Opel Omega B 97a 2,5td näpitudKW RuC
Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC
Tervist,
On mingit arengut toimunud ? Eriti huvitaks see Evry-mod
On mingit arengut toimunud ? Eriti huvitaks see Evry-mod
Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC
no ütleme nii, et nokkkinni sabalahti seis on..
Evry töötab, aga pihustitest sain 2 öhtuga jagu sisuliselt, nüüd tegin omale kingi

17 pihustit sain kokku, neist 2 olid korralikud, ning korralikuma juhtpihusti sain komplektist. Aga endiselt läheb puterdama kui kohapeal suitseda, ning pöhjagaasiga koormusega liigeldes detoneerima kergelt, aga reaalselt söita saab.. enne oli kolm pihustit sellised, et maisaa aru kudakrt see auto ütlse töötas, 40 bar peal pissis paksu nirega välja ja langetas röhu vabsei 5bar peale, ning kinni ei läinudki enam
1 pihusti aint täristas kuuest
seegi oli juhtpihusti
mis läx tavapihustiks 
Siis mul peal MBC, aga 1,5bar puhul tekkis 160kmh fuelcut. pidin 160pealt keerama rõhu <1,34bar kolmandaga puhub ca 1,4. siis saab löpuni lasta. (peab vist map andurit hakkama takistama, aga siis enam ei saa arvutiga logi teha...
hetkl teeb peavalu pumbakaan, ta ise vaikselt ujub peale, iga 2 nädala tagant koputan maha teda
tulebki jälle teha seda, aga ennne tahaks proovida doonori pumbakaant, aga elutempo nimodi elab selga hetkl et ei tule välja kuidagi.
Veermiku detailid sai ka tellitud, saab auto vaikseks jälle. Üv tehtud, aasta muretu jälle.. hetkl kellapeal 366k, auto sai ostetud 23kuud tagasi läbisöiduga 220k
ehk siis 60k aastas läbisöit, polegi vägapalju, tundus endale et rohkem, aga seda tunnet tekitab vblla et aastas 5-6 ölivahetust
katsun hoida 8500-15k vahel, oleneb kuidas aega on, et asjaga tegeleda, hetkl eelmine nädal sai 10k täis, ning tänaseks 12k juba

Ning turbo vahetus ootab ees, ilmselt tahan minna sedateed, et bmw tds kolle, tagurpidi külge ning sumps tuleb otse bumperi ette maha vaatama
vöi kui önnestub 2,4td kolle koos fööniga ja downpipega leida siis jääb sumps öigesse kohta minema ikka...
Aga mix on see, et sisselaske kolle ujub ölle sees, runawaydiesel on igahetk juhtumas juba. Sealt ka vblla puterdama minek ja deto,,
aga pilti ka



Minu hellitusnimi autole on "terrorist"

Evry töötab, aga pihustitest sain 2 öhtuga jagu sisuliselt, nüüd tegin omale kingi

17 pihustit sain kokku, neist 2 olid korralikud, ning korralikuma juhtpihusti sain komplektist. Aga endiselt läheb puterdama kui kohapeal suitseda, ning pöhjagaasiga koormusega liigeldes detoneerima kergelt, aga reaalselt söita saab.. enne oli kolm pihustit sellised, et maisaa aru kudakrt see auto ütlse töötas, 40 bar peal pissis paksu nirega välja ja langetas röhu vabsei 5bar peale, ning kinni ei läinudki enam




Siis mul peal MBC, aga 1,5bar puhul tekkis 160kmh fuelcut. pidin 160pealt keerama rõhu <1,34bar kolmandaga puhub ca 1,4. siis saab löpuni lasta. (peab vist map andurit hakkama takistama, aga siis enam ei saa arvutiga logi teha...
hetkl teeb peavalu pumbakaan, ta ise vaikselt ujub peale, iga 2 nädala tagant koputan maha teda

tulebki jälle teha seda, aga ennne tahaks proovida doonori pumbakaant, aga elutempo nimodi elab selga hetkl et ei tule välja kuidagi.
Veermiku detailid sai ka tellitud, saab auto vaikseks jälle. Üv tehtud, aasta muretu jälle.. hetkl kellapeal 366k, auto sai ostetud 23kuud tagasi läbisöiduga 220k




Ning turbo vahetus ootab ees, ilmselt tahan minna sedateed, et bmw tds kolle, tagurpidi külge ning sumps tuleb otse bumperi ette maha vaatama

Aga mix on see, et sisselaske kolle ujub ölle sees, runawaydiesel on igahetk juhtumas juba. Sealt ka vblla puterdama minek ja deto,,
aga pilti ka



Minu hellitusnimi autole on "terrorist"


Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
Re: Opel Omega B 97a 2,5td 96kw RuC
Mõned küsimused,diislite alal suht võhik...andke andeks.Ruc kirjutas:Aga mix on see, et sisselaske kolle ujub ölle sees, runawaydiesel on igahetk juhtumas juba. Sealt ka vblla puterdama minek ja deto
Kudas sellel diislil karteri tuulutus tehtud on?Klapikambri kaanes on õlipüüdur-minuteada(tuulutuse oma). Õli ei satu karterist sisselaskesse?
Kas pumba elektroonika laseb selle mootori lõhkuma,on sellistel mootoritel nimoodi juhtunud?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Opel Omega B 97a 2,5td näpitudKW RuC
ühel bmwl, millel kaan pandi väga valesti peale olen näind et läx löhkuma (runaway diesel). Ning ka mul endal on 2 korda läind löhkuma kui ilma arvutitta kaant sättisin(esimesed katsed
)
Ma mõtlesin seda lõhkumist siin teemas, et lõi silindri hyrdolukku, aga samal ajal mootor töötas edasi, ning tagus jälle ja jälle hydrolukku silindreid, ehk julm metallne kolin, nagu oleks mündine sisselaskest kukkund mootorisse...
karteri tuulutus jah kaanes, ma panin sinna pikema vooliku, ning pudeli kus öhu augud, ehk sisselaskes enam seda öli plöga pole.
5.Juuli
ning te näete öigesti, külmkoda on salongi poole... jama selles, et orig, ning uus turbiina, on eksentrik flantsiga. esialgu peab nii käima, sest vana föön oli nii läbi, et käis seina juba
jah, mul on täiesti savi värvist, kapott on töölaud, mitte iluasi.


turbo paigalduseks oli tarvis siis hydroskandi külastada, ölituse toru sai lasta neil teha, torustikuks külastasin kohalikku romulat, otsisisn sealt köik torud ja lödvikud mis möödus olid kokku, näiteks passatilt leidsin U kujulise lödviku
mis läks käiku külmakoja sisselaskes. Sellest samast ka jamad, mix kohe edasi tuli uus turbo vahetus....




väike video kui sai asi kokku öösel pool6 peale järjest 18 ja pooltundi garaazis ehitamist. panin lissalt käima, söitsin välja, uksed kinni ja 40km otse koju, asjade kontroll oli alles hommikul
28.07
Nonii, turbo taas vahetatud. Sai siis 2,4td turbo leitud. Sellel juba päristurbode flants, ning taaskord külaskäik hydroskandi

Sai ka sõbrakäest korralik turbo, flants on nüüd olemas, aga kuhu seda jurakat panna
WG tal küljes pole, puhub palju puhub
prillid on siis mööduks kõrval.

torustik tuli ikka väga lühike ja loogiline, asjalikum kui enne igatahes
föönil sai siis külmakoda natuke keeratud, ca 90c

turbo on siis BMW 2,4TD pealt tulnud. AIRessearch kiri on peale keevitatud, söbral kelle garaages tegutsesin on e34 millel täpselt samasugue föön peal... sama kirjaga.

Kokkupannes jäi siis pilt selline.. antifreesi anum on köveralt, aga teisiti ei mahtund... Ning oem filtrist loobusin kui eelmise turboga jäi asi õhunäga juba....

hetkel veel vajaks koguasi natuke reguleerimist...
väike video ka käivitusest, löpupoole on ka fööni häält kuulda juba

Ma mõtlesin seda lõhkumist siin teemas, et lõi silindri hyrdolukku, aga samal ajal mootor töötas edasi, ning tagus jälle ja jälle hydrolukku silindreid, ehk julm metallne kolin, nagu oleks mündine sisselaskest kukkund mootorisse...
karteri tuulutus jah kaanes, ma panin sinna pikema vooliku, ning pudeli kus öhu augud, ehk sisselaskes enam seda öli plöga pole.
5.Juuli
ning te näete öigesti, külmkoda on salongi poole... jama selles, et orig, ning uus turbiina, on eksentrik flantsiga. esialgu peab nii käima, sest vana föön oli nii läbi, et käis seina juba

jah, mul on täiesti savi värvist, kapott on töölaud, mitte iluasi.


turbo paigalduseks oli tarvis siis hydroskandi külastada, ölituse toru sai lasta neil teha, torustikuks külastasin kohalikku romulat, otsisisn sealt köik torud ja lödvikud mis möödus olid kokku, näiteks passatilt leidsin U kujulise lödviku





väike video kui sai asi kokku öösel pool6 peale järjest 18 ja pooltundi garaazis ehitamist. panin lissalt käima, söitsin välja, uksed kinni ja 40km otse koju, asjade kontroll oli alles hommikul

28.07
Nonii, turbo taas vahetatud. Sai siis 2,4td turbo leitud. Sellel juba päristurbode flants, ning taaskord külaskäik hydroskandi


Sai ka sõbrakäest korralik turbo, flants on nüüd olemas, aga kuhu seda jurakat panna



torustik tuli ikka väga lühike ja loogiline, asjalikum kui enne igatahes


turbo on siis BMW 2,4TD pealt tulnud. AIRessearch kiri on peale keevitatud, söbral kelle garaages tegutsesin on e34 millel täpselt samasugue föön peal... sama kirjaga.

