2. leht 3-st

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 23 Jaan 2012 04:46
Postitas Omega Sport Packet
Khm

Pane märgid paika, siis küülad maas keerad väntvõlli rihmarattast 2 või 4 ringi (720 kraadi) ja kontrollid märke.Kui märgid on paigas siis asi õige, kui ei on gaasijaotusega valesti midagi.

Kompressioon tekib suletud klappidega ja lahtiste klappidega ei ole tõesti mingit rõhku seal.

Kui pikemat aega seisnud või natuke hõre tilguta mõned head tilgad õli silindrisse ja saad kiiremini surve üles.

Kui niisama kompressiooni ei teki 720 kraadi keeramisel käsitsi ei teki seda sinna ka kilomeetreid vedades ega tunde akuga käiates.

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 23 Jaan 2012 06:49
Postitas madis123
Noh nüüdseks kõik korras , asi oligi tõukurites . nimelt kui olin juba 2 akutäit nii 15sek -iste vahedega tühjaks ketranud siis hakkas juba täitsa lubama ja siis jäi 1. silindripeale tööle ja siis järjest hakkas silindreid järgi võtma nüüdseks nurrub ilusti .
Aitäh kõigile kes hea nõuga abiks olid !!!

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 23 Jaan 2012 10:47
Postitas eedu32
Ja selge näide kõigile et ei ole siin mingit keemiat. Ei keera ja ei puuri ja ei uuri ja ei teki ja ei ole ......asi on lihtne . Tõukurid ei ava klappe ja pole kompresiooooooni ja ei tööta ....

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 23 Jaan 2012 20:47
Postitas Tim
...vaene starter.
Mul juhtus analoogne asi siis,kui kasutatud õlipumba külge installeerisin....Starteri abil mite piuksugi mootorist.

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 24 Jaan 2012 01:35
Postitas eedu32
Õlipumbaga sama vaev nähtud ja selgeks sain hiljem et asi lihtsamast lihtsam.....tuleb lihtsalt suuga ja voolikuga üles imeda ja siis hakkab kohe toimima. Proovitud omal nahal :D

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 26 Jaan 2012 17:25
Postitas madis123
Nii arvestades seda et eelnevalt olen siit keskonnast head nõu saanud siis tuleb mul pöörduda siia JÄLLE! :D . Mure siis järgmine nüüd ei taha teine silinder töötada säde on olemas aga kui ma mootori käima panin ja teise silindri küünla juhtme otsa küünla torkasin siis töötamise ajal oli näha et säde on aga vahepeal kaob nagu korraks ära ja tuleb kohe tagasi . Kui gaasi anda siis nagu madalal pöördel poob korra kinni ja siis hakkab pöördesse minema .Proovisin igaks juhuks ka teist aju , küünlaid , uusi küünlajuhtmeid , jagaja kaas on uus , jagaja rootor on uus , aga süütepooli pole veel proovinud vahetada .
Surved mõõtsin silindrites üle mis oli kõikides silindrites 12-13 .
Et siis pakkuge mis võib veel vigane olla ??
NB! Teise silindri küünal on märg .

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 26 Jaan 2012 17:38
Postitas madis123
Just tekkis selline uit mõte et ehk on asi pihustis , nimelt pihusti ei pea enam kinni ja laseb läbi , ning uputab küünla üle .Kas selline asi teoorias ja praktikas on võimalik??

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 26 Jaan 2012 18:20
Postitas eedu32
Pakun et vända andur

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 31 Jaan 2012 16:22
Postitas madis123
No nii nüüd sai vända andur kaa asendatud uuega aga tulemus on 0 MITTE MIDAGI ei muutunud :x
Pakkuge veel varjante , ( ehk äkki on piduri peavõimu pump otsas ja sealt ehk habab lisa õhku )

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 31 Jaan 2012 18:45
Postitas Omega Sport Packet
Keeruline vastata , miks just 2 silinder.
kõrvalt süüteküünlad maha ja tee uuesti surve mõõtmine

Süütepooli sektsioone tasuks ka uurida.Mis mähis ja kus paaris või eraldi.

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 31 Jaan 2012 19:20
Postitas madis123
No ma arvan et surve mõõtmist pole vaja enam ette võtta , sest kui ma neid mõõtsin siis oli kõik 4 küünalt maas .(Süütepooli sektsioone tasuks ka uurida) , mul on üks süüte pool , , et nagu mingeid sektsioone pole tuvastanud .Ma arvan et süüte pool ise tuleks vist ära vahetada korraks . ehk teeb kah midagi asjalikku see liigutus :D .

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 01 Veebr 2012 10:30
Postitas Omega Sport Packet
Kuna Sul on üks süütepool ja jagaja siis proovi nii.

Võta maha jagaja kaas, kui jagaja kaane sees on kõrgepinge otsad mustad või auklikud siis jälgi eriti just seda teise silindri väljundit.

Ma ei tea milline jagaja Sul on, delco või mõni muu leiutis.Igatahes kui rootor on vaheta rootor ja kaan ära, ja pane norm süütejuhe koos uue küünlaga

Seda ära põlemist põhjustab katkine süütejuhe.Kuna Sul on plekkkattega piibud sirged, mis kipuvad ka päris tihti üle lööma ja kui neid sooja mootoriga ka üritada maha tõmmata küünla otsast, kui tuleb raskelt parem ära tõmbagi, oota.See piibu sees olev krae, tõmbad juhtme küljest lahti ja sädeleb piibu sees ja see koht jääb ka sellise koha peale, mida väljaspoolt ei saa hästi tuvastada.Reeglina juhtme sees sädelemine kui juhe katki tõmbab halli rõnga ümber.Kõrvetab ära jagajakaane, põleb mustaks ja auklikuks ja muid asju võib ka hingusele saata.

Alguses võid julgelt jagaja kaane sisse piiluda.


Kui on üks süütepool siis reeglina on sellega lihtne, kõrgepinge läheb jagajakaande.See kas töötab või ei tööta.
Kui Sul on süütepool, millest tuleb välja 4 kõrgepinge juhet ja milles on 2 sekstsiooni, 2 mähist, paaris 14sil 23sil siis võib olla nii
, et nagu ei tööta pigem 2 silindrit korralikult.

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 01 Veebr 2012 12:19
Postitas eedu32
Teise silindri küünal kuiv,märg. Töötakti jätab vahele tuhikäigul , pööretel või ei muutu asi pedaali tallates ültse

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 01 Veebr 2012 15:26
Postitas madis123
Teise silindri küünal on märg , tühi käigul jätab vahele , kui hoida pöördeid kõrgel ühe kohapeal siis tundub olevat ühtlane . Ma olen ise kaa kuulnud et need omega juhtmed on nagu naad on , ma parem piilun jagaja kaane alla ja vaatan mis seal toimub . NB! Müsteerium tuleb hiljemalt lahendada 26. veebruariks , sest siis kukkub mu elus aasta juurde ja ühtlasi tuleb päev mil saab ametlikult liikluses osaleda :D

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine

Postitatud: 01 Veebr 2012 18:10
Postitas eedu32
Küünla juhe ja küünal võta näiteks kolmanda silindri pealt ja vaheta oma vahel ära......anna teada tulemusest. Tee endale ka sellest järeldused :)