2. leht 3-st
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 19 Dets 2010 12:33
Postitas arska
nagu omanik mull rääkis siis pidi säärani asi olema et yks k6ik mis käiguga pidi j6nksutama,aga kui kiirendad siis ei ole midagi,imelik on just see et sooiast peast hakkab jebima!
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 19 Dets 2010 17:45
Postitas FFBI
Siis soovitaks selle klapi ära pesta. Ja noh kui ei ole kütuse filtrit kunagi vahetatud siis sellegi võiks ära teha.
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 19 Dets 2010 23:22
Postitas arska
eks peab vaatama ta auto korra yle siis just neid samu asju mida te siin kirjeldanud olete!
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 20 Dets 2010 20:33
Postitas y2k87
Tuttaval minestas samade tunnustega küttepump ära. Pump iseenesest lõi, aga survet polnud ja jõnksutas ka soojast peast.
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 29 Dets 2010 20:51
Postitas arska
nii,kysimus siis selline et kui palju tarvis lammutada seda ecotekot et seda nuka andurit kätte saada,kas on vaja klapikambri kaan ära v6tta v6i on vaja eest rihma kaitse plastik ära v6tta????
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 29 Dets 2010 21:02
Postitas arxsss
rihma kaitse maha ja siis näed juba andurit.
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 29 Dets 2010 21:06
Postitas arska
arxsss kirjutas:rihma kaitse maha ja siis näed juba andurit.
ja nagu aru saan siis sealt saab selle siis lahtigi keerata et seal on nähtaval mingi mutter?
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 29 Dets 2010 23:03
Postitas Omega Sport Packet
6mm kuuskant polt või torx, pistik lahti ja tuleb üles välja.
See jõnksutamine andurite jne puhul peaks diagnostikas kajastuma kuidagi, mootoritule põletamisega vms jne.
Pigem küttesektsioonis midagi
Süütemoodul , krt seda teab
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 29 Dets 2010 23:35
Postitas arska
ma kirjutasin siia selle kysimuse selle pärast et mulle tuli teine selline ja enne kui lammutama hakkaks tahaks täpsemalt teada mis kus ja kuidas on!tänud k6igile kes aitasid!
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 30 Dets 2010 00:36
Postitas Jospa
arska kirjutas:ma kirjutasin siia selle kysimuse selle pärast et mulle tuli teine selline ja enne kui lammutama hakkaks tahaks täpsemalt teada mis kus ja kuidas on!tänud k6igile kes aitasid!
Karvane tunne ütleb, et see pole nukaanduri viga. miks? sest kui nuka andur hakkab läbi minema laseb ta pöörded 4500 rpm-ni, kus siis rakendub piiraja, paned auto seisma ja siis laseb jälle lõpp piirajasse ehk siis 6000rpm vms. Kui nuka andur täitsa läbi siis ei taha üldse käima minna, paugub ja uputab ennast üle, lubab korraks ja siis jälle kõik. Aga kuna on tegu 2.0 ecotekiga, siis see on nii anomaaliaid täis, et ise ka ei kujuta ette. Kellel 100kw veel normaalselt toimib siis sülitagu 3 korda üle ja palvetage, et midagi peeti ei läheks. V6 on pigem rohkem järeleandlikumad kui 100kw mootor. Kõik oleneb muidu omanikus, kui eelmine omanik on jätnud mõned asjad tegematta, siis võib järgmine auto omanik endale sellise p*** kaela saada. Kapriisne mootor on, leian et kõige hullem mootor mis üldse olla saab Omega B peal. Aga ma soovin jõudu ja jaoksu, sest potensiaali 100kw...senikaua kuni kõik korras. Mina sain enda oma nii korda, et ma vahetasin kõik andurid ja süütemooduli jne mis vähegi võiks põhjustada jõnksutamist, välja.
Koonerdada ei tohi nende anduritega - kõik A varuosa, kas või kasutatud. B varuosa andurid ja jutud ei tööta stabiilselt. Lamda võib jah seda põhjustada e. annab ajule segaseid teateid, kas anda rohkem õhku või küttesegu peale või vähem. Ja sealt võib tullagi see jõnksutamine. Otsi viga asjadest mis muudavad küttesegu vms e. õhulugeja, õhukuluandur, lamda jne.
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 30 Dets 2010 14:25
Postitas Omega Sport Packet
Andureid saab viimast kui ühte kontrollida eraldi! Vaja testrit ja autodatas on mustvalgelt enamus ka kirjas.
Viga võib olla ka ECU s kus iganes.
Kuskilt otsast tuleb hakata vaikselt kontrollima.
Mina alustan nii, et möödan silindrites alati surved ära ja siis hakkan asja edasi vaatama.
Kui anduri viga siis peaks mootorituld ka ju põletama, kui nukaandur jebib ja segu paigast läheb reageerib lambda kohe ja mtuli põleb.Kui lambda segast paneb ajab muud andurid ka lolliks ja mootorituli ikka põleb.
See jõnksutamine vajaks paremini lahti seletamist
Lambda sondi vea moodi kangesti aga no miks tuli ei põle, karteritulutused jne?EGR
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 30 Dets 2010 20:48
Postitas arska
eks neil on ikka kerge rääkida kellel on se data jutud ja asjad!
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 30 Dets 2010 21:45
Postitas chjan
aga internet olemas... sikuta alla .
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 30 Dets 2010 22:54
Postitas arska
chjan kirjutas:aga internet olemas... sikuta alla .
jaa jah,julm sikutaja olen kyll muidugi!
Re: K:mure 2,0 100kw ecotekoga
Postitatud: 31 Dets 2010 02:54
Postitas Jospa
arska kirjutas:eks neil on ikka kerge rääkida kellel on se data jutud ja asjad!
Minul ei ole minegid data jutud ja asjad, räägin oma kogemustest.