2. leht 2-st

Re: Arutelu soenuse kohta

Postitatud: 05 Jaan 2011 18:02
Postitas Omega Sport Packet
Ei kurda, et omega külm auto on

Ma ei hakka liikumagi ennem talvel kui õlid soojad ja jahutusvedelik 90kraadi ei ole.
Ja kui temp üleval ja soojenduse järgi lükkad max temp peale on isegi liiga palav


Ja kui piirjoone järgi lõigata siis ei saa kätte normaalset radikat, ei välja ega sisse

Re: Arutelu soenuse kohta

Postitatud: 06 Jaan 2011 10:26
Postitas Zoa
mina annan kohe talda kui masin puhtaks roogitsetud (bensiinikulu väiksem ja mootor soojeneb kiiremini), mitte ei vaaru hinge kohapeal.

Mulle ka alguses tundus et omega soe (st 1ne talv kui kasutasin) aga talved vist läinud 4 aasta tagusega võrreldes karmimaks.
Praegu hetkel on jah soe, aga kui ikka -15 kuni -30 nagu eelmine aasta siis see, et omegas siis palav oleks on puhas huiijari jutt.

Re: Arutelu soenuse kohta

Postitatud: 20 Jaan 2011 18:58
Postitas omaklemmm
tere megahabe mina ostsin tuttika salongi radika 250 eeki kui huvi ma otsin andmed üles

Re: Arutelu soenuse kohta

Postitatud: 20 Jaan 2011 21:26
Postitas MegaHabe
omaklemmm kirjutas:tere megahabe mina ostsin tuttika salongi radika 250 eeki kui huvi ma otsin andmed üles
ikka, pene siia või siis PS`i :wink:

Re: Arutelu soenuse kohta

Postitatud: 20 Jaan 2011 22:04
Postitas Tim
Kas see 250.-eegune radikas ka sooja annab?
Tuttav vahetas hiljuti audil salongisoojendus radikat,kõige odavamal varjandil(hind oli 200.- millegagi)oli elemente umb.poole vähem,kui tehase omal,kallimal varjandil juba päris hea ja esindusest a-varuosa-siis oli vaske ja lamelle ka -25´c jaoks.
Need odavad radikad pidid toimima kuni -10/-15´c ´ni.