2. leht 2-st

Re: suvel läheb keema , talvel ei lähe soojaks

Postitatud: 30 Nov 2011 08:53
Postitas Maddy
Tervist!
Sarnane probleem, ei hakanud uut teemat tegema. Miinuskraadid mõni nädal tagasi tegid pahandust (ei tulnud pähe, et eelmisest omanikust veel vesi jahutusvedeliku asemel) ja lõhkusid ühe lõdviku ära. Sellest kraanist parempoolne. Pilt
Häda ja vaevaga sai ära vahetatud, aga nüüd ajab kolekiiresti vedeliku keema. Ühtlasi ei hakka enam ventikas pöörlema. Umbes enne vooliku vahetust kiskus veel käima.
Kus see temperatuurianduri pistik asub Omega 2.0 100kw?
Termostaadi peaks ka üle kontrollima, kust sellele ligi pääseb. Salongi sooja ei tule ja kui käsi ette panna, siis praktiliselt ei tunne, et mingit tuult sealt tuleks, kuigi salongiventikas töötab.
Üsna võhik veel autode alalvabandan ette lollide küsimuste eest.

Re: suvel läheb keema , talvel ei lähe soojaks

Postitatud: 30 Nov 2011 20:14
Postitas Tim
Pildil küll nüüd 100kw kapotialune pole...
Kui salongi entilaator on nt.seatud täisvõimsusele( kas ventilaatori töötamise hääl on ikka kuulda!?)puhuma ja õhku peaaegu et ei tulegi vent.avadest,siis salongiõhufilter ummistunud.
Millist temperatuuri anduri pistikut on silmas peetud?Neid omegal nt 4tk.
Termostaadi korpus hästi näha,asub väljalaske kollektori kohal,1silindri kõrval.Jäme lõdvik+peenike lõdvik tulevad sealt küljest.

Aga see vee nali jahutussüsteemis... :lol: talv ju kohe ukse ees ja ikka ei leita aega,et jahutussüsteemis olev vedelik õige asja vastu välja vahetada.

Re: suvel läheb keema , talvel ei lähe soojaks

Postitatud: 01 Dets 2011 15:23
Postitas Maddy
See on jah vist mingi disla oma.. varastasin ühest vanast postist. Kolmikkraan on see 100kw ja pidavat nõrk koht olema. Samas paistab, et see pole siiski minu probleem. Talve asi on jah piinlik lugu, aga nii ta läks. Korra sai põhja all ka käidud ja seda peaks nüüd küll vist mingi asjalikum tegelane üle vaatama, sest mingi ime najal see isetehtud mootor seal püsib.
Selle temp. anduri kohta uurisin hetkel selleks, et saaks ventika(d) manuaalselt käima jätta ja sõita lähima targa mehe juurde mõtisklema, et mis sellest lapsest saab.

Re: suvel läheb keema , talvel ei lähe soojaks

Postitatud: 01 Dets 2011 21:37
Postitas Tim
Maddy kirjutas:Selle temp. anduri kohta uurisin hetkel selleks, et saaks ventika(d) manuaalselt käima jätta...
Radika küljes olevat termoanduri pistikut siis vaja "näppida",pistik(kahene pistik,ülemine) lahti ja juhtmejupist sild vahele,süüde sisse ja siis peaks jahutus tööle hakkama.
Aga et mootor keema kipub minema,ilma jahutust tööle rakendamatta...termostaat võib kah vigane olla(kinni jäänud).Kui on keemaminemise äärel(temp seieri järgi),kas jahutusradikas ja selle lõdvikud(eriti alumine)on ka kuumad?

Re: suvel läheb keema , talvel ei lähe soojaks

Postitatud: 02 Dets 2011 02:00
Postitas Lemberg
ma vahetasin termostaadi ära ja läheb paremini soojaks , aga mitte ikka kõige paremini . sai ikkagi ostedud praak kaup . tim kas radika andurini pääsemiseks on vaja esi stange vaja maha võtta :?

