Veakoodide lugemine
Re: Veakoodide lugemine
Asi korras !
Oligi nuka-andur vigane.Sai poest uus ostetud(siemens-hind 475 eek.)
Veelkord tänud vastajatele !
Oligi nuka-andur vigane.Sai poest uus ostetud(siemens-hind 475 eek.)
Veelkord tänud vastajatele !
Re: Veakoodide lugemine
Kuna päris õiget tabelit ei leidnud, siis küsin siin, nimelt näna lugesin oma 98a 2.0 100kw automaat omegal vea koode ja nr olid sellised 52 ja 92 mis veakoodid need on.
kuni 96a omel tähendasid vända andurit ja aju.
äkki täpsustaks keegi
kuni 96a omel tähendasid vända andurit ja aju.

äkki täpsustaks keegi

Re: Veakoodide lugemine
nr.52-mingi jama lambda anduriga(pinge liiga suur)ivoK kirjutas:Kuna päris õiget tabelit ei leidnud, siis küsin siin, nimelt näna lugesin oma 98a 2.0 100kw automaat omegal vea koode ja nr olid sellised 52 ja 92 mis veakoodid need on
nr.92-fuel metering solenoid
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Veakoodide lugemine
Oskaks keegi öelda 1998.a 100kw.10:1:3:10 vilgutust.Ei leidnud siit tabelist sellele aastkäigule sobivat tabelit.Tänud!
Re: Veakoodide lugemine
kas oskab keegi maakeeli seletada mis põhjustavad veakoode:
61 Evaporative emission (EVAP) canister purge valve -
voltage low Wiring short to earth, EVAP canister purge valve, ECM
ja
136 Engine control module (ECM) - unknown output error ECM internal short to positive <-- väga imelik
et mida siis kontrollida/vahetada jne. autoks 2,5 125kw 95a omega
61 Evaporative emission (EVAP) canister purge valve -
voltage low Wiring short to earth, EVAP canister purge valve, ECM
ja
136 Engine control module (ECM) - unknown output error ECM internal short to positive <-- väga imelik

et mida siis kontrollida/vahetada jne. autoks 2,5 125kw 95a omega
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1978
- Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
- Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: Veakoodide lugemine
no nii kuna ma ingliskeelt väga ei mõika siis äkki on kedagi kes aitaks mul mõista mida need veakoodid tähendavad
72.
56.
need olid kindlad
aga edasi ei pruugi õiged enam olla sest lugemine kippus sassi minema
46.
31.
63.
72.
56.
need olid kindlad
aga edasi ei pruugi õiged enam olla sest lugemine kippus sassi minema
46.
31.
63.
Re: Veakoodide lugemine
72 - Wide open throttle (WOT) switch - voltage low - (seguklapp avatud -pinge madal )megahabe kirjutas:no nii kuna ma ingliskeelt väga ei mõika siis äkki on kedagi kes aitaks mul mõista mida need veakoodid tähendavad
72.
56.
need olid kindlad
aga edasi ei pruugi õiged enam olla sest lugemine kippus sassi minema
46.
31.
63.
56 - Idle air control (IAC) valve - voltage high
46 - Secondary air injection (AIR) pump relay - voltage low ( lisaõhu pump, pinge madal, soovitan kaitse/relee üle vaadata)
31 - Engine speed (RPM) sensor - no signal - kui sul diagnosti tegemise ajal mootor ei käinud, siis see peabki olema.
63 - Intake manifold air control solenoid - voltage high ( sisselaskekollektori solenoid - pinge kõrge )
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1978
- Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
- Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: Veakoodide lugemine
oi pläää asi tundub hull olemaQ-tok kirjutas:72 - Wide open throttle (WOT) switch - voltage low - (seguklapp avatud -pinge madal )megahabe kirjutas:no nii kuna ma ingliskeelt väga ei mõika siis äkki on kedagi kes aitaks mul mõista mida need veakoodid tähendavad
72.
56.
need olid kindlad
aga edasi ei pruugi õiged enam olla sest lugemine kippus sassi minema
46.
31.
63.
56 - Idle air control (IAC) valve - voltage high
46 - Secondary air injection (AIR) pump relay - voltage low ( lisaõhu pump, pinge madal, soovitan kaitse/relee üle vaadata)
31 - Engine speed (RPM) sensor - no signal - kui sul diagnosti tegemise ajal mootor ei käinud, siis see peabki olema.
63 - Intake manifold air control solenoid - voltage high ( sisselaskekollektori solenoid - pinge kõrge )
kurt ma nende pingetega tegema hakkan




-
- Klubiliige
- Postitusi: 1978
- Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
- Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: Veakoodide lugemine
Mis ma siis soole soovita?megahabe kirjutas:tegelt oleks siis vaja abi, kes mida soovitab?

Tegelikult käib asi nii: loed veakoodi ja vaatad tehnilisest vastavale veakoodile veaotsingu ja hakkad selle järgi, punkt punkti haaval mõõtma. Kui kõik tehtud, siis saadki teada, kus peitub viga. Lihtne.

-
- Klubiliige
- Postitusi: 1978
- Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
- Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: Veakoodide lugemine
sul rääkida lihtne, kurt mul eletroonikale eriti nuppu olekait kirjutas:Mis ma siis soole soovita?megahabe kirjutas:tegelt oleks siis vaja abi, kes mida soovitab?![]()
Tegelikult käib asi nii: loed veakoodi ja vaatad tehnilisest vastavale veakoodile veaotsingu ja hakkad selle järgi, punkt punkti haaval mõõtma. Kui kõik tehtud, siis saadki teada, kus peitub viga. Lihtne.

Tahad äkki mind aidata


Re: Veakoodide lugemine
Mul sõbral kaabel olemas.Peab ta kaabliga kokkutulekutele kaasa vedama:D Tellis ebayst kaabli ja programmi.
Re: Veakoodide lugemine
135-engine control module(ECM) -mil control.Wiring open circuit/short to earth,ECM.zapik kirjutas:Kas keegi oskaks öelda mida kood 135 tähendab
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Veakoodide lugemine
Jätsin kiiruga täpsustamata, et oleks vaja teada mis ta eesti keeles täpselt tähendada võiks
Ingliskeelse leidsin ise ka.

Ingliskeelse leidsin ise ka.