2. leht 2-st

Re: K: 2.0 ecotec-i mured(klõbin,plagin) ja hammasrihmapingu

Postitatud: 15 Mär 2012 22:46
Postitas kaupok
Kui käima panin siis natukene see seier vibreeris, edasi-tagasi, mill-kaks.
Kas seistes see rihmaosa mis jääb nukkvõllide vahele, seal peal, kas see peaks ikka pingul olema? Ja sealt edasi, (siis liikumissuunas minnes), see väntvõlli ja teise nuka vahel, kus on üks rullik- see osa kipubki lõdvem olema. Aga kui keerata mootorit liikumissuunas siis on ilusti pinge all.
Ma pole ennem hammasrihmadega tegelenud ja ei teagi seetõttu kuidas täpselt peab olema. Eks ma võtan mingipäev katte eest jälle ja vaatan mis nägu see seis on seal.
Paneks ka pildid ja asjad aga ei oska ülesriputada siia neid.

Re: K: 2.0 ecotec-i mured(klõbin,plagin) ja hammasrihmapingu

Postitatud: 16 Mär 2012 06:38
Postitas Tim
Nv.kodus,siis võin mõne hammasrihmaga seonduva pildi ja video ehk isegi siia panna.

Re: K: 2.0 ecotec-i mured(klõbin,plagin) ja hammasrihmapingu

Postitatud: 19 Mär 2012 21:03
Postitas Tim
kaupok kirjutas:Kas seistes see rihmaosa mis jääb nukkvõllide vahele, seal peal, kas see peaks ikka pingul olema? Ja sealt edasi, (siis liikumissuunas minnes), see väntvõlli ja teise nuka vahel, kus on üks rullik- see osa kipubki lõdvem olema. Aga kui keerata mootorit liikumissuunas siis on ilusti pinge all.
Nukkvõllide vaheline rihmaosa on pingul ja ka ülejäänud rihmaosa samuti.

Uurisin teisest arvutist hammasrihma kohta materjali.Mõned tavalised pildid olid(ei näinud mõtet siia panna)aga videod rihmast ja pingutusrullikust on kuhugi kaduma läinud.

Re: K: 2.0 ecotec-i mured(klõbin,plagin) ja hammasrihmapingu

Postitatud: 16 Mär 2014 20:49
Postitas varemax
Rihmapinguti nn pinguse seier ei tohiks kindlasti mitte mootori töötamise ajal liikuda oma määratud asukohast üle normi ega alla normi.Kui se seier vibeleb seal siis viitab se mingi rihmaratta vigastusele. Näiteks alles oli juhus omal kus sisselaske nukaratas oli mõrane ja viskas.

Re: K: 2.0 ecotec-i mured(klõbin,plagin) ja hammasrihmapingu

Postitatud: 17 Mär 2014 23:05
Postitas petzp
Olen sama murega hädas olnud. Õlipumba madala tootlikkuse idee on hea. Minul oli aga plokk liiga kulunud (kuni 15 sajandikku kulumist) ja kolvid loksusid silindrites. Rõngaste vahetus üksi poleks päästnud, kuna silindrid olid ovaalis ja liigselt kulunud. Eriti raske külmkäivitus oli ka -18 kraadist allpool. Aga kompressioonid olid nagu normi alumisel piiril, ei midagi hullu. Talvel külma mootorit tallates tuli kapoti alt ikka igasuguseid hääli. Sõitsin nii 4 aastat kuni plokikaane tihendi rikkeni ja siis pidin ühe soojaga ka alumise osa ära vahetama. Pärast seda käis nagu Antsu viiul.

PS pinguti osuti vibreerimine näitab, et pinguti vedru leevendab rihma pingsust ja on töö ajal normaalne.