Re: suvel läheb keema , talvel ei lähe soojaks

Postitatud: 02 Dets 2011 03:49
Postitas risto
Ei pea stanget maha võtma..radikas on paari kruviga kinni kliimaradika küljes ja üleval äärtes on plekist stopperid.
Mul on kogemus 2,2 dti mootoriga,aga see peaks olema pm sama mootor..commonrail...talvel lähebki kehvasti soojaks..tühikäigul temp ei tõusegi eriti ja kui pappi ees pole,siis sõites umbes 20km sõiduga näitab ainult 70 kraadi..
Suvel oli sama teema,mis sul..Temp läks peaaegu 100"c ja vent hakkas tööle ja jahutas 92"c peale ja nii oli koguaeg...
Kas ta on sul otseselt keema on läinud? Külmemate ilmadega pane papp ette..see aitab palju.

Re: suvel läheb keema , talvel ei lähe soojaks

Postitatud: 02 Dets 2011 11:26
Postitas Maddy
Aga et mootor keema kipub minema,ilma jahutust tööle rakendamatta...termostaat võib kah vigane olla(kinni jäänud).Kui on keemaminemise äärel(temp seieri järgi),kas jahutusradikas ja selle lõdvikud(eriti alumine)on ka kuumad?
See suur, et temp. seier ei näita midagi. Tõenäoliselt on see anduri juhe ühendamata jäetud. Eelmisel oli sellest vist savi. Lisaks see LCD paremal, kellade kõrval (mida iganes ta näitama peaks) ei tööta. Eelmine on sellega vist ka nokitsenud, kuni poxxui hakkas. Nagu paljude asjadega. Eks vist sellepärast on ka mootori taga käigukast mingi tundmatu isendi oma sinna sobitatud.
Lõdvikuid näppinud ei ole väga, eks õhtul kaen üle. Nv. kaeb seda termostaadi asja ka. Üks sõber väitis, et kahtlustaks plokikaanetihendit. Võib "see ebameeldivam variant" olla?

Teemaalgatajale: vabandust, läbustan teemat juba.

Re: suvel läheb keema , talvel ei lähe soojaks

Postitatud: 02 Dets 2011 15:45
Postitas Lemberg
[quote="risto"]Ei pea stanget maha võtma..radikas on paari kruviga kinni kliimaradika küljes ja üleval äärtes on plekist stopperid.
Mul on kogemus 2,2 dti mootoriga,aga see peaks olema pm sama mootor..commonrail...talvel lähebki kehvasti soojaks..tühikäigul temp ei tõusegi eriti ja kui pappi ees pole,siis sõites umbes 20km sõiduga näitab ainult 70 kraadi..
Suvel oli sama teema,mis sul..Temp läks peaaegu 100"c ja vent hakkas tööle ja jahutas 92"c peale ja nii oli koguaeg...
Kas ta on sul otseselt keema on läinud? Külmemate ilmadega pane papp ette..see aitab palju.[/quot

mull on ecotek mootor (see si..em) nagu räägivad . panin venti pistiku otse akult vent töötas aga kui suvel korra keema läks siis vent ei töödanud . antur ikka kuttu. ega see papp ja 100 kraadi ka vist õige pole aga noh peab leppima . ossin täna viljandist soojendu elemendi lõdviku vahele eks see päästab ka midagi

Re: suvel läheb keema , talvel ei lähe soojaks

Postitatud: 03 Dets 2011 18:40
Postitas Maddy
Tim kirjutas:
Maddy kirjutas:Selle temp. anduri kohta uurisin hetkel selleks, et saaks ventika(d) manuaalselt käima jätta...
Radika küljes olevat termoanduri pistikut siis vaja "näppida",pistik(kahene pistik,ülemine) lahti ja juhtmejupist sild vahele,süüde sisse ja siis peaks jahutus tööle hakkama.
Aga et mootor keema kipub minema,ilma jahutust tööle rakendamatta...termostaat võib kah vigane olla(kinni jäänud).Kui on keemaminemise äärel(temp seieri järgi),kas jahutusradikas ja selle lõdvikud(eriti alumine)on ka kuumad?
Nõndaks. tuli sõber ja aitas diagnoosida. Näppis torusid, sügas habet ja ütles targasti: "Plokikaas".
Ehk siis ülerõhk on süsteemis ja ais läks enne keema, kui termostaat sekkuda jõudis.eks siis tuleb vent käima lüüa ja asjameeste juurde tegemisse sõita. Aitüma abide eest, aga tuleb välja, et see keiss ikkagi ei kuulunud siia teemasse.