2. leht 2-st
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Postitatud: 01 Aug 2011 21:39
Postitas kalmer1102
Alluxp kirjutas:Omegal ei saa vist mootoril midagi vahetada, ilma mootorit tõstmata.. isegi starterit mitte.

V6´l ikka saab ju?

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Postitatud: 01 Aug 2011 22:13
Postitas Alluxp
kalmer1102 kirjutas:V6´l ikka saab ju?

Mkm, mõned millimeetrid jäävad puudu, et starter pesast kätte saada ilma mootorit tõstmata.

Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Postitatud: 02 Aug 2011 17:58
Postitas kalmer1102
Kas sa võtsid ikka käpa ploki küljest lahti? Ja selleks peaks padja ära võtma vist, sest 1 polt on väga valesse kohta topitud.
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Postitatud: 02 Aug 2011 19:12
Postitas Alluxp
kalmer1102 kirjutas:Kas sa võtsid ikka käpa ploki küljest lahti? Ja selleks peaks padja ära võtma vist, sest 1 polt on väga valesse kohta topitud.
jep, kõik pidi küljest ära kakkuma (käpa ja padja)

suhteliselt uskumatu, kui vastikusse kohta osatakse selline jupp panna.
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Postitatud: 02 Aug 2011 20:01
Postitas kalmer1102
Mul on selle padja alumise mutriga jama, pole eriti ruumi et keerata, on veel roostes ja pooleks ka ei lähe

. Homme võtan starteri maha ja siis läheb millalgi remonti(ehk).
Aga aitäh et vastata viitsisid
Kas V6´l karter mahub alt ära kui mootorit tõsta?
Re: K:2.0 100kw mootoriga mure
Postitatud: 08 Aug 2011 09:37
Postitas omega20
Nii,minu poolt võib teema lõppenuks lugeda kuna nüüd sain lõpuks auto korda.Sain aega et karteri põhi alt ära võtta ja oligi viga selles et oli põhja vastu õli võtu toru löönud.Põhi oli enne ka natuke kõver ja polnud palju vaja enam.Aga nüüd põhi sirge ja auto käib nagu kellavärk!Tänud kõigile kes vastasid!