliselt töökoja õuel, kus siis otsiti seda käivitumise viga. Tegelikult oli see käivitumise teema juba ka talvel päevakorras, siis sai vahetatud mootoririhm koos kõige sinna juurde kuuluvaga, starter, kaks korda bensiinipump. Naine palus soome, inglise ja tunguusia keeles, et kontrollitaks seda bensiinipmba juhtmeid lähemalt, sest kui mingi raske asjaga, ala puuhaluga, bensupaagi kohale taguda, läks auto käima. Öeldi, et kontrollitud ja korras. Viimaks nüüd siis uues töökojas rääkis naine taas kogu saaga otsast lõpuni ära ja sattus südametunnistusega mehe peale, kes kontrollis ja tuvastas, et juhtmed täitsa mädad. Peale seda parandust auto käivitub jälle ja naine sai isegi sõita mõned päevad, aga siis hakkas jälle vana nali õliga peale ja praegu on taas nii, et võtsin aku maha pealt. Tundub, et taas klapikambrikaas. Nüüd siis küsimused.
1. kas keegi oskaks linkida mingit pilti/skeemi/juhist, kuidas seda karterituulutust kontrollida? Arvestades, kuidas seda bensupumpa eelmine töökoda kontrollis, kahtlen, kas keegi seda üldse vaadanud ongi.
2. kas vastab tõele, et Vectra alumiiniumist klapikambrikaaned sobivad ka oomile ja kui, siis mis hinnaga neid saada on? Plaanis on vahetada ühe valuga mõlemad kaaned koos tihenditega, oskab keegi hinda pakkuda? Kas on veel mingeid muid variante, mis sobiksid- mingite sportversioonide omad äkki, ekstra vastupidavad?
3. kogu see saaga läks tegelikult lahti peale Eestis tehtud tehnoülevaatust, kus mootor üle küpsetati. Enne seda olid tihendid vahetatud ja mingi möksiga tihendatud ja auto võttis õli niipalju, nagu selles vanuses auto normaalselt ikka võtab. Aga kas kogenud tee-itse-mehed oskavad välja pakkuda mingeid kohti, mis kindlasti kannataks veel topelt üle kontrollida, kui juba remondiks läheb- et ei tuleks kahe nädala pärast otsast peale hakata? Ehk siis et mitte nagu päris kapitaalremont, aga väiksem kõpitsemine.
Teisest asjast räägin ka, paluti küsida sama korraga. Ehk siis et naine räägib, et kui annab gaasi näiteks vastu mäge sõites, siis kiirusel 80 ja 100 vahel tekib mingi meeletu vibratsioon auto esiotsas, nagu sõidaks traktoriga. Üle saja kiirendades või kiiruse alla lastes kaob ära. Käskisin naisel samal ajal tahhokat vaadata, ei lähe pöörded kõrgeks, nii et käigukastis ei saa viga olla (see on ka korra juba vahetatud ja tookord, kui oli vigane, ei olnud sellist vibrat). Teinekord ka tasasel maal kiirendades sama lugu, või siis möödasõidul näiteks. Suht kõvasti vibreerib ka koha peal käies näiteks foori taga. On olnud jutuks, et tühikäigumootor tahab puhastada, see töö on puhtalt selle taha jäänud, et suuremaid asju on kogu aeg ees olnud tegemisel ja iga kord läheb meelest ära. Aga see sõidu ajal tekkiv vibra ei peaks ju tühikäigumootoriga seotud olema, või on?
PS Naine praegu üle õla loeb mu posti ja palub küsida, et kas mingis õlilekketeemas viidatud jutt, et võib süttida, kui kõvasti lekib, on nagu hirmutamiseks mõeldud või vastab tõele. Ta on nimelt korra veel enne neid esimesi parandusi lausa tee ääres seisma jäänud, et oodata, et tossupilv kapoti kohalt natuke hajuks, kuna salongi ajas niimoodi sisse, et ei kannatanud edasi sõita. Enne esimest klapikambritihendi vahetust jooksis hommikul täisvalatud paak õlist 30km-ga tühjaks, praegu jõudis 15km-ga suht miinimumi lähedale. Niipalju siis lekke suurusjärgust.
Oleksin väga tänulik, kui rahvas võtaks vaevaks arutleda ja natuke nõu anda asjas. Naine sõidab praegu mingite alla viiesaja euroste säästukärudega, esimene teenis aasta, siis ei antud ülevaatust enam, (tehnilise poole pealt oleks veelgi teeninud, aga ka õlileke ja käsipidur kutu, mõranenud esiklaas, pidurikettad- no natuke palju auto vanust ja kere seisukorda arvestades, et parandama hakata, järgmine aasta oleks juba rooste pärast põrunud läbi ülevaatusel ilmselt) teine sai nüüd ostetud. Ühelgi tingimusel ei ole nõus omegast loobuma, ütleb, et teeb selle igal juhul korda. Ühtegi teist marki ka ei taha, tahab raudpolt tagavedu ja bemmid on tema jaoks rullnokaautod, mõttetu vaielda ses osas. Nii et nõuandeid stiilis "auto maha kanda" ei ole mõtet pakkuda, kuna minu taga see mahakandmine ei seisa teps... Kõik muud soovitused, lingid, pildid on teretulnud. Loen saksat, inglist ja naine loeb ka soomet ja natukene venet.
Re: Küsimusi omega b 2.5 125 kw mootori kapitaalremondist
Postitatud: 24 Nov 2011 20:39
Postitas v6omega
Mina sain kasutatud vectra kaaned lammarist .
Maksid nad 2a tagasi 1000.-eek ehk mingi 64eur 2tk