Võib hakata varuosi pakkuma
Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
-
Harakas12
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Tänud Urmole, kes viitsis vaatamas käia. Nüüdseks on siis mootor laiali ja midagi ilusat sealt välja ei tulnud. Plokikaane tihend on täiesti kärssand, seda oli juba vahetatud, plokikaan ise on kõver,sinna oli silikooni vahele pandud. Klapid tunduvad korras olevat. Mis on antud olukorras peaaegu ime. Viimane aeg oli ka mootoririhm maha võtta, pingutusullik on omadega õhtsal. Läks suuremaks projektiks nüüd sellega, seega ehk saab jaanipäevaks jälle rattad alla
Igasugused kummalised mõtted on tekkinud. 
Võib hakata varuosi pakkuma
Võib hakata varuosi pakkuma
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Ei midagi hullu ju siis(minumeelest vähemalt),hea et niigi läks.Nüüd korralikku plokikaant vaja ja uus hammasrihma komplekt.Jaanipäevaks juba uued vead välja löönud ja praegune juba ununenud
Edu!
Edu!
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
-
Harakas12
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Kas keegi oskab öelda, palju plokikaane tagasi panemisel poltide pingutusmoment on? Juhendi peal on kirjas, 25Nm 3x90+15,tundub kuidagi ebaloogiline, kui võti puruks käib. Või peab ikka nii? Päris hea mitu võtit läheb siis ju 
-
Omega Sport Packet
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Kõigepealt puhasta ettevaatlikult mootoriploki keermed keermepulgaga, suruõhuga puhtaks.Siis soeta korralik võti ja kindlasti õige pikkusega poldid õige keermesammuga.Vanu polte tagasi ei ole mõtet panna kuna need lähevad lihtsalt katki
Pingutusmomendid on õiged ja kui oled 2 x 90 kraadi juures läheb asi tihedaks.
Kui mootor peal otsi ka paraja pikkusega võtmesaba , et keeramine oleks mugav-hea.
Võid kasutada ka kella keeramisel nurga jaoks või teed märgi padruni ja plokikaane peale.90 kraadi on lihtne märkida.
Vaevat, et keegi plokikaanet vahele silikooni toppinud on aga mine tea.Üldiselt osadel tihenditel on ta juba olemas seal.
Küünlakeermed võid ka keerataa seest väljapoole keermepulgaga üle.
Klapidde seisukorda saad kontrollida nad lahti võttes.
Pingutusmomendid on õiged ja kui oled 2 x 90 kraadi juures läheb asi tihedaks.
Kui mootor peal otsi ka paraja pikkusega võtmesaba , et keeramine oleks mugav-hea.
Võid kasutada ka kella keeramisel nurga jaoks või teed märgi padruni ja plokikaane peale.90 kraadi on lihtne märkida.
Vaevat, et keegi plokikaanet vahele silikooni toppinud on aga mine tea.Üldiselt osadel tihenditel on ta juba olemas seal.
Küünlakeermed võid ka keerataa seest väljapoole keermepulgaga üle.
Klapidde seisukorda saad kontrollida nad lahti võttes.
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Kui korralik nö.moment võti on siis ei juhtu midagi aga tavalise crome-vanadiumi keerab küll puruks.Harakas12 kirjutas: Päris hea mitu võtit läheb siis ju
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
-
jullo
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Momentvõtmega keerad ainult 25nm. Ülejäänud nurgad saab juba tavalise nö veljevõtme saba ja mingi pikendusega (toruga). Aga see torx padrun mis poltidele sobib, see peab küll korralik olema.