2. leht 2-st

Re: K:Salongi puhur

Postitatud: 12 Veebr 2012 15:33
Postitas Tim
Priidik kirjutas:Samas avastasn et jahutus radikas läheb ülevalt tuliseks ,kui alt on külm,kas see võib tähentada midagi?
Kui selline asi juhtub enne 90´c siis termostaat avaneb liiga vara või ongi juba avatud asendis koguaeg.Ehk siis uut termostaati on tõenäoliselt vaja.
Mida temp.seier üldse näitab,enne kui jahutusradikas ülevalt osast kuum on?

Re: K:Salongi puhur

Postitatud: 12 Veebr 2012 15:37
Postitas Priidik
Tim kirjutas:
Priidik kirjutas:Samas avastasn et jahutus radikas läheb ülevalt tuliseks ,kui alt on külm,kas see võib tähentada midagi?
Kui selline asi juhtub enne 90´c siis termostaat avaneb liiga vara või ongi juba avatud asendis koguaeg.Ehk siis uut termostaati on tõenäoliselt vaja.
Mida temp.seier üldse näitab,enne kui jahutusradikas ülevalt osast kuum on?
Temperatuur on jääb 90 kanti püsib seal.

Re: K:Salongi puhur

Postitatud: 16 Veebr 2012 23:57
Postitas Priidik
Nii siis ...sai mõned klapid liikuma ja puhub ilusti igale poole kuid soojaga on ikkej ama.
Vahepeal sai autole uus salongiradikas pandud kui sooja ikka ei midagi...
Käisin remonditöökojas seal arvati et veepump ei lase korralikult ringi käija vedelikul...kuigi mootori temperatuur läheb üsna kiireti 90 kati ja püsib seal.
Oskab keegi nõu anda milles võiks asi olla?

Re: K:Salongi puhur

Postitatud: 17 Veebr 2012 12:43
Postitas Priidik
Priidik kirjutas:Nii siis ...sai mõned klapid liikuma ja puhub ilusti igale poole kuid soojaga on ikkej ama.
Vahepeal sai autole uus salongiradikas pandud kui sooja ikka ei midagi...
Käisin remonditöökojas seal arvati et veepump ei lase korralikult ringi käija vedelikul...kuigi mootori temperatuur läheb üsna kiireti 90 kati ja püsib seal.
Oskab keegi nõu anda milles võiks asi olla?
Tuleb välja et veepumbas viga kuna kui pöördeid anda läheb auto ilusti soojaks,kuid sõites siiski puhub jahetat.

Re: K:Salongi puhur

Postitatud: 17 Veebr 2012 13:34
Postitas Tim
Priidik kirjutas:Tuleb välja et veepumbas viga kuna kui pöördeid anda läheb auto ilusti soojaks,kuid sõites siiski puhub jahetat.
Mul oli asconal analoogne jama,vahetasin veepumba ära aga ei midagi.
Sõidu ajal oli tuba soe,kohapeal mingi aeg ennem kui jahutus vent. tööle hakkas külma puhuma,läkisn sõitma-tuba soe.Salongi radikat muidugi näppida ei viitsinud,kuna sõidu ajal tuli sooja küll ja veel.Nagu oleks kuskil õhumull olnud või salongi radikas oleks nagu umbne olnud.Veale lahendust ei leidnudki aastate jooksul...

Millal rihmavahetus oli(otsene seos veepumba vahetusega)?Odavatel pumpadel võivad labad ära murduda.Samas peaks mootor keema minema,kui pump tsirkulatsiooni ei tekita.
Mis kolmikkraanist saanud on ja seda juhtivast vaakumist?

Re: K:Salongi puhur

Postitatud: 17 Veebr 2012 13:58
Postitas reims86
Ega ei ole sellist asja, et kliima järel on, et salongi soojendus radikas küll soe kuid kliima radikas puhub siiski jõudsamalt ja jahutab õhu maha.
Mul 2000a FLil oli selline juhus, et muudkui jahutas olenematta kas oli kliima järel või mitte.
Kas kliima vendikas/ventikad töötavad pidevalt?

Siiski võiks kahtlustada ka õhku süsteemis. Kas sooja mootoriga on suure radika lõdvikud ikka jäigad st surve on sees?
Võid ka paisupaaki tiba üle max panna vedelikku, ja korralikult pumbata lõdvikuid.

Re: K:Salongi puhur

Postitatud: 17 Veebr 2012 15:05
Postitas Priidik
reims86 kirjutas:Ega ei ole sellist asja, et kliima järel on, et salongi soojendus radikas küll soe kuid kliima radikas puhub siiski jõudsamalt ja jahutab õhu maha.
Mul 2000a FLil oli selline juhus, et muudkui jahutas olenematta kas oli kliima järel või mitte.
Kas kliima vendikas/ventikad töötavad pidevalt?

Siiski võiks kahtlustada ka õhku süsteemis. Kas sooja mootoriga on suure radika lõdvikud ikka jäigad st surve on sees?
Võid ka paisupaaki tiba üle max panna vedelikku, ja korralikult pumbata lõdvikuid.
Kliima juhtme pistiku võtsin tagant ära,et see ei vuraks koguaeg tühja.