2. leht 12-st
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 16 Juun 2010 15:44
Postitas rainer
Asi korras !
Oligi nuka-andur vigane.Sai poest uus ostetud(siemens-hind 475 eek.)
Veelkord tänud vastajatele !
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 26 Aug 2010 11:29
Postitas ivoK
Kuna päris õiget tabelit ei leidnud, siis küsin siin, nimelt näna lugesin oma 98a 2.0 100kw automaat omegal vea koode ja nr olid sellised 52 ja 92 mis veakoodid need on.
kuni 96a omel tähendasid vända andurit ja aju.
äkki täpsustaks keegi

Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 26 Aug 2010 19:30
Postitas Tim
ivoK kirjutas:Kuna päris õiget tabelit ei leidnud, siis küsin siin, nimelt näna lugesin oma 98a 2.0 100kw automaat omegal vea koode ja nr olid sellised 52 ja 92 mis veakoodid need on
nr.52-mingi jama lambda anduriga(pinge liiga suur)
nr.92-fuel metering solenoid
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 08 Okt 2010 20:52
Postitas tom2403
Oskaks keegi öelda 1998.a 100kw.10:1:3:10 vilgutust.Ei leidnud siit tabelist sellele aastkäigule sobivat tabelit.Tänud!
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 02 Nov 2010 16:47
Postitas Ares
kas oskab keegi maakeeli seletada mis põhjustavad veakoode:
61 Evaporative emission (EVAP) canister purge valve -
voltage low Wiring short to earth, EVAP canister purge valve, ECM
ja
136 Engine control module (ECM) - unknown output error ECM internal short to positive <-- väga imelik
et mida siis kontrollida/vahetada jne. autoks 2,5 125kw 95a omega
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 29 Nov 2010 12:27
Postitas MegaHabe
no nii kuna ma ingliskeelt väga ei mõika siis äkki on kedagi kes aitaks mul mõista mida need veakoodid tähendavad
72.
56.
need olid kindlad
aga edasi ei pruugi õiged enam olla sest lugemine kippus sassi minema
46.
31.
63.
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 29 Nov 2010 12:38
Postitas Q-tok
megahabe kirjutas:no nii kuna ma ingliskeelt väga ei mõika siis äkki on kedagi kes aitaks mul mõista mida need veakoodid tähendavad
72.
56.
need olid kindlad
aga edasi ei pruugi õiged enam olla sest lugemine kippus sassi minema
46.
31.
63.
72 - Wide open throttle (WOT) switch - voltage low - (seguklapp avatud -pinge madal )
56 - Idle air control (IAC) valve - voltage high
46 - Secondary air injection (AIR) pump relay - voltage low ( lisaõhu pump, pinge madal, soovitan kaitse/relee üle vaadata)
31 - Engine speed (RPM) sensor - no signal - kui sul diagnosti tegemise ajal mootor ei käinud, siis see peabki olema.
63 - Intake manifold air control solenoid - voltage high ( sisselaskekollektori solenoid - pinge kõrge )
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 29 Nov 2010 12:41
Postitas MegaHabe
Q-tok kirjutas:megahabe kirjutas:no nii kuna ma ingliskeelt väga ei mõika siis äkki on kedagi kes aitaks mul mõista mida need veakoodid tähendavad
72.
56.
need olid kindlad
aga edasi ei pruugi õiged enam olla sest lugemine kippus sassi minema
46.
31.
63.
72 - Wide open throttle (WOT) switch - voltage low - (seguklapp avatud -pinge madal )
56 - Idle air control (IAC) valve - voltage high
46 - Secondary air injection (AIR) pump relay - voltage low ( lisaõhu pump, pinge madal, soovitan kaitse/relee üle vaadata)
31 - Engine speed (RPM) sensor - no signal - kui sul diagnosti tegemise ajal mootor ei käinud, siis see peabki olema.
63 - Intake manifold air control solenoid - voltage high ( sisselaskekollektori solenoid - pinge kõrge )
oi pläää asi tundub hull olema
kurt ma nende pingetega tegema hakkan

Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 29 Nov 2010 19:48
Postitas MegaHabe
tegelt oleks siis vaja abi, kes mida soovitab?

Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 29 Nov 2010 20:43
Postitas kait
megahabe kirjutas:tegelt oleks siis vaja abi, kes mida soovitab?

Mis ma siis soole soovita?
Tegelikult käib asi nii: loed veakoodi ja vaatad tehnilisest vastavale veakoodile veaotsingu ja hakkad selle järgi, punkt punkti haaval mõõtma. Kui kõik tehtud, siis saadki teada, kus peitub viga. Lihtne.

Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 30 Nov 2010 10:31
Postitas MegaHabe
kait kirjutas:megahabe kirjutas:tegelt oleks siis vaja abi, kes mida soovitab?

Mis ma siis soole soovita?
Tegelikult käib asi nii: loed veakoodi ja vaatad tehnilisest vastavale veakoodile veaotsingu ja hakkad selle järgi, punkt punkti haaval mõõtma. Kui kõik tehtud, siis saadki teada, kus peitub viga. Lihtne.

sul rääkida lihtne, kurt mul eletroonikale eriti nuppu ole
Tahad äkki mind aidata

Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 30 Nov 2010 14:11
Postitas Lepa
Mul sõbral kaabel olemas.Peab ta kaabliga kokkutulekutele kaasa vedama:D Tellis ebayst kaabli ja programmi.
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 14 Dets 2010 20:37
Postitas zapik
Kas keegi oskaks öelda mida kood 135 tähendab
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 14 Dets 2010 23:05
Postitas Tim
zapik kirjutas:Kas keegi oskaks öelda mida kood 135 tähendab
135-engine control module(ECM) -mil control.Wiring open circuit/short to earth,ECM.
Re: Veakoodide lugemine
Postitatud: 15 Dets 2010 08:41
Postitas zapik
Jätsin kiiruga täpsustamata, et oleks vaja teada mis ta eesti keeles täpselt tähendada võiks
Ingliskeelse leidsin ise ka.