2. leht 2-st
Re: Kütuse probleemid mootori töös !
Postitatud: 15 Nov 2009 18:30
Postitas Leprechaun
Kui kommutaator läbi on, siis see mootor ei läheks sul üldse käima. Kogemus endal olemas sellega juba. Kui vända andur vigane on, siis pane mootor tööle ja liiguta juhtme otsasid ja vaata, kas sureb välja või mitte. Andur ise on ilmselt korras, sest muidu ei läheks sul auto käima. Sel mootoril on õnneks see andur veel normaalsel ja kättesaadaval kohal.
Kirjaklambri diagnostist veel nii palju, et minu Omegatel pole see veel valesid vastuseid andnud.
Re: Kütuse probleemid mootori töös !
Postitatud: 20 Nov 2009 04:20
Postitas grimes
Okei... olen nüüd lõpuks mootori korralikult tööle saanud !
Kuid nüüd uus suur küsimus... Nimelt olevat olnud sellel ennem siis paagivälise pumbaga paak all ! Nüüd on aga pandud tutikas paagisese pumbaga paak koos paagisisese pumbaga siis muidugi !
Sai siis see kaan küljepealt lahti keeratud 10-ne poldiga või palju neid seal ongi... kui seda kogu jama otsitud sai.
Et kas peab see pump olema otsaga alla poole ?
Ütleme... et kui nüüd eestpoolt vaadata tahapoole... luuk on ees siis... tagasivoolu toru on üleval, all on siis pumba pealevoolu toru ja selle all on siis see pensupumba pistik ! Kõik nagu ühes reas... Et sellejärgi oleks justkui kõik õieti küljes... aga bensiinipump jääb ise kalla 8 suunas siis ?
Loogiliselt võttes peaks pump jääma otsaga alla ? Oma bensu kogumis punkti vms ? Sest tal see sõel seal otsas kh sellise kujuga, nagu peaks pump otse paagi põhja ulatuma !
Paremkurv ei pruugi olla üldse mitte järsk, et ta ära sureks !
Sellest nüüd ongi viimase jama koterman ! Nimelt siis paremkurvis sureb ära ! Ja ei saa bentsu kätte... Kui bentsu alla 20L
Nimelt siis abi vaja targematelt ennem kui asja kallale asun ! Et mis suunas see bensupump seal paagis olema peab või on ?
Kuidas see bensukoguja ise on ? Vahetatav ? Ehk see hoopis katki... et ta ei hoia bentsu seal seinte vahel... Peaks nagu labürent olema see seal vms !
Re: Kütuse probleemid mootori töös !
Postitatud: 20 Nov 2009 09:31
Postitas Leprechaun
Pump peab otsaga peaaegu vastu põhja minema, suht kehvasti läheb see sinna sisse, kuid kui paika saada, siis istub kenasti sinna. Kui pump on õiges asendis, siis saab sõita ka paar liitrit kütet paagis ilma, et auto jõnksutama hakkaks.
Re: Kütuse probleemid mootori töös !
Postitatud: 23 Nov 2009 20:03
Postitas grimes
Leprechaun kirjutas:Pump peab otsaga peaaegu vastu põhja minema, suht kehvasti läheb see sinna sisse, kuid kui paika saada, siis istub kenasti sinna. Kui pump on õiges asendis, siis saab sõita ka paar liitrit kütet paagis ilma, et auto jõnksutama hakkaks.
Seega ,et pump peaks siis otse suunas paagi põhja minema..
Ehk siis kella 6-e suunas otse alla ?
Hetkel on ta 7-8 vahel kuskil suunaga... ja digi spido näitab 6L pentsu.. siis hakkavad kriipsud vilkuma ja otsas... seega ta ei saa seda 5L enamgi kätte !
Re: Kütuse probleemid mootori töös !
Postitatud: 23 Nov 2009 20:44
Postitas Leprechaun
Sel juhul on sul jah pump vales asendis, pump peaks kella 6 suunas olema. Max, mis ma tanklas Omega A paaki olen lasknud on ligi 71L. Paku ise palju seal kütet veel järgi oli enne tankimist ja auto isegi ei jõnksutanud veel tanklasse jõudes

Re: Kütuse probleemid mootori töös !
Postitatud: 24 Nov 2009 03:42
Postitas grimes
Andmete järgi peaks olema 75L paak ...
Aga kõrini lastes läheb alati paar L rohkem enamjaolt kui näidatud on !
Seega sul oli siiski suht kuival !
Eks ma siis proovin asja oma õigesse kohta sokutada nüüd homme !
Tänud sulle vastamast !

Re: Kütuse probleemid mootori töös !
Postitatud: 24 Nov 2009 10:13
Postitas Leprechaun
Minu arust on andmete järgi 70L paak.
Re: Kütuse probleemid mootori töös !
Postitatud: 25 Nov 2009 02:12
Postitas grimes
Leprechaun kirjutas:Minu arust on andmete järgi 70L paak.
Okk ! Ma ei julge ise midagi kindlalt väita... Aga autoga kaasas oli pardakas manual... ja väitis et 75L kui õieti vaatasin !

Re: Kütuse probleemid mootori töös !
Postitatud: 21 Jaan 2010 09:30
Postitas Taimz637
pumba töösurve 3,8bar