Kokkupannes jäi siis pilt selline.. antifreesi anum on köveralt, aga teisiti ei mahtund... Ning oem filtrist loobusin kui eelmise turboga jäi asi õhunäga juba....

hetkel veel vajaks koguasi natuke reguleerimist...
väike video ka käivitusest, löpupoole on ka fööni häält kuulda juba

Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega B 97a 2,5td näpitudKW RuC
Päris huvitav.
Sul see pihusti rõhukontrollismise aparaat on päris oma, või laenutasid kuskilt?
Mul omal kah varsti vaja. Kavatsen pihustite rõhkusid ühtustama hakata.
Sul see pihusti rõhukontrollismise aparaat on päris oma, või laenutasid kuskilt?
Mul omal kah varsti vaja. Kavatsen pihustite rõhkusid ühtustama hakata.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Opel Omega B 97a 2,5td näpitudKW RuC
Selle rõhukella ostsin omale sünnipäevaks.
Korras tds pihustitel on rõhud kõik ilusti ühesugused, probleem on siis kui pihusti hakkab aanusesse minema, siis hakkab ka varem avama, v ei sulgu enam, pissima niresid jne... soovitaks otsida sul korralik hunnik pihusteid. Ma endale käisnin läbi terve karbitäie pihusteid ja 2tk olid rahuldavad... 2tk olid, et no käib küll ädapärast(seal oli ka 1 neist mu vana juhtpihusti, juhtpihustina ta töötab edasi, kui vaja, juhe aint pooleks, hästi ei taha sulguda.) Ning 2tk olid lihtsalt tundejärgi korralikumad, hunnikust mis sorteerisin välja kui lootusetult aanuses...
Aga hetkel ikka nagu ei liigu see auto nii nagu tahaks, et ta liiguks...
60-100 on vabsei 5,3sek... see on vägapalju, oem turboga sain 4,5s
kuigi laaderöhk on 1,6 sisuliselt, ning küttekogus on suurendatud oluliselt, enne fööni tööpiirkonda on tänav must
Korras tds pihustitel on rõhud kõik ilusti ühesugused, probleem on siis kui pihusti hakkab aanusesse minema, siis hakkab ka varem avama, v ei sulgu enam, pissima niresid jne... soovitaks otsida sul korralik hunnik pihusteid. Ma endale käisnin läbi terve karbitäie pihusteid ja 2tk olid rahuldavad... 2tk olid, et no käib küll ädapärast(seal oli ka 1 neist mu vana juhtpihusti, juhtpihustina ta töötab edasi, kui vaja, juhe aint pooleks, hästi ei taha sulguda.) Ning 2tk olid lihtsalt tundejärgi korralikumad, hunnikust mis sorteerisin välja kui lootusetult aanuses...
Aga hetkel ikka nagu ei liigu see auto nii nagu tahaks, et ta liiguks...
60-100 on vabsei 5,3sek... see on vägapalju, oem turboga sain 4,5s
kuigi laaderöhk on 1,6 sisuliselt, ning küttekogus on suurendatud oluliselt, enne fööni tööpiirkonda on tänav must

Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 423
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: Opel Omega B 97a 2,5td näpitudKW RuC
Kui palju sull süütenurk on? Kas originaal 0'85mm või 1'05mm?
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Re: Opel Omega B 97a 2,5td näpitudKW RuC
süütenurk on teadmata, mul pole kahjuks kella, et seda mööta ja sättida.
Aga pikalt auto jamanud ka hetkl. Panin sisse doonorist väljalastud kütet 25L ja toiduöli ca 20L all oli tankala kütet ca 10L. Sain söita ca 30km ja teha ühe kaugushüppe autoga, ning hakkas jama pihta,,,(kolinaga nagu oleks keps pooleks) ca 2000rpm poob kinni, läheb puterdama ära.. aga käima hindele 5plussidega.. napp 90 sain maanteel kätte, kiired ajad ja nüüd ca 5 paagitäit hiljem läx tyhjakohapealt nii, et saan soojalt pikapeale käima, ning pööre laseb ca 3500ni,(käib vaikselt nagu bensukas) kohati jöuga. siis lissalt jääb röökima ja kütet nagu paele ei tule, A ja kärgsurvepumba allosas oleva kaanevahelt on perioodiline tugev kolin ja pritsib kütet läbi, piilusin kaanealla aga seal ainult kanalid vahetasin seal läheduses oleva solenoidi ära, kasu pold, aga tundub et nurga regull kinni. sest solenoidi lahti ühendamine ei muutnud häält.... Niiet pumbavahetus ootab, et ma selle kella vöi kasutamise vöimaluse saaksin kusagilt.. Doonorilt saaks ka pumba, aga tahaks siis juba pumbaga midagi teha ka, Infot leidnud erinevat, et pannakse mingi iveco tösteplaat mis muudab nii et pöörde ulatus ei kasva aga kogus kasvab, ja vahetatakse suurema plugeri vastu orig ning saadakse suurem küttekogus ja rohkem pööret... rohkem pööret maitaha, meeldibki just madalpöördega nagu rong kiirendada.. ehk kust misasi siis täpsemalt? Ja teine asi et VP pumpasid ei modita? vaid ainult VE pumpa???? dafuck, ehk siis ma ei saagi pumbaga midagi teha, ainuke vöimalus meh pump? Ehk kaob püsikas, nupust jöud vajadusel, stabiilne ökonoomusus kui jöudu polevaja jne kadunud, on ainuke vöimalus? ei taha hästi uskuda, proovin veel jalgratast leiutada, alla pole andnud veel, veel...
aga kui nüüd seda süütenurka hakata sättima uue pumbaga, siis mis neil vahet on käitumise teoorias..
Aga pikalt auto jamanud ka hetkl. Panin sisse doonorist väljalastud kütet 25L ja toiduöli ca 20L all oli tankala kütet ca 10L. Sain söita ca 30km ja teha ühe kaugushüppe autoga, ning hakkas jama pihta,,,(kolinaga nagu oleks keps pooleks) ca 2000rpm poob kinni, läheb puterdama ära.. aga käima hindele 5plussidega.. napp 90 sain maanteel kätte, kiired ajad ja nüüd ca 5 paagitäit hiljem läx tyhjakohapealt nii, et saan soojalt pikapeale käima, ning pööre laseb ca 3500ni,(käib vaikselt nagu bensukas) kohati jöuga. siis lissalt jääb röökima ja kütet nagu paele ei tule, A ja kärgsurvepumba allosas oleva kaanevahelt on perioodiline tugev kolin ja pritsib kütet läbi, piilusin kaanealla aga seal ainult kanalid vahetasin seal läheduses oleva solenoidi ära, kasu pold, aga tundub et nurga regull kinni. sest solenoidi lahti ühendamine ei muutnud häält.... Niiet pumbavahetus ootab, et ma selle kella vöi kasutamise vöimaluse saaksin kusagilt.. Doonorilt saaks ka pumba, aga tahaks siis juba pumbaga midagi teha ka, Infot leidnud erinevat, et pannakse mingi iveco tösteplaat mis muudab nii et pöörde ulatus ei kasva aga kogus kasvab, ja vahetatakse suurema plugeri vastu orig ning saadakse suurem küttekogus ja rohkem pööret... rohkem pööret maitaha, meeldibki just madalpöördega nagu rong kiirendada.. ehk kust misasi siis täpsemalt? Ja teine asi et VP pumpasid ei modita? vaid ainult VE pumpa???? dafuck, ehk siis ma ei saagi pumbaga midagi teha, ainuke vöimalus meh pump? Ehk kaob püsikas, nupust jöud vajadusel, stabiilne ökonoomusus kui jöudu polevaja jne kadunud, on ainuke vöimalus? ei taha hästi uskuda, proovin veel jalgratast leiutada, alla pole andnud veel, veel...
aga kui nüüd seda süütenurka hakata sättima uue pumbaga, siis mis neil vahet on käitumise teoorias..
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
Re: Opel Omega B 97a 2,5td näpitudKW RuC
Mul on enda omale Patrol-i pumba pea pandud ja tõmmet on ikka mehiselt kuid ainult kohapeal hakkab vahepeal mootor nn laperdama (mootor ei suuda küttekogust kompenseerida)
Re: Opel Omega B 97a 2,5td näpitudKW RuC
patrol... ehk siis 2,8D vöi 2,8td Ning kas ta siis läheb üx,ühele külge vöi vaja miskit röngast vahele treida nagu meh pumbapuhul..
Rebib madalalt vöi ärkab körgelt nagu bensukas...
Rebib madalalt vöi ärkab körgelt nagu bensukas...
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
Re: Opel Omega B 97a 2,5td näpitudKW RuC
Seda ma täpselt ei tea kumb täpselt(oli juba ostes tehtud). Mingit rõngast vahel ei paista küll olema. Jõudu on rohkem madalatel põõretel(kiirendus on vägahea).Ruc kirjutas:patrol... ehk siis 2,8D vöi 2,8td Ning kas ta siis läheb üx,ühele külge vöi vaja miskit röngast vahele treida nagu meh pumbapuhul..
Rebib madalalt vöi ärkab körgelt nagu bensukas...