Nüüdseks omajagu autoga tegelenud. Ja tahab veel tegemist saada, momendil sõidukõlbmatu.
Juhtus siis sama lugu mis omegalgi, et hakkasin esimest rattalaagrit vahetama ja kui vana täiesti eemaldatud sai ja mööda põrandat laiali kukkus, selgus, et uus ei sobigi. Aga tõstuki vahelt oli välja vaja auto saada, siis korjasin vana kuulid kokku ja ladusin kõik kokku tagasi- vähemalt sai liigutada.
Sai tegeletud ka pigimattide paigaldamisega ja polstrite tagasi paneminie käsil ka lisaks laagri vahetusele

Ukse kõik suuremad augud kleepisin mingi õhku mitte läbi laskva pehme materjaliga.
Laepolster nagunii rippus igast servast, et sai see ka eemaldatud ja ilusti puhtaks pestud ning täna just panin klaasiliimiga tagasi.
Pigimatt ise ei ole tglt mõeldud autosse, vaid hoopis ehitusel kasutatav materjal
Ammusest ajast seisis mul peugeot sportpütt keskmine ja sai see siis ära kasutada senise resonaatori asemel. Tulemusega võib rahule jääda- hääl veidi vaiksem ja sumps ka lekkevaba.
Esituled saavad lähiajal omale musta põhja arvatavasti.
Siin siis laagriga tegelemine:

Polstrite eemaldamine ja üks matikene katsetamise eesmärgil paigaldatud:

Peamiselt valmis:

Unustasin Raplas tagaistme sisse tagasi visata jaanipäevaks ja õnneks Vändras vedeles mul omega vana iste ja sobis sinna peaaegu päris hästi:

Lagi ilma polstrita:

Lae polster tagasi pandud ja toestatud:

Lae polster peale puhastust:

Ukse tihendamine:

Tuba veel igast manti täis:
Sai kuu tagasi kergelt vahatud toonvahaga ja teostamisel siis:
Summuti enne tegemist:

Valmis:

Sai ka noaotsaga roostetäppe taga aetud ja siis peale veidikest tegemist